Hop til indhold

Lumi har fødselsdag i dag :D


Aina B
 Share

Recommended Posts

Og vores lille pige fylder 2 år :hjerte:

 

Sad igår og tænkte over hvilke ord, der bedst beskriver Lumi og kom frem til at det må være:

Fræk, charmetrold, evigglad, madglad, madstjælende, møssende, puttegøj, gøende, klog, modig (og nogle gange en kylling) :lun:

 

Har siddet og leget med billeder af hende og lavet en video, som jeg håber I vil se :oops:

 

- og så er min kæreste lige kommet ind af døren og sørme om der i postkassen ikke lå "Vi med Hund" med artiklen om Lumi og mig i :lun: Det er da den perfekte fødselsdagsgave..hehe

 

[media]

[/media]

 

Edit: Hov..haha...begyndte med at skrive tråden og SÅ lave videoen, så nogle timer siden at kæresten kom hjem fra arbejdet...

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

@Gryn: jeg bruger Windows Movie Maker. Du kan downloade den gratis - ved ikke hvilken Windows udgave du har, men hvis du bare googler, så kan du finde den udgave af movie maker'en, som du skal bruge-

 

Som lyd, der downloader jeg bare en musikvideo fra YouTube og bruger. Jeg omformer den med Prism Converter, som man gratis kan downloade (en prøveperiode)

 

:-D

 

- og tusind tak for karma :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...