Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

Hun er squ da for dejlig :lun:

 

...ehm..men øøh...skal hun have bukser på om vinteren for ikke at fryse måsen af? :engel:

 

Næ. :fornaermet:

 

Men det er nu meningen, at hun skal have hår på numsen, det skal bare lige vokse ud. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Næ. :fornaermet:

 

Men det er nu meningen, at hun skal have hår på numsen, det skal bare lige vokse ud. :blink:

 

Siger du nu ... og når du så skal til at frisere baglår og lysken ... så tænker du: "hmmm var det egentlig også nødvendigt?" ... og når hun så een gang har haft dårlig mave på sådan en "ud over det hele"-agtig måde ... så tænker du: "Løøøveklip for sulan ... løveklip er vejen frem"

Link til indlæg
Del på andre sites

Siger du nu ... og når du så skal til at frisere baglår og lysken ... så tænker du: "hmmm var det egentlig også nødvendigt?" ... og når hun så een gang har haft dårlig mave på sådan en "ud over det hele"-agtig måde ... så tænker du: "Løøøveklip for sulan ... løveklip er vejen frem"

 

Myldrebæ i det lange hår bagpå kender jeg jo fra Tyson. :oops:

 

Men løveklip kan nu også være besværligt. F.eks. har jeg lige været nødt til at skamklippe det lange hår på Shabis ankler, fordi det var fuldstændig filtret ind i burrer, som var umulige at få ud. Det er vist meget godt, at jeg ikke skal udstille hende, sådan som jeg skamferer hende. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Myldrebæ i det lange hår bagpå kender jeg jo fra Tyson. :oops:

 

Men løveklip kan nu også være besværligt. F.eks. har jeg lige været nødt til at skamklippe det lange hår på Shabis ankler, fordi det var fuldstændig filtret ind i burrer, som var umulige at få ud. Det er vist meget godt, at jeg ikke skal udstille hende, sådan som jeg skamferer hende. :genert:

 

Sokkerne var også det første der røg på Luffe (altså lige efter pandehåret) :lol:

Jeg holdt ud i 2 uger....men så måtte jeg opgive at pille ting ud at pelsen, og saksen kom frem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, vi var på Damhusengen her til eftermiddag. Jeg har haft cykeltraileren stående oppe i lejligheden, så hundene kunne vænne sig til at sidde i den:

 

[ATTACH]23889[/ATTACH]

 

Jeg har dog ikke fået den der dobbeltlinedims med karabinhage til at spænde dem fast endnu, så jeg turde ikke køre med forklappen åben. Og da Tyson ikke bryder sig om at være i traileren med lukket klap (endnu i hvert fald), havde jeg bare Shabi i traileren og Tyson i cykelkurven. Shabi var så dygtig og fandt sig fint i at køre i traileren. :lun:

 

På engen tog jeg en masse billeder af vapperne. :slem:

 

Det er det bedste at snuse til de samme pletter...

[ATTACH]23890[/ATTACH]

 

Ummm, rulle sig. :mums:

[ATTACH]23891[/ATTACH]

 

[ATTACH]23892[/ATTACH]

 

[ATTACH]23893[/ATTACH]

 

[ATTACH]23894[/ATTACH]

 

Kan I forestille jer en smukkere hund? Jeg kan ikke. :hjerte:

[ATTACH]23895[/ATTACH]

 

[ATTACH]23896[/ATTACH]

 

[ATTACH]23897[/ATTACH]

 

[ATTACH]23898[/ATTACH]

 

Løve med vind i håret. :cool:

[ATTACH]23899[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Og flere billeder fra turen.

 

[ATTACH]23900[/ATTACH]

 

Jeg er SÅ ærgerlig over, at dette billede blev så uskarpt, det kunne ellers have været super fedt!

[ATTACH]23901[/ATTACH]

 

[ATTACH]23902[/ATTACH]

 

Smuksak. :hjerte:

[ATTACH]23903[/ATTACH]

 

[ATTACH]23909[/ATTACH]

 

Skøre hund. :lol:

[ATTACH]23905[/ATTACH]

 

[ATTACH]23906[/ATTACH]

 

[ATTACH]23907[/ATTACH]

 

Min lille familie. :lun:

[ATTACH]23908[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder, og stort tillykke med hende.

 

Silkepels kan være svær at have med at gøre, og der hænger alverdens sjove ting fast i lang pels generelt. Hvis det bliver siddende kan jeg varmt anbefale Ring 5's OutRage. Det er et silikonebaseret produkt, der både kan bruges til at lette udredning, men også kan bruges præventivt, sådan at der hænger knap så meget fast i pelsen på turene.

 

Ring 5 - OUT RAGE Spray

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol::lol: totalt overskudsmor: ARRRR/eller hvad du nu siger til Shapi:-D og dyyyygtig Tyson på skift:klap:

 

Præcis. :mrgreen: Ellers plejer jeg at smide godbidder til Tyson, når Shabi leger med bamserne, så han lærer, at det er ok, og ikke skælder hende ud og tager dem fra hende. Men det kunne jeg jo ligesom ikke med en bamse i den ene hånd og kameraet i den anden. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg trænet med hundene hver for sig. Jeg lukkede børnegitteret, og startede med at træne Shabi. Tyson fik en griseørestrip på den anden side. Den kunne han nu ikke koncentrere sig om at spise, for han sad og holdt øje med os og lignede en, der meget gerne ville være med. :rolleyes:

 

Nå, men Shabi var rigtig sød og ivrig og ville meget gerne lave noget. Jeg startede med at betinge klikkeren. Det skal vi have gentaget nogle gange, før vi begynder at træne med den.

 

Så lavede vi nogle basale ting - kontakt, ja/nej, giv pote, sit og dæk. Vi lavede en del plads, det kunne hun i forvejen, men det var en lydighedsplads, så hun satte sig ned. I HTM skal hun blive stående, men det fangede hun hurtigt. Hendes position i stilstand var rigtig fin, men da jeg til sidst prøvede at gå, blev hun for ivrig og begyndte at hoppe. :lol: Jeg begyndte også at indlære tigge og zig-zag mellem benene, og det kom hun rigtig godt fra start med. :5up:

 

Da det så var Tysons tur til at træne, kom Shabi på den anden side af børnegitteret med en griseørestrip. Den tog hun glad med ind i soveværelset og spiste. Men da hun havde spist den (og det tog hende ikke lang tid :mrsgreen:), kom hun hen og kiggede ind til os og var meget utilfreds med ikke at måtte komme ind til os. Hun peb og skrabede på gitteret. Jeg prøvede at smide endnu en griseørestrip ud til hende, men nu var hun ligeglad, hun ville bare ind til os. :roll:

 

Tyson var lidt distraheret af hende. Han kiggede meget hen mod hende og gik også hen til gitteret og snusede til hende et par gange. Men ellers klarede han det faktisk rigtig fint med at lave alle øvelserne alligevel, selvom Shabi forstyrrede. :kys:

 

Jeg går ud fra, at de vænner sig til det, når vi har trænet sådan nogle gange. Ellers må jeg vel belønne Shabi for at være i ro, når hun er på den anden side af gitteret? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder, og stort tillykke med hende.

 

Silkepels kan være svær at have med at gøre, og der hænger alverdens sjove ting fast i lang pels generelt. Hvis det bliver siddende kan jeg varmt anbefale Ring 5's OutRage. Det er et silikonebaseret produkt, der både kan bruges til at lette udredning, men også kan bruges præventivt, sådan at der hænger knap så meget fast i pelsen på turene.

 

Ring 5 - OUT RAGE Spray

 

Tak for tippet. :5up:

 

Jeg har en minkoliespray, som jeg egentlig købte til Tysons lange hår bagpå, som godt kan blive filtret. Jeg har dog næsten ikke brugt den, da han hader den - den er godt nok også stærkt parfumeret :badr: Er den mon lige så god som den der Outragespray?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak. :-) Får du ikke helt lyst til at få en hund til? :slem: Så kunne vi går tur med FIRE vapper! :klap:

 

Kiggede først tilbage i tråden efter jeg skrev - skønne billeder allesammen :lun:

 

Hehe jo lidt, men det mås jeg jo ikke ;-)

 

Tilgengæld så glæder jeg mig endnu mere til at møde den kønne Shabi :banan:Har jo fået en ekstra bonushund i hende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ. :fornaermet:

 

Men det er nu meningen, at hun skal have hår på numsen, det skal bare lige vokse ud. :blink:

 

:drille: okay så er jeg mere rolig :engel::blink::lol:

 

Ja, pandehåret røg også her i samme øjeblik, hun var inden for døren. :mrgreen:

 

Det ER da også synd og skam at skjule de super smukke og sjælfulde øjne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, shit... Så har man været væk fra HF i 24 timer, og så har Sonja lavet 10 indlæg om de to søde vuffere. Vil prøve at huske det hele..

 

Fantastisk signatur du har fået! De er bare for søde i den vogn :lun:

 

Hvorfor gav du henne ikke bare en elastik i i stedet for at klippe pandehåret?

 

Det ligner en dejlig tur til Damhusengen..

 

Vildt sød video, den får en ordentlig tur den lille abe. Og hvor har du bare en gigantisk entre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er for øvrigt overrasket over, hvor meget hår, jeg kan børste af Shabi. Hun var nybørstet, da jeg hentede hende i fredags, men både i går og i dag har jeg kunnet børste en pænt stor klump hår af hende.

 

Hun havde et par filterknuder i dag, som krævede lidt arbejde at få ud. Jeg tror, at de stammer fra selen. Her i weekenden har hun bare lånt en af Tysons Wolfsong-seler, men i morgen skal vi ned og køber en Hurrta-sele til hende. Cotonen Rosas ejer sværger til Hurrta, når det gælder om at minimere filterpels, så jeg håber, at sådan en også vil være god til Shabi.

 

I skal da lige have et par aftenhyggebilleder til at slutte dagen af med. :-) Det var pænt svært at tage billederne, for Tyson lå på mit skød, og jeg kunne ikke flytte mig uden at forstyrre ham. Så vinklen er lidt dum, men forhåbentlig kan I se, hvor kært de ligger tæt sammen i sofaen. :lun:

 

[ATTACH]23939[/ATTACH]

 

[ATTACH]23940[/ATTACH]

 

Edit: Nu med billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er for øvrigt overrasket over, hvor meget hår, jeg kan børste af Shabi. Hun var nybørstet, da jeg hentede hende i fredags, men både i går og i dag har jeg kunnet børste en pænt stor klump hår af hende.

 

Hun havde et par filterknuder i dag, som krævede lidt arbejde at få ud. Jeg tror, at de stammer fra selen. Her i weekenden har hun bare lånt en af Tysons Wolfsong-seler, men i morgen skal vi ned og køber en Hurrta-sele til hende. Cotonen Rosas ejer sværger til Hurrta, når det gælder om at minimere filterpels, så jeg håber, at sådan en også vil være god til Shabi.

 

I skal da lige have et par aftenhyggebilleder til at slutte dagen af med. :-) Det var pænt svært at tage billederne, for Tyson lå på mit skød, og jeg kunne ikke flytte mig uden at forstyrre ham. Så vinklen er lidt dum, men forhåbentlig kan I se, hvor kært de ligger tæt sammen i sofaen. :lun:

 

hvor er de så henne? hva hva?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...