Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Jeg har været til lagersalg hos Munthe plus Simonsen ( hedder jo kun Munthe nu, så der blev solgt godt ud).

 

Fik købt en fin bluse og de vil passe perfekt til et par super fede jeans.. Må på jagt efter nogen!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi har 2 her i byen :slem: en tæt på mig og en endnu tættere på mig :cool:

 

:fornaermet: Jeg aner faktisk ikke, hvor der ligger en i DK :hmm: Så nedern! Sidst jeg var i Zara var i Berlin og før det i Barcelona. Og det er læææænge siden :( Og jeg er ved at være for tyk og storpattet til at jeg kan passe min yndlingsjakke derfra :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet: Jeg aner faktisk ikke, hvor der ligger en i DK :hmm: Så nedern! Sidst jeg var i Zara var i Berlin og før det i Barcelona. Og det er læææænge siden :( Og jeg er ved at være for tyk og storpattet til at jeg kan passe min yndlingsjakke derfra :roll:

 

Jeg er også tyk og storpattet og jeg køber bare en større jakke :mrsgreen::drille::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet: Jeg aner faktisk ikke, hvor der ligger en i DK :hmm: Så nedern! Sidst jeg var i Zara var i Berlin og før det i Barcelona. Og det er læææænge siden :( Og jeg er ved at være for tyk og storpattet til at jeg kan passe min yndlingsjakke derfra :roll:

 

vi har en på strøget :mrgreen: elsker også zara, men er lidt udfordret af de sydeuropæiske størrelser :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har købt et par ting til brylluppet....

 

Jeg havde jo kig på en tiara der kostede 850 kr, og synes altså det er maaaange penge for en dims jeg skal bruge EN gang... Nu har jeg købt det over en billig kinesisk wannabe hjemmeside til 40 kr... Så købte jeg tre forskellige ting, og tænker at en af de hårdimser må da falde i min smag...

 

[ATTACH=CONFIG]117257[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]117258[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]117259[/ATTACH]

 

Det er til forskellige slags hår, så det er jo fint at have forskellige alternativer...

Jeg har købt fra siden før, dog var det de små gave poser til gæsterne som er købt derfra, og de har været ganske super, så jeg håber jeg ikke bliver skuffet... Men for 125 kr. kan man næsten ikke have nogen forventninger... Som jeg sagde til kæresten så er det jo så billigt at man ikke engang bliver trist hvis det ikke kan bruges :lol:

 

Jeg har modtaget alle tre i forgårs, og de er bare SÅ smukke :lun: Er så glad for dem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette her krøllejern har jeg:

http://shop.joseeberhair.eu/collections/frontpage/products/jeh63009

Den er FANTASTISK!

 

I kid you not, når jeg laver krøller har de altid faldet ud, uanset hvor meget hårspray og sådan jeg har stoppet i. Men med det her får jeg store fine krøller, og jeg behøves ikke bruge hårspray og de holder!!! Og det tager virkelig tre sekunder at lave krøllerne. Afgjort pengene værd!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har slet ikke motorik til det :hmm: Jeg kan slet ikke fange teknikken.. Til gengæld har jeg købt et bølgejern, som er let at manøvrere :mrgreen::lol:

 

heller ik mig! Har godt nok et krøllejern, men min hånd gør det modsatte af hvad jeg ser i spejlet så ender altid med at brænde mig :stupid: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

heller ik mig! Har godt nok et krøllejern, men min hånd gør det modsatte af hvad jeg ser i spejlet så ender altid med at brænde mig :stupid: :lol:

 

Jeg kan godt finde ud af at bruge almindelige krøllejern, men jeg kan ikke få håret til at krølle med glattejernet til trods for, at der fulgte dvd med vejledning og alt muligt med :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg laver krøller med fladjernet.... :mrgreen:

 

Jeg har slet ikke motorik til det :hmm: Jeg kan slet ikke fange teknikken.. Til gengæld har jeg købt et bølgejern, som er let at manøvrere :mrgreen::lol:

 

Fatter også HAT af at krølle med fladjernet :stupid:

Ditte, link?

 

Dette her krøllejern har jeg:

http://shop.joseeberhair.eu/collections/frontpage/products/jeh63009

Den er FANTASTISK!

 

I kid you not, når jeg laver krøller har de altid faldet ud, uanset hvor meget hårspray og sådan jeg har stoppet i. Men med det her får jeg store fine krøller, og jeg behøves ikke bruge hårspray og de holder!!! Og det tager virkelig tre sekunder at lave krøllerne. Afgjort pengene værd!!!!

 

Jeg er nok lidt dum, men hvordan dælen krøller den? Snor man selv håret om den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...