Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Til jer der bruger olie til at afrense make-up med, bruger i sæbe bagefter til at rense huden helt, eller er det nok at rense med olien?

 

Jeg har købt mandelolie til at fjerne make-up med, men er lidt i tvivl om hvorvidt jeg også skal rense huden med ansigtsæbe bagefter?

 

jeg skyller grundigt med vand og tørre mine øjne i en vaskeklud for at få det værste væk :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Jeg har nu ikke nogen backups :hmm: tror Blueberry har en heeeel del mere makeup end mig :lol: Jeg har flest hårprodukter :mrsgreen:

 

Noget der glatter, noget der krøller, maroccanoil, noget der fjerner krusning, saltvandsspray, hårspray og voks:

 

7FCE301B-3928-4E1C-9C5B-BA3FBBC3D3EF.jpg

 

Dagcreme, natcreme, håndcreme og kokosolie til kroppen, solcreme og neglelakfjerner :5up:

 

9789028E-D65A-46D6-A1FD-0CFD875F8EEE.jpg

 

Mascara, gammel mascara til øjenbrynene, kohl, flydende eyeliner, gel liner, øjenskygge, neglelak, læbestift, lipgloss, parfume og hairpins :mrsgreen:

 

A07D067A-2A15-4E95-9384-D8A8351A293F.jpg

 

Halskæder og praktiske ting som saks, termometer og pincetter

470CCAAC-2319-463F-8A51-E659AF566D9B.jpg

 

 

 

Ja....altså orden gør mig lidt høj! :engel::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: :sjov: :sjov:

 

 

... Også med øjenbryns-mascara, vandfast. Så den holder også i svømmeren :mrgreen:

Argh pis også, så må de igang med højtryksrenseren...

 

 

Men kan efterhånden godt forstå nogle mænd ikke stoler på kællinger, for hvis hun lyver om hvordan hun virkeligt ser ud, hvad kan hun så ikke skjule...:hmm::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...