Hop til indhold

Fjolletøserne på legepladsen


FOX
 Share

Recommended Posts

sikke en dejlig trøje Sookie har på, har du selv strikket den? og hvis ja, kunne man så evt. få opskriften?

 

:klap: ihhh hvor er jeg altså glad for at der er nogen der har lagt mærke til hendes trøje :mrgreen: og ja, jeg har selv strikket den, men jeg har desværre ikke nogen opskrift. Sookie er bygget sådan lidt "underligt" :blink: hun har meget dyb brystkasse i forhold til "taljen" så jeg blev nødt til at finde på noget selv, så hun kunne holde varmen på maven. (hun har så godt som intet pels på maven)

 

Hvis du er lidt god til at strikke kan du godt finde ud af det :blink: Bare sig til, hvis du vil have forklaringen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: ihhh hvor er jeg altså glad for at der er nogen der har lagt mærke til hendes trøje :mrgreen: og ja, jeg har selv strikket den, men jeg har desværre ikke nogen opskrift. Sookie er bygget sådan lidt "underligt" :blink: hun har meget dyb brystkasse i forhold til "taljen" så jeg blev nødt til at finde på noget selv, så hun kunne holde varmen på maven. (hun har så godt som intet pels på maven)

 

Hvis du er lidt god til at strikke kan du godt finde ud af det :blink: Bare sig til, hvis du vil have forklaringen :blink:

 

Karla er også bygget mærkeligt - dyyyb brystkasse, lang og med smal talje, så alle købetrøjer kan hun være i 2 gange, hvis de skal passe i bryst og længde :evil: jeg er ikke god til at strikke, men jeg kan da :mrgreen: så smid endelig en forklaring...

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla er også bygget mærkeligt - dyyyb brystkasse, lang og med smal talje, så alle købetrøjer kan hun være i 2 gange, hvis de skal passe i bryst og længde :evil: jeg er ikke god til at strikke, men jeg kan da :mrgreen: så smid endelig en forklaring...

 

:oops: ups havde helt glemt forklaringen på strik-trøjen :oops:

 

Start på rundpind eller 4 pinde og slå masker op, så det passer til taljen - stik rib hele vejen igennem (2 ret, 2 vrang) strik ca. 4-7 cm og begynd så at tage ud (pænest på det der skal være undersiden) og her skal du bruge dit øjemål for at det kommer til at passe med den dybe brystkasse :blink: når du når til forben/skulderne lader du maskerne på undersiden hvile og strikker videre op til nakken lad maskerne hvile, strik så de nederste masker så langt at de når op til hendes hals - derfter strikkes alle maskerne igen og så skal der tages ind.

 

Håber ikke det lyder som fuldstædig volapyk - for det er faktisk ret nemt :blink: For mig var det vigtigt at hele bevægelsesdelen på forben/skulder var fri, for hun elsker at løbe :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...