Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Jeg fik forresten pengene tilbage for min creme, og så fik jeg en gratis lille prøve med af denne her:

 

http://www.matas.dk/all-about-eyes-rich-15-ml

 

I en anden matas købte jeg disse:

 

http://www.matas.dk/rimmel-wake-me-up-concealer-ivory

 

http://www.matas.dk/nivea-visage-q10-plus-day-care-50-ml

 

Nå ja så har jeg købt ny føntørrer og en iPhone 5S :oops:

 

SÅ er det vist også slut med at bruge penge på andet end mine linser i morgen (forhåbentlig) og håbe at tandlægen kan vente med penge:genert:

 

Ja, det var sgu da ellers noget af et impulskøb :lol: Jeg troede du skulle bruge penge på tøj og ikke elektronik? :blink: Fedt at du fik pengene tilbage uden bon, det var vist ikke sket alle steder...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, det var sgu da ellers noget af et impulskøb :lol: Jeg troede du skulle bruge penge på tøj og ikke elektronik? :blink: Fedt at du fik pengene tilbage uden bon, det var vist ikke sket alle steder...

Jeg har ville have den siden de sagde den kom. Og så tænkte jeg, at nu går jeg ind og hører om de har den. De havde dog ikk 32 gb, så det blev en 64:lol: Men så er der også plads til mine lydbøger (hvis jeg kan finde ud af at få dem over:hmm:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Seriøst, Jeanette, jeg bliver træt helt ind i knoglerne... Troede gerne du ville flytte tættere på arbejdet og troede også du ville gøre alt for at slippe af med gælden? (f.eks. kan en indbetaling på 6000 kr, altså en iPhone, da gøre en forskel. Eller nu er det jo så den tredje tlf. på et par måneder-agtigt, og to tlf'er kan gøre en endnu større forskel - lavere lån giver færre renter og dermed går mere af det, du betaler ind hver måned til afdrag).

Redigeret af Lille Louie
  • Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

Super flot :5up: Hvor har du købt den?

 

Her : http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Sweetheart-Lace-Bodycon-Mini-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3203095&SearchQuery=lace%20bodycon&Rf-400=53&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black :-D

 

 

Seriøst, Jeanette, jeg bliver træt helt ind i knoglerne... Troede gerne du ville flytte tættere på arbejdet og troede også du ville gøre alt for at slippe af med gælden? (f.eks. kan en indbetaling på 6000 kr, altså en iPhone, da gøre en forskel. Eller nu er det jo så den tredje tlf. på et par måneder-agtigt, og to tlf'er kan gøre en endnu større forskel - lavere lån giver færre renter og dermed går mere af det, du betaler ind hver måned til afdrag).

 

 

...Og jeg bliver så træt af at folk altid skal have så skidetravlt med hvad andre bruger penge på. Det kan godt være Jeanette har drømme og ønsker som hun deler og vender med os andre herinde, men lige nu valgte hun så bare at prioritere en ny tlf. Hvis man ikke gider læse om det, fordi man bliver irriteret, så spring det da over?

Forstår ikke trangen til at give andre folk rap over fingrene, fordi de ikke har samme prioriteter omkring hvad de bruger deres penge på, som man selv har.

 

 

Jeg sad bare og ventede på at den slags unødvendig kommentar ville komme. Og det gjorde den så også.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Seriøst, Jeanette, jeg bliver træt helt ind i knoglerne... Troede gerne du ville flytte tættere på arbejdet og troede også du ville gøre alt for at slippe af med gælden? (f.eks. kan en indbetaling på 6000 kr, altså en iPhone, da gøre en forskel. Eller nu er det jo så den tredje tlf. på et par måneder-agtigt, og to tlf'er kan gøre en endnu større forskel - lavere lån giver færre renter og dermed går mere af det, du betaler ind hver måned til afdrag).

Aj det er ikke 3. telefon på et par måneder.

 

Jeg købte min iPhone 4 d. 15. september 2011, så købte jeg HTC One for 4 mdr siden, som jeg solgte videre 14 dage efter. Og nu har jeg købt denne her.

 

Den koster mig 220 kr om måneden (rentefrit). Og nej, jeg flytter ikke før jeg har betalt min protese og andet hos tandlægen og gæld. Og ja 220 kr kan gøre lidt, men ikke SÅ meget. Så jeg skal nok få betalt min gæld ud.

 

Men ja, jeg kan godt se i bakspejlet, at det er et dumt køb. Nu er det bare gjort, så istedet for at ærgre mig over noget, jeg ikke kan fortryde, så vil jeg glæde mig. Og der kommer også lidt penge ind for 4'eren. Ikke meget, men lidt. Har en kollega, der vil købe den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Her : http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Sweetheart-Lace-Bodycon-Mini-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3203095&SearchQuery=lace%20bodycon&Rf-400=53&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black :-D

 

 

 

 

 

...Og jeg bliver så træt af at folk altid skal have så skidetravlt med hvad andre bruger penge på. Det kan godt være Jeanette har drømme og ønsker som hun deler og vender med os andre herinde, men lige nu valgte hun så bare at prioritere en ny tlf. Hvis man ikke gider læse om det, fordi man bliver irriteret, så spring det da over?

Forstår ikke trangen til at give andre folk rap over fingrene, fordi de ikke har samme prioriteter omkring hvad de bruger deres penge på, som man selv har.

 

 

Jeg sad bare og ventede på at den slags unødvendig kommentar ville komme. Og det gjorde den så også.

 

Jeg fatter heller ikke den travlhed og løftende pegefinger. Det er nu engang op til en selv hvad pokker man vil bruge pengene på. Synes det er skide frækt at blande sig på den måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, jeg er bare en fræk type. Kan ikke lade det stå hen, når der så ikke er penge til tandlæge og andre lidt vigtigere ting, og jeg kunne godt fornemme, at det var et måske lidt hovedløst impulskøb. Så det er faktisk mest for at hjælpe, for hvis den nu ikke var taget i brug endnu, kunne det måske være den rationalisering og det sidste skub, der skulle til for at returnere den. Og 220 kr. om måneden er jo stadig meget til sammen.

 

Og Jeanette, jeg skrev tre, fordi jeg troede du havde solgt iPhone 4, købt en HTC, solgt den, købt en iPhone og nu købt en til iPhone. Men det var så bare den gamle, du tog i brug igen efter HTC.

 

Jeg har by the way også selv lige købt den nye iPhone :lol: Den gamle var mere end tre år gammel og kunne ikke længere.

Link til indlæg
Del på andre sites

nåja forresten....det må meeeget gerne være en norsk side så jeg ikke skal betale told :engel:

 

Åh ... Har slet ikke styr på det der, men skal du også betale told selvom det er fra Englang? Det er måske ligemeget ?

 

Aj det er ikke 3. telefon på et par måneder.

 

Jeg købte min iPhone 4 d. 15. september 2011, så købte jeg HTC One for 4 mdr siden, som jeg solgte videre 14 dage efter. Og nu har jeg købt denne her.

 

Den koster mig 220 kr om måneden (rentefrit). Og nej, jeg flytter ikke før jeg har betalt min protese og andet hos tandlægen og gæld. Og ja 220 kr kan gøre lidt, men ikke SÅ meget. Så jeg skal nok få betalt min gæld ud.

 

Men ja, jeg kan godt se i bakspejlet, at det er et dumt køb. Nu er det bare gjort, så istedet for at ærgre mig over noget, jeg ikke kan fortryde, så vil jeg glæde mig. Og der kommer også lidt penge ind for 4'eren. Ikke meget, men lidt. Har en kollega, der vil købe den.

 

Synes slet, slet ikke du behøver at forsvare dig. Hvis du må leve på havregrød de sidste par dage i måneden, så er det jo din sag. Det kommer altså ikke andre ved.

 

Jamen, jeg er bare en fræk type. Kan ikke lade det stå hen, når der så ikke er penge til tandlæge og andre lidt vigtigere ting, og jeg kunne godt fornemme, at det var et måske lidt hovedløst impulskøb. Så det er faktisk mest for at hjælpe, for hvis den nu ikke var taget i brug endnu, kunne det måske være den rationalisering og det sidste skub, der skulle til for at returnere den. Og 220 kr. om måneden er jo stadig meget til sammen.

 

Og Jeanette, jeg skrev tre, fordi jeg troede du havde solgt iPhone 4, købt en HTC, solgt den, købt en iPhone og nu købt en til iPhone. Men det var så bare den gamle, du tog i brug igen efter HTC.

 

Jeg har by the way også selv lige købt den nye iPhone :lol: Den gamle var mere end tre år gammel og kunne ikke længere.

 

 

Det handler ikke om at være fræk, det handler om at kende grænserne for hvad man kan tillade sig at blande sig i. Og så måden at blande sig på.

 

On another note: Er den så meget lækrere den nye Iphone ? Jeg er nysgerrig, kunne være man snart skulle skifte ud :-D (jeg har 'stadig' 4S'eren, men den er jo efterhånden oldgammel og total umoderne at rende rundt med :roll::lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Det handler ikke om at være fræk, det handler om at kende grænserne for hvad man kan tillade sig at blande sig i.

)

 

Når man deler så meget af sit liv som F.eks Jeannette gør, så skal man kunne acceptere at andre har en mening om det. Og har ret til at ytre den. I denne tråd er reglerne vel ikke anderledes end i de hunderelaterede tråde. Og der holder folk sig jo ikke tilbage med at kommentere på om de F.eks synes at andre har råd til at investere i en hund. :vedikke:

 

Its a free country. Jeanette kan købe hvad hun vil, Lille Louie kan kommentere på det som hun lyster.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det var fordi CCC skrev, at det var skide frækt at blande sig på den måde.

 

Jeg har ikke fået leget med min endnu, den ligger på posthuset og venter.

Min gamle er en 4'er, og den er da godt nok noget sløv i det, men hvis det ikke var fordi at skærmen er smadret og begge knapper ikke virker, så kunne jeg sagtens have beholdt den et stykke tid endnu. Men håber da, at 5s er en del hurtigere. Og har fundet et firma, der vil købe den gamle for 600 kr., så det er meget lækkert. Overvejer også at få den repareret, så kan jeg nok sælge den for lidt mere privat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes lige jeg vil nævne at køb på afbedrag er at forhøje sin samlede gæld - uanset hvad man skal betale om måneden!

 

så at 220 kr om måneden ikke vil gøre det store ift. gæld er ikke det store argument - man har forhøjet sin gæld med det telefonen koster, da man så i stedet skylder flere penge væk!

 

Men ja - ALLE må selv om hvad de køber og hvordan de betaler for det :-D

 

Jeg vil dog klart anbefale dem, der har meget gæld og "for lidt penge" til i stedet at spare op til det de ønsker sig - for det første er elektronik som regel forældet inden man er færdig med at betale det og til den tid vil man så igen have noget nyt og lækkert - og så kører møllen jo som regel?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ... Har slet ikke styr på det der, men skal du også betale told selvom det er fra Englang? Det er måske ligemeget ?

 

ja, Norge er ikke med i EU

 

 

 

Det handler ikke om at være fræk, det handler om at kende grænserne for hvad man kan tillade sig at blande sig i. Og så måden at blande sig på.

 

On another note: Er den så meget lækrere den nye Iphone ? Jeg er nysgerrig, kunne være man snart skulle skifte ud :-D (jeg har 'stadig' 4S'eren, men den er jo efterhånden oldgammel og total umoderne at rende rundt med :roll::lol:)

 

Nej, det er den ikke. Den har større skærm... thats pretty much it.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Ja jeg synes det er frækt. Det var noget andet hvis Jeanette efterspurgte en mening om hendes køb, og så er jeg pænt ligeglad med hvor meget hun har fortalt om sin økonomi, hvis hun har brug for råd er jeg ret sikker på at hun nok skal spørge..

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man deler så meget af sit liv som F.eks Jeannette gør, så skal man kunne acceptere at andre har en mening om det. Og har ret til at ytre den. I denne tråd er reglerne vel ikke anderledes end i de hunderelaterede tråde. Og der holder folk sig jo ikke tilbage med at kommentere på om de F.eks synes at andre har råd til at investere i en hund. :vedikke:

 

Its a free country. Jeanette kan købe hvad hun vil, Lille Louie kan kommentere på det som hun lyster.

 

Ved faktisk slet ikke hvad jeg skal svare. Alt kan jo tilsyneladende begrundes med at det er et frit land vi lever i, så skide være med den almindelige pli, og ikke at stikke næsen i ting der ikke vedkommer én selv.

 

Jeg undres ... Sådan helt oprigtigt, jeg undres.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var fordi CCC skrev, at det var skide frækt at blande sig på den måde.

 

Jeg har ikke fået leget med min endnu, den ligger på posthuset og venter.

Min gamle er en 4'er, og den er da godt nok noget sløv i det, men hvis det ikke var fordi at skærmen er smadret og begge knapper ikke virker, så kunne jeg sagtens have beholdt den et stykke tid endnu. Men håber da, at 5s er en del hurtigere. Og har fundet et firma, der vil købe den gamle for 600 kr., så det er meget lækkert. Overvejer også at få den repareret, så kan jeg nok sælge den for lidt mere privat.

 

Ok.

 

ja, større og lettere som jeg har forstået det ? Ved ikke helt om jeg er vild med at den er større egentlig :hmm: synes 4'eren fylder rigeligt i ens lommer :lol:

 

Men synes nu også min 4S'er er en smuuule sløv engang imellem. Men ellers fejler den ikke noget, så ender sikkert med at kunne vente til en eventuel 6'er :engel:

 

Men tillykke med den, ny Tlf er altså altid lækkert :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette er en voksen kvinde.

Ja, hun har haft det økonomisk svært, men var også på dagpenge. Nu har hun et fast job og har udsat hvalpeplanerne, så hun har rig mulighed for at bruge lidt penge og stadig få betalt af på sine lån.

 

Hvis jeg fik med et ønske om en ny mobil og fik et fast job, ville jeg også fejre det!

 

Det vedrører vel heller ikke andre? Min mobil er også købt på afbetaling. Og så snart 5'eren kommer i handlen bliver den altså også købt på afbetaling. Har fået betalt den første mobil af og en stor del af den anden men jeg VED at man kan have tre aftaler på samme nummer hos telenor, og hvis jeg af forskellige årsager havde gjort brug af de muligheder så havde det bare været sådan og det havde jo kun været min beslutning :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, er der i øvrigt nogen herinde der har erfaring med sådan nogle shape-wear trusser?

 

Har købt dem her, 2 forskellige slag i tilfælde af at det ene par sidder helt håbløst :

 

Triumph_Retro_Sensation_Highwaist_Panty_Black-t.jpg

 

Der står at de begge er 'usynlige' og perfekt under stramt tøj, men det jeg lidt frygter er at de giver 'dobbelt'-baller. Altså lidt ligesom hvis man har mormortrusser på. Nogen der har prøvet at have noget lignende på under en forholdsvis stram kjole?

Plaisir_Molly_444_B-t.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, er der i øvrigt nogen herinde der har erfaring med sådan nogle shape-wear trusser?

 

Har købt dem her, 2 forskellige slag i tilfælde af at det ene par sidder helt håbløst :

 

[ATTACH=CONFIG]114037[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]114038[/ATTACH]

 

Der står at de begge er 'usynlige' og perfekt under stramt tøj, men det jeg lidt frygter er at de giver 'dobbelt'-baller. Altså lidt ligesom hvis man har mormortrusser på. Nogen der har prøvet at have noget lignende på under en forholdsvis stram kjole?

 

Jeg har et par jeg bruger næsten hver dag :5up: De giver ikke dobbelt baller :lol: og de holder maven fint på plads uden at føles kvælende :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...