Hop til indhold

Til Sonja


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg kan simpelthen ikke finde den tråd hvor du har skrevet om dit piratnummer :vedikke: men her er Mary Ray til Crufts - og hun bruger det her i starten... med sin stok, ligesom du ville med sablen, så vidt jeg husker :genert:

 

Om ikke andet, er det bare en fin video, hvis du ikke kan bruge den til noget :mrgreen:

 

DfsCrufts / Video - Heelwork to Music Magic!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ja, ja, det er lige præcis sådan, jeg vil gøre med sablen. :klap:

 

Det er dog ikke liiige sådan at lære ham kan jeg afsløre. :genert:

 

 

 

Uhhhh, jeg GLÆDER mig sådan til at se den internationale freestyle konkurrence på Crufts på lørdag. :ivrig: Den engelske freestyle konkurrence var i dag, men jeg kunne desværre ikke se den, da jeg jo var på arbejde. Men jeg fik da set vinderrutinen (Richard Curtis og Dance Floor Diva ("Poco")) her til aften, da de optrådte med den kl. 18.45. Thank God for web-tv. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder lige og ser noget agillity og hold kæft hvor ser det sjovt ud :lol:

 

Hundene er kanon dygtige, men handlerne er i for dårlig form til at følge med, så hundene laver en masse fejl fordi handleren ikke kan nå med op og guide hunden i den rigtige retning, så hunden vælger selv hvilken forhindring den vil tage :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå nu kom der nogle handlere der godt kunne følge med, så de slap for alle de strafpoint, hold da op hvor ser det flot ud :klap:

 

Lige nu er det en staffie der løber, åh hvor ville jeg dog ønske jeg kunne gå til agillity med Luna :lun:

det handler ikke om at følge med, men om at have sin afstandsdirigering på plads! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan simpelthen ikke finde den tråd hvor du har skrevet om dit piratnummer :vedikke: men her er Mary Ray til Crufts - og hun bruger det her i starten... med sin stok, ligesom du ville med sablen, så vidt jeg husker :genert:

 

Om ikke andet, er det bare en fin video, hvis du ikke kan bruge den til noget :mrgreen:

 

DfsCrufts / Video - Heelwork to Music Magic!

 

Her er hvor langt Tyson og jeg er nået med øvelsen:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=4mAMRO6gdVE[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

det går da super fint :klap:

 

Ja, undtagen det med at få ham i startpositionen. Som det fremgår af videoen, skal jeg virkelig guide ham med hånden.

 

Jeg tror, at problemet er, at vi har en anden øvelse, der hedder "spin", hvor han skal dreje sig om i den position og så bakke mellem mine ben (egentlig skulle det have været to separate øvelser, men jeg var ikke god nok til at adskille dem, og så lod jeg det bare være én samlet øvelse, når det nu var det, han alligevel gjorde :oops:). Så hvis jeg prøver at nedtone håndtegnet, tror han, at han skal lave spin. Jeg er ret meget i tvivl om, hvordan jeg lærer ham at skelne mellem de to ting. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...