Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg skal til at sy en kjole i et mønster med paneler, og jeg har købt 2 slags stof, så midten og siderne kan få hver deres stof. Det ene er mønstret (prikker :mrgreen:) og den anden er råhvid, da prikkerne i det andet stof også er råhvide (bunden er grøn). Det er egentlig meningen at det hvide skal være i siderne, men nu har jeg siddet og googlet billerne af lignende kjoler, og de fleste har sort i siden. Der er dog nogle få, der har hvid, men når man nu har lidt ekstra siddende på maven, bliver det så fremhævet helt vildt af hvidt? Altså sort slanker jo siges det - gør hvidt så det modsatte :mrgreen:

 

For så er det måske bedre at komme det grønne i siderne, for det er mørkegrønt, og hvis mørkt giver en mere slankende effekt ... men synes bare det mønstrede passer bedst i midten :hmm:

 

Nogle dullede gode råd?

 

Uanset hvad så håber jeg kjolen bliver fin, men det er lidt et sats, for har ikke lavet noget lignende, altså med 2 farver, før :genert: Og slet ikke med prikker, men synes bare de var lidt fine :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Den sidder 100 gange bedre på dig, end på modellen! :5up:

 

Helt enig....nu er Findus vist også en lille nips en,:-D men modellen har vist ikke fået udleveret den helt rette størelse til sin figur :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige bestilt en frygtelig masse tøj fra h&m og asos. Jeg brugte deres måleskemaer, målte efter flere gange og har haft vild krise over hvor stor størrelse jeg skulle op i. Nu er det fra h&m kommet og jeg skal bytte det meste til en mindre størrelse. Besværligt men trods alt rart nok at det ikke var så slemt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige bestilt en frygtelig masse tøj fra h&m og asos. Jeg brugte deres måleskemaer, målte efter flere gange og har haft vild krise over hvor stor størrelse jeg skulle op i. Nu er det fra h&m kommet og jeg skal bytte det meste til en mindre størrelse. Besværligt men trods alt rart nok at det ikke var så slemt :blink:

 

H&M's tøjstørrelser er helt håbløse. Noget af deres tøj skal jeg bruge en large i, mens jeg i andet skal ned i en medium :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er hverken taske eller smykke pige :mrgreen:

 

:shock:

 

Min gucci taske til 3500kr ligger vist nok i en skuffe sammen med alle mine stearinlys :lol:

 

 

WHAT?? :shock: Det er taskeplageri!!! Den må straks omplaceres når du ikke kan behandle den ordentligt :fyfy:

 

Hvorfor dog det? :lol: :vedikke:Den skal da bruges!

 

 

Præciiist!! Den er jo totalt understimuleret den stakkels veske :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kjøbte en Marc by Marc Jakobs taske :lun: looooove it! :hjerte: Den var så IKKE på tilbud :oops: men synes godt jeg måtte, når jeg nu har godt job med fed løn :pift:

 

IMG_0742.jpg

 

og en rød frakke der pga mit sorte hår, får mig til at ligne rødhætte :banan: :hjerte:

 

IMG_0744.jpg

9eb3a38c-a031-4710-a558-d084b313449e.jpg

 

 

Og fine skumfiduser overtrukket med chokolade :mums:

 

IMG_0741.jpg

 

Skøøøn eftermiddag sammen med Signe :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...