Hop til indhold

Hillerød 1. og 2. maj


Gæst
 Share

Recommended Posts

Det starter kl 9 af hvad jeg har forstået.. Altså LP.. Og nej, det tager en god halv time at køre fra Ishøj til Hillerød:-D Men jeg er altså også først hos hende lidt i 8:mrgreen:

 

Det var jo ikke for at blande mig i dit "tidsskema", jeg synes bare ikke lige tingene passede sammen ;-). Altså i forhold til hvad DKK skriver på deres hjemmeside.

 

Jeg synes ikke DKK er så meddelsomme, i forhold til publikum :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 219
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det var jo ikke for at blande mig i dit "tidsskema", jeg synes bare ikke lige tingene passede sammen ;-). Altså i forhold til hvad DKK skriver på deres hjemmeside.

 

Jeg synes ikke DKK er så meddelsomme, i forhold til publikum :???:

 

Nej nej, sådan opfattede jeg det heller ikke:-D

 

Det foregår meget flydende til de der udstillinger, så tror det er meget svært at sætte tidspunkter på.

 

Jeg må indrømme at jeg ikke selv har kigget på hjemmesiden. Jeg tager bare afsted og vader rundt:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej, sådan opfattede jeg det heller ikke:-D

 

Det foregår meget flydende til de der udstillinger, så tror det er meget svært at sætte tidspunkter på.

 

Jeg må indrømme at jeg ikke selv har kigget på hjemmesiden. Jeg tager bare afsted og vader rundt:oops:

 

Ok, vi ses om lidt ;-). Det var kl. 12-13 ved svømmehallen, ikk?

Link til indlæg
Del på andre sites

He he.... kl. 1 starter kl. 9 søndag og vi er nr. 9, hvilket vil sige at vi ca. skal op 10.30...

 

Glæder mig til at se dig!

 

Argh, pis, det er lige før jeg skal ind hvis ikke jeg skal ind lige der - æv æv æv! Tror nemlig Møffe er ok til det, der har intet været at se de sidste par dage :mrgreen:

 

Vi er nummer 1895 :shock: Damn, jeg har max prøvet at være nr. 17 på andre udstillinger :shock:

 

Men når vi er færdige, kommer vi nok over forbi lydighedsringen. Må se, hvad det helt præcist går ud på og få mindreværskomplekser :klap: Og forhåbentligt nuldre lidt Vilya :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, vi ses om lidt ;-). Det var kl. 12-13 ved svømmehallen, ikk?

 

jo, :blink: men altså vi ventede kun til ca. 12.15 i øs pjask regnvejr, og så hvem der dukkede op - derefter gik vi over i den store hal og satte os i et hjørne og spiste boller :oops: - men det var altså dejligt at komme indendørs og få varmen :mrgreen:

 

Undskyld til dem der blev snydt for boller :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh, pis, det er lige før jeg skal ind hvis ikke jeg skal ind lige der - æv æv æv! Tror nemlig Møffe er ok til det, der har intet været at se de sidste par dage :mrgreen:

 

Vi er nummer 1895 :shock: Damn, jeg har max prøvet at være nr. 17 på andre udstillinger :shock:

 

Men når vi er færdige, kommer vi nok over forbi lydighedsringen. Må se, hvad det helt præcist går ud på og få mindreværskomplekser :klap: Og forhåbentligt nuldre lidt Vilya :hjerte:

 

Jeg kommer igen imorgen og forhåbentligt når jeg at se Møffe i ringen :blink:

 

Og forøvrigt så er Vilya søøøøddd :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

jo, :blink: men altså vi ventede kun til ca. 12.15 i øs pjask regnvejr, og så hvem der dukkede op - derefter gik vi over i den store hal og satte os i et hjørne og spiste boller :oops: - men det var altså dejligt at komme indendørs og få varmen :mrgreen:

 

Undskyld til dem der blev snydt for boller :genert:

 

Hmm, så var det heldigt at jeg "kom til" at blive lidt for længe hos de søde løver og først fik kigget på uret kvart i, hvor jeg tænkte, at I sikkert ikke længere ville være der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, så var det heldigt at jeg "kom til" at blive lidt for længe hos de søde løver og først fik kigget på uret kvart i, hvor jeg tænkte, at I sikkert ikke længere ville være der.

 

kvart i :hmm: :mrgreen: der sad vi inde i et hjørne af den store hal og hyggede med boller, smør, hindbærmarmelade og ost :engel: og fik varmen - for Jeanette og jeg var blevet pænt våde :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

kvart i :hmm: :mrgreen: der sad vi inde i et hjørne af den store hal og hyggede med boller, smør, hindbærmarmelade og ost :engel: og fik varmen - for Jeanette og jeg var blevet pænt våde :evil:

 

Øv bøv, løvernes udstillingsring var jo også derinde. Hvis det er der ved cafeteriet I sad. Surt.. Men jeg fik kage, en masse kage faktisk :oops: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv bøv, løvernes udstillingsring var jo også derinde. Hvis det er der ved cafeteriet I sad. Surt.. Men jeg fik kage, en masse kage faktisk :oops: :klap:

 

Det var det - helt nede i bunden tæææt op ad varmeapparatet :5up:

 

Ved du om løverne er der igen imorgen ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi ved at krybe til køjs. Vi skal køre hjemmefra kl. 7.00 i morgen, så må hellere sætte vækkeuret til kl. 6.00. Nelson har været i bad, og vi har lige været på aftentur, så jeg krydser fingre for, han er med på lidt sovning inden længe... Nu vil jeg pakke det sidste og smutte i seng med lidt Barnaby-krimi på tv. Kan allerede mærke nerverne...

 

Hvordan gik det alle jer fra i dag?

 

/Mette *klar til "kamp"*

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer igen imorgen og forhåbentligt når jeg at se Møffe i ringen :blink:

 

Og forøvrigt så er Vilya søøøøddd :lun:

 

Ja! Møffe glæder sig til at blive nuldret :banan:

 

Går rundt og er ved at pakke til i morgen (det kan I godt se ikke :blink: Ej, skulle ind på mailen og tjekke adressen i morgen osv. og så så jeg lige, at der var blevet skrevet her i tråden :mrgreen:) og så småt på vej i seng, så jeg har et håb om, at kunne vågne til vækkeuret i morgen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg har jo så en 1. pr, fra idag, men det blev en kedelig dag, da min hund desværre viste sig, at have et :evil: :evil: sind, så ingen hvalpe fra hendes side, jeg er dybt chokeret, over hendes reaktion.

Så nu går jeg her og overvejer, hvad der nu skal ske.

 

Hvad skete der? Men øv da:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun hapsede uprovokeret 3 mennesker, selvfølgelig kan det være stress, over det hele, men uanset at det var stress, skal en hund ikke reagere sådan, så bruges i mit opdræt skal hun bestemt ikke.

Sindet er det vigtigtigste for mig, det er 1. priortet, selvfølgelig er der mange ting, der skal hænge sammen, og jeg kunne snildt lukke øjnene, og få hvalpe på hende, da hun er tjekket for de sygdomme, der er i racen og har sin præmiering iorden.

Men jeg er rystet over, at se hvordan hun reagerede idag, og det er bestemt ikke noget, der skal avles på :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun hapsede uprovokeret 3 mennesker, selvfølgelig kan det være stress, over det hele, men uanset at det var stress, skal en hund ikke reagere sådan, så bruges i mit opdræt skal hun bestemt ikke.

Sindet er det vigtigtigste for mig, det er 1. priortet, selvfølgelig er der mange ting, der skal hænge sammen, og jeg kunne snildt lukke øjnene, og få hvalpe på hende, da hun er tjekket for de sygdomme, der er i racen og har sin præmiering iorden.

Men jeg er rystet over, at se hvordan hun reagerede idag, og det er bestemt ikke noget, der skal avles på :cry:

 

Øv, det er virkeligt synd for dig, men stor respekt for, at du ikke lukker øjnene :5up:

 

Helt enig med Petrine.. Øv sgu oss:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...