Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:ae: til dig Sonja, jeg har først lige læst de triste nyheder nu. Øv, hvor må det være svært at gå af med den lille pjoske. :hjerte: :cry: Det var dog dejligt hun havde den mulighed at komme hjem til Janni. :ae: Håber der falder lidt ro på igen også med din boligsituation, arbejde osv. Sikke et pres. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var det så lige efter, at I fik drevet spøgelset videre, at hun begyndte at sove igennem?

 

Hun sover stadig ikke igennem :???: Men det var lige efter at åndedamen havde været der at hun holdt op med at skrige panisk om natten. og lige efter at tacco holdt op med at gø af ingenting. Og faktisk så havde jeg altid synes at det trak sådan om føderne at sidde ved computeren, som er lige udenfor hendes værelse, men det holdt også op der :???:

Meget mystisk og uforklarligt, men pyt, det virkede og det er vigtigst :-D

 

Det ville da næsten være helt dejligt, hvis dét var grunden - for så ville der da være en forklaring. :???: Hvordan finder man ud af, om man har sådan en ekstra beboer? :vedikke:

 

Ring til en åndemaner..Eller en clairvoyant..Min veninde fik slæbt en med hjem fra et værtshus..Altså han var død, ikk? Ellers havde det været nemt nok at få ham hylet ud

 

Jeg kender en som nok kan anbefale en god clairvoyant i dit område, men det koster altså kassen. jeg mener det koster omkring 5000 kr at få sådan en ud og der er ingen garnati for at beboeren smutter i første forsøg :shock:

 

Vi gav heldigvis ikke noget for det, ellers var jeg ikke hoppet på at gøre forsøget.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg opdager først nu at Shabi ikke er hos dig mere :oops: Jeg så Pegasus og Stargirls nye tråd og tænkte "sig mig, hedder de Shabi allesammen hos Løwchen eller er jeg totalt navnemongol?" Men det havde så en helt anden grund :megaked:

 

Jeg er rigtig ked af det på dine vegne Sonja, du havde sådan glædet dig til at få hende :ae: Jeg håber at du er ok efter omstændighederne :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg opdager først nu at Shabi ikke er hos dig mere :oops: Jeg så Pegasus og Stargirls nye tråd og tænkte "sig mig, hedder de Shabi allesammen hos Løwchen eller er jeg totalt navnemongol?" Men det havde så en helt anden grund :megaked:

 

Jeg er rigtig ked af det på dine vegne Sonja, du havde sådan glædet dig til at få hende :ae: Jeg håber at du er ok efter omstændighederne :ae:

 

Tak. Jeg savner den lille mås. Men der var desværre ikke andre løsninger. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Tak. Jeg savner den lille mås. Men der var desværre ikke andre løsninger. :cry:

 

:cry: Kan jeg virkelig godt forstå. Men som skrevet, synes du gjorde det rigtige, både for dig, Tyson og Shabi.

 

Og så tænker jeg lidt på, om der mon var lidt af det samme som med Cleo? Med at de åbenbart har brug for en flok omkring dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

:cry: Kan jeg virkelig godt forstå. Men som skrevet, synes du gjorde det rigtige, både for dig, Tyson og Shabi.

 

Og så tænker jeg lidt på, om der mon var lidt af det samme som med Cleo? Med at de åbenbart har brug for en flok omkring dem?

 

Nårh først de har boet så lang tid i en flok. Cleo boede 1½ år i flok og 1½ år alene hos os. Hun havde klart brug for en flok omkring sig - ligemeget hvad jeg gjorde, kunne jeg ikke være en flok:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg har så heller ikke opfattet noget, før jeg ligesom Nollike så Stargirls signatur...

 

Øv at det ikke gik :ae: Men flot at du kæmpede sådan for det, og tænkte på hende fremfor alt :5up: :-D

 

 

Har du så stadig lyst til en hund nr. 2, eller er det droppet/står på standby??? Undskyld hvis jeg spørger :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har så heller ikke opfattet noget, før jeg ligesom Nollike så Stargirls signatur...

 

Øv at det ikke gik :ae: Men flot at du kæmpede sådan for det, og tænkte på hende fremfor alt :5up: :-D

 

 

Har du så stadig lyst til en hund nr. 2, eller er det droppet/står på standby??? Undskyld hvis jeg spørger :genert:

 

Jeg kunne godt tænke mig en nummer 2 hund igen på et tidspunkt, for jeg syntes, at det var kanonhyggeligt (selvom det også på nogle måder var mere besværligt), og Tyson virkede til at trives med, at der var en hund til i familien. Men jeg tør ikke binde an med endnu en voksen omplaceringshund, jeg er simpelthen for bange for at stå med samme problem igen. Så hvis jeg skal have en hund til, skal det være en hvalp. Nu skal der dog lige helt ro på, og så skal det være på et tidspunkt, hvor jeg kan tage fire ugers ferie. Så det bliver tidligst til næste sommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...