Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Hvor langt har du tænkt dig den vægt skal ned???

 

Jeg har set dig og du er dælme ikke tyk overhovedet? Du kan da gå i alt?

 

Du kan sagtens bruge cowboybukser, men skift de der tshirts ud med noget faconsyet? Køb nogle gode basisting som skjorter (ikke lange - medmindre du knalder et bælte på?) (keyword er faconsyet!)

 

Og husker dig med en god barm, så invester i nogle virkelig gode bh-er der løfter og støtter godt! Bliv målt hvis du ikke kender din eksakte bh- størrelse! Pænt tøj starter med at bh-en gør det den skal!

 

Egentlig ikke så meget, 1 kg. Men jeg vil bare rigtig gerne af med min topmave (som jeg gemmer med løse t-shirts:cool:) og lidt på lårene. Lårene kommer af sig selv, når jeg løber.

 

Jo har en pæn barm og er begyndt at bruge mine bh'er fra Change. Og har også rette størrelse. Jeg har nogle dyre fra Mary Jo og andet, men de giver en form, jeg ikke er så glad for. Så jeg har en del dyre, så godt som ubrugte bh'er liggende:genert:

 

Jeanette, jeg er med Bassil her, jeans er stadig et hit....elsker mine, og så med figursyet t-shirt/skjorte og habitjakke.

Pga. min højde bruger jeg ikke så ofte stiletter, men elsker forskellige versioner af ballerina-sko.

 

Faktisk er ovenstående ofte "uniformen" på arbejde eller når jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skal tage på......:engel:

Jamen så beholder jeg mine jeans:-D Skjorter er jeg egentlig ikke så god til, og habitjakke, det synes jeg, at jeg er for lav til:genert: Men formsyet t-shirts har jeg, skal bare liiige af med topmaven på en eller anden måde (kan ikke lave mavebøjninger:???:)

 

Jeanette hvis jeg havde de store flotte øjenlåg, så lavede jeg SÅ meget 60er øjne :5up: er SÅ misundelig!!

 

hqdefault.jpg

 

FYKF99LFT3KAD8FLARGE.jpg

 

og så med nogle pæne falske øjenvipper :5up:

 

Så store låg har jeg vist ikke:-D Det ser rigtig flot ud på første billede:5up: Falske øjenvipper kommer jeg aldrig til at få, det er alt for besværligt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeanette... Jakker og skjorter skal max gå til et par cm over der hvor du knækker i låret når du går, så er du ikke for lav... Og store bluser skjuler intet.. Til gengæld ser man endnu større ud?

 

Du skal fremhæve det der er godt! God barm skal fremhæves med god bh så fokus flyttes fra det du ikke er glad for.. Kæder om halsen, nedringet bluse flytter folks øjne fra den såkaldte topmave du mener du har? Frem med lidt kavalergang!

 

Så frem med brysterne, gerne en-to cm under hælene hvis du kan (så retter man ryggen) og dermed kommer mavsen ind og brysterne ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeanette, habitjakke kan jo være ret forskelligt, også uanset højde. Så det er bare om at prøve nogle forskellige. H&M har nogle fine :-)

Åh vi må næsten lave en "shop med/til Jeanette dag":lol: Men tak for tip

 

jeanette, aussie laver sådan en soft curl-serum. den er helt fantastisk til håret og det naturlige fald! gør blødt og ikke stift og hjælper på faldet i håret :)

Hvor kan man købe det, Anja? Lyder da som noget jeg må prøve:-D

 

Jeanette... Jakker og skjorter skal max gå til et par cm over der hvor du knækker i låret når du går, så er du ikke for lav... Og store bluser skjuler intet.. Til gengæld ser man endnu større ud?

 

Du skal fremhæve det der er godt! God barm skal fremhæves med god bh så fokus flyttes fra det du ikke er glad for.. Kæder om halsen, nedringet bluse flytter folks øjne fra den såkaldte topmave du mener du har? Frem med lidt kavalergang!

 

Så frem med brysterne, gerne en-to cm under hælene hvis du kan (så retter man ryggen) og dermed kommer mavsen ind og brysterne ud!

Ville rigtig gerne have noget hæl på, men mine knæ brokker sig efter få sekunder. Og pt vil jeg så hellere fokusere på at kunne løbe, så kan jeg se om jeg ikke kan arbejde dem op til at kunne have hæle på:-D

 

Nogle af de formsyede bluser er også nedringede, så dem må jeg da prøve at finde frem:-D

 

Halskæder (smykker i det hele taget) har jeg ikke nogen af

 

Åh man skulle måske melde sig til et program, hvor man kan blive lavet om:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh vi må næsten lave en "shop med/til Jeanette dag":lol: Men tak for tip

 

 

Hvor kan man købe det, Anja? Lyder da som noget jeg må prøve:-D

 

 

Ville rigtig gerne have noget hæl på, men mine knæ brokker sig efter få sekunder. Og pt vil jeg så hellere fokusere på at kunne løbe, så kan jeg se om jeg ikke kan arbejde dem op til at kunne have hæle på:-D

 

Nogle af de formsyede bluser er også nedringede, så dem må jeg da prøve at finde frem:-D

 

Halskæder (smykker i det hele taget) har jeg ikke nogen af

 

Åh man skulle måske melde sig til et program, hvor man kan blive lavet om:lol:

 

Kig i føtex osv.. De har alt muligt kæde bras til 30 kroner... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg skal finde en ny vinterjakke og det kan jeg ikke :megaked: Kan bedst lide dun - men de må ikke være syet i sådanne små kanaler, så man ligner en michelinmand. Den skal gå ned over hofterne, gerne være lidt speciel, størrelse 42/44 - og passer faktisk bedst en herre medium (for brede skuldre så damejakker bliver for lange i ærmerne) - er der nogen af jer google hajer der kan hjælpe med forslag ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg skal finde en ny vinterjakke og det kan jeg ikke :megaked: Kan bedst lide dun - men de må ikke være syet i sådanne små kanaler, så man ligner en michelinmand. Den skal gå ned over hofterne, gerne være lidt speciel, størrelse 42/44 - og passer faktisk bedst en herre medium (for brede skuldre så damejakker bliver for lange i ærmerne) - er der nogen af jer google hajer der kan hjælpe med forslag ?

 

Pæn brug eller bare varm?

 

Varm... Så ville jeg hive en parka :mrgreen:

 

Ellers måske en modstrøm?

 

http://www.smartgirl.dk/brands/modstrom

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg tager gerne med på shopping... Jeg er måske endda den rette? Hader lidt at shoppe (til mig selv) og er en gnier af format :mrgreen: Hvad angår tøjpriser...

Ja det lyder det vist til at du er:-D Men det bliver så nok først til januar hehe. Jeg skal lige skrabe 9000 kr sammen til slut januar:mrgreen:

 

Jeanette, Nicehair.dk sælger Aussie produkter til langt lavere pris end du kan købe dem til i butikken.

 

Taark:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Har kigget - og den eneste jeg sådan set kan lide er http://www.zalando.dk/puma-dunjakker-petrol-pu121g006-603.html - men jeg ved ikke synts den ser for kort ud - eller også har de bare givet modellen en for lille jakke på ?? (se ærmelængden)

 

Farven skal ikke være helt lys - men "gider" heller ikke sort :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har kigget - og den eneste jeg sådan set kan lide er http://www.zalando.dk/puma-dunjakker-petrol-pu121g006-603.html - men jeg ved ikke synts den ser for kort ud - eller også har de bare givet modellen en for lille jakke på ?? (se ærmelængden)

 

Farven skal ikke være helt lys - men "gider" heller ikke sort :engel:

 

Det er jo en skijakke, du vil have?

 

http://www.skisport.dk/skishop/skijakker-og-skisaet-dame/?gclid=CMH1kfab17kCFdQZtAodlQ0A-Q

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...