Besvaret Februar 19, 201016 år comment_321065 Og vores lille pige fylder 2 år :hjerte: Sad igår og tænkte over hvilke ord, der bedst beskriver Lumi og kom frem til at det må være: Fræk, charmetrold, evigglad, madglad, madstjælende, møssende, puttegøj, gøende, klog, modig (og nogle gange en kylling) Har siddet og leget med billeder af hende og lavet en video, som jeg håber I vil se - og så er min kæreste lige kommet ind af døren og sørme om der i postkassen ikke lå "Vi med Hund" med artiklen om Lumi og mig i Det er da den perfekte fødselsdagsgave..hehe [media] [/media] Edit: Hov..haha...begyndte med at skrive tråden og SÅ lave videoen, så nogle timer siden at kæresten kom hjem fra arbejdet... Rapporter
Besvaret Februar 19, 201016 år comment_321072 Hold da op en dejlig film, den viser tydeligt din kærlighed til Lumi Tillykke med dagen Rapporter
Besvaret Februar 19, 201016 år comment_321082 Tillykke med dagen til Lumi, hvor er det en sød lille film du der har strikket sammen om hende :hjerte: Rapporter
Besvaret Februar 19, 201016 år comment_321088 Sikke en dejlig video Stort tillykke med fødselsdagen Lumi Rapporter
Besvaret Februar 19, 201016 år comment_321104 Tillykke søde og smukke Lumi. Blev helt rørt over den fine film Rapporter
Besvaret Februar 19, 201016 år Forfatter comment_321109 Er glad for I kan lide videoen Tusind tak for de søde hilsner til Lumi. Hun er blevet forkælet med tørret grisehud (fra Sonja77), ekstra godbidder og en pølse fra pølsemanden :hjerte: Nu ligger hun og bobler ved mine fødder i sin hule (jeg sidder med dyne i sofaen) Rapporter
Besvaret Februar 19, 201016 år Forfatter comment_321114 @Gryn: jeg bruger Windows Movie Maker. Du kan downloade den gratis - ved ikke hvilken Windows udgave du har, men hvis du bare googler, så kan du finde den udgave af movie maker'en, som du skal bruge- Som lyd, der downloader jeg bare en musikvideo fra YouTube og bruger. Jeg omformer den med Prism Converter, som man gratis kan downloade (en prøveperiode) - og tusind tak for karma Rapporter
Besvaret Februar 20, 201016 år comment_321751 Forsinket tillykke til søde Lumi herinde :kys: - men hun fik jo heldigvis en hilsen på dagen på FB. :blink: Sikke en skøn video. :hjerte: Rapporter
Besvaret Februar 20, 201016 år comment_321765 :banan: Tillykke - tillykke med Lumis 2 år :banan: Rapporter
Besvaret Februar 20, 201016 år comment_321780 Tillykke med fødselsdagen igår smukke Lumi. :hjerte: Rapporter
Besvaret Februar 20, 201016 år Forfatter comment_321784 :banan: Tusind tak allesammen :banan: Rapporter