Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Næh, jeg synes ikke elastikken filtrer pelsen.. Jeg tager den selvfølgelig ud om aftenen inden han skal sove, ellers så filtrer den lidt.

 

Louie har også for nyligt skiftet til Hurtta-sele, og jeg kan VIRKELIG se og mærke en forskel på pelsen. Den han havde før rutsjede rundt og lavede filtmåtter af det underste pels :evil:

 

Ja, jeg spottede lige, at du havde et kæmpe skab stående derude og stadigvæk masser af plads. Der kan nærmest ikke stå en eneste person ude i vores entre.. Men det er jo charmen....

Link til indlæg
Del på andre sites

skønt som de kan ligge så tæt:hjerte:

 

Det VED jeg, at Cleo ikke ville gøre så hurtigt:damn:

 

Er du sikker? Hvordan med hende og din forældres sheltie, kunne de ikke finde på at ligge så tæt i starten? (Dine forældres sheltie, som du for øvrigt skylder os et billeder af med den sele, du gav hende i julegave. :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du sikker? Hvordan med hende og din forældres sheltie, kunne de ikke finde på at ligge så tæt i starten? (Dine forældres sheltie, som du for øvrigt skylder os et billeder af med den sele, du gav hende i julegave. :engel:)

 

De ligger stadig ikke tæt:genert: Det vil Cleo da ikke:damn:

 

 

og nårh ja . . . . . billeder:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for tippet. :5up:

 

Jeg har en minkoliespray, som jeg egentlig købte til Tysons lange hår bagpå, som godt kan blive filtret. Jeg har dog næsten ikke brugt den, da han hader den - den er godt nok også stærkt parfumeret :badr: Er den mon lige så god som den der Outragespray?

 

Minkoliespray plejede jeg at bruge som afslutning inden en tur i ringen. Det giver shine og har UV-filter. Men kan ikke benyttes til udredning. Outrage er vitterligt et hit - især her i huset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skrev Janni ikke på et tidspunkt noget om, at alle hendes løver går pænt i snor? :hmm: Hun havde vist glemt Shabi, da hun skrev det. :mrgreen: Det er altså noget, der kræver lidt arbejde, det er sværere at træne, når jeg går med to hunde, end dengang jeg trænede det med Tyson. Forhåbentlig lærer hun det hurtigt, hun ser ud til at være begyndt at fatte lidt af det - i hvert fald noget af tiden. :stupid:

 

Den lille dame har fået en fin, rød Hurrta-sele i dag - den klæder hende rigtig godt. :hjerte:

 

Hun kan for øvrigt være en lille hystade, der kan finde på at knurre og gø af fremmede mennesker. :fyfy: Slet ikke alle, de fleste gange siger hun ikke noget, men nogle synes hun vist skal skræmmes væk. :vedikke: Jeg vil tro, at det i hvert fald delvist er en reaktion på omplaceringen og alt det fremmede, men nu har jeg i hvert fald godbidder parat til at aflede og belønne.

 

Vi mødte så den sure dame i min forening, der ikke syntes, at jeg skulle have en hund til. Hun bukkede sig ned over Shabi for at klappe hende, og så gøede Shabi af hende. :oops: Jeg trak Shabi lidt væk, bad hende stoppe og belønnede hende med godbidder, men damen blev ved med at prøve at læne sig ind over hende og klappe hende. Jeg sagde så til hende, at hun nok skulle lade være med at læne sig ind over hende, for det kan jo virke truende på en lille hund. Hun vendte øjne af mig og sagde, at hun altså har haft hunde, siden hun var ung, og det var noget pjat jeg sagde, for det eneste man skal gøre er at stikke hånden hen til en hund, så er der ingen problemer. Det gjorde hun så én gang til, mens hun bøjede sig ind over hende. Shabi gøede selvfølgelig igen. Damen sagde så: "svenskerne siger 'tys', når de vil have en hund til at tie stille, det skulle du tage at gøre". Jeg svarede, at det jo kun virker, hvis hunden kender betydningen af ordet, men igen vendte hun øjne af mig, og så lænede hun sig ind over Shabi og sagde "tys! tys!". Sjovt nok fik det bare Shabi til at gø mere, og så snerpede damen sammen og gik. :rolleyes:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser det hyggeligt ud :-D

 

Er Tyson blevet mere glad for hende?

 

Ja. :-) Når vi går tur, er han rigtig glad for hende, og indendørs er han blevet meget mere tolerant overfor hende. Han vælger f.eks. selv at lægge sig tæt på hende i sofaen og sengen. :5up: Og han bliver ikke længere sur om natten, når hun klør sig i øret, så hele sengen ryster. :lol: Det er også begyndt at virke, at jeg smider godbidder til ham, når hun leger med bamserne, så nu bliver han ikke sur over det længere. I det hele taget er han mindre sur - selvom han da stadig kan finde på at brokke sig ind imellem. :mrgreen: Og når jeg børster hende om aftenen, synes han, at det er hyggeligt, og kommer og lægger sig op af mig, så vi alle tre ligger tæt sammen og hygger. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har for øvrigt lige sms'er med Janni. Jeg skrev, at Shabi-tøsen kastede op i nat, og hun svarede, at det måske skyldes, at hun lige har fået loppebehandling. Og så skrev hun også, at hun plejer at få sin tørkost opblødt, og det har hun jo ikke fået her, så det har nok været lidt hårdt for maven. Hun har heller ikke fået sit sædvanlige tørfoder, for hun ville hellere have det Acana, som Tyson får. Så det er nok ikke så mærkeligt, hvis maven brokker sig lidt. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har for øvrigt lige sms'er med Janni. Jeg skrev, at Shabi-tøsen kastede op i nat, og hun svarede, at det måske skyldes, at hun lige har fået loppebehandling. Og så skrev hun også, at hun plejer at få sin tørkost opblødt, og det har hun jo ikke fået her, så det har nok været lidt hårdt for maven. Hun har heller ikke fået sit sædvanlige tørfoder, for hun ville hellere have det Acana, som Tyson får. Så det er nok ikke så mærkeligt, hvis maven brokker sig lidt. :vedikke:

 

ja, det gir da go mening:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shabis nye sele - desværre et super dårligt billede, så man kan ikke se den ordenligt. :oops: Hun ville ikke posere med siden til mig, så jeg måtte lokke hende med en godbid med den ene hånd og tage billedet med den anden. Det fremgår måske ikke så tydeligt, men den klæder hende super godt, det er rigtig flot med den røde farve mod hendes sort/hvide pels. :hjerte:

 

[ATTACH]23983[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Shabis nye sele - desværre et super dårligt billede, så man kan ikke se den ordenligt. :oops: Hun ville ikke posere med siden til mig, så jeg måtte lokke hende med en godbid med den ene hånd og tage billedet med den anden. Det fremgår måske ikke så tydeligt, men den klæder hende super godt, det er rigtig flot med den røde farve mod hendes sort/hvide pels. :hjerte:

 

[ATTACH]23983[/ATTACH]

 

Jeg leder stadig efter en god sele til mine løver. Den der ser ud til at sidde godt.

 

Er det en Hurtta Pro ?

 

- og hvilken størrelse er det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...