Hop til indhold

E kuldet


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Er du sikker på at du ville have sådan en blå hystade som ham :slem:

 

... men ja han er bare så dejlig, at man næsten smelter ved synet af ham :hjerte:

 

No probs, hvis det endelig kom dertil. Med Simba opdagede vi jo ikke, at vi havde fået hvalp så from han var. Så let burde ingen slippe, så - havde jeg nær sagt - bring kræet frem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 350
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Bam Bam

Åh, mit hjerte er gået i stykker:megaked::megaked::megaked: for jeg er da bare så forelsket i Frodo, Hazel og Elessar:hjerte::hjerte::hjerte:

 

Hvorfor har jeg ikke solgt min lejlighed for lang tid siden og købt et rækkehus med masser af plads:megaked::megaked::megaked::damn::damn:

 

Tak for billederne:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Åååh - omgangshvalp! :lun::mrgreen:

 

Kan iøvrigt godt lide Aussies for ever slet ikke protesterer over vi kommer og stjæler :mrgreen:

Hov hov, det er fordi jeg først har tid til det nu :mrgreen:

 

... og fyyyyy skamme, ingen sjælden her :fyfy:, og prøv heller ikke at smugle, jeg er trænet i kropsvisitation så det er helt og ærdeles umuligt at smugle :fornaermet:

 

... og I skal heller ikke slås om Elessar. Han skal blive her - tror jeg, sammen med en masse andre :engel: - og så skal han enten hedde Stich, Bruiser eller Washee :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hov hov, det er fordi jeg først har tid til det nu :mrgreen:

 

... og fyyyyy skamme, ingen sjælden her :fyfy:, og prøv heller ikke at smugle, jeg er trænet i kropsvisitation så det er helt og ærdeles umuligt at smugle :fornaermet:

 

... og I skal heller ikke slås om Elessar. Han skal blive her - tror jeg, sammen med en masse andre :engel: - og så skal han enten hedde Stich, Bruiser eller Washee :hmm:

 

 

Hvor mange har du fundet et godt hjem til?! :engel:

 

Er nysgerrig som bare pokker.... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov hov, det er fordi jeg først har tid til det nu :mrgreen:

 

... og fyyyyy skamme, ingen sjælden her :fyfy:, og prøv heller ikke at smugle, jeg er trænet i kropsvisitation så det er helt og ærdeles umuligt at smugle :fornaermet:

 

... og I skal heller ikke slås om Elessar. Han skal blive her - tror jeg, sammen med en masse andre :engel: - og så skal han enten hedde Stich, Bruiser eller Washee :hmm:

 

Hmm, nå men så tager jeg bare resten :engel::mrgreen:

Selvom jeg syntes at det er vildt for dårligt at Elessar ikke kommer med i den "pakke" :fornaermet::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Så er der allerede gået 4 uger, utrolig som tiden dog går

Og lige til en advarsel: nuttehedsfaktoren er helt i top nu, så hvalpeskruke personer og personer med sarte sjæle bør holde sig fra tråden :mrgreen:

De små er begyndt at få 3 måltider mad nu, hakket lam til morgenmad og hakket hjort til frokost. Natmåltidet har jeg valgt at lade være tørkost, alene af hensyn til de hvalpe som kommer ud i hjem som ikke ønsker at fortsætte rutinen med råt. Selv om jeg råfodre og klart mener det er det bedste for hunden, så står det selvfølgelig hvalpekøbere frit for om de ønsker at forsætte med dette eller ej. Flytningen er altid hård for de små, men jeg synes ikke at de oven i her også skal få et helt ”kultur chok” over et så markant skift i foder.

I slutningen af den tredje uge fik de ligeledes deres anden ormekur.

Hvalpene løber nu frit i stuen flere gange dagligt; de kan selvfølgelig ikke gøre det hele dagen af hensyn dels til deres egen sikkerhed (huller man kravle ind i, ledninger mv.) og dels af hensyn til os tobenede – jeg vil også gerne have fred en gang i mellem fra at tørre tis op, flytte hvalpe mv. :o) De første gange bevægede de sig ikke så langt væk fra kravlegården, men i løbet af få dage, var alle hæmninger sluppet og de har mildest talt invaderet hele stuen.

De har også prøvet at være ude for første gang, bare en 5 min. ad gangen. Som altid var der dem som bare kastede sig ud i det, dem som lige ser situationen lidt an og et par stykker som valgte at verden var lidt for stor. Allerede anden gang valgte 7 af hvalpene dog at prøve lykken og tredje gang er flere så modige at de frisk bevæger sig rundt i store dele af haven.

Padmé er stadig super glad for sine hvalpe og tillader stadig ikke at Ronja og Lyssa beskæftiger sig med dem eller kommer for tæt på kravlegården. Måske Sirius mærker hendes modvilje, for normalt er han super begejstret for husets hvalpe, men denne gang holder han lidt afstand? Padmé synes også at gramsebesøg er for tidligt endnu.

Hvalpe har haft besøg et par gange i løbet af ugen, til deres store fornøjelse. Blandt andet besøgte en god ven og hendes datter hvalpene.

Temperamentsmæssigt så begynder der virkelig at ske noget nu og selv om der stadig kan nå at ske en masse forandringer, så begynder deres personlighed så småt at vise sig.

Eywon:

[ATTACH]25774[/ATTACH] [ATTACH]25775[/ATTACH]

Dragon:

[ATTACH]25776[/ATTACH] [ATTACH]25777[/ATTACH]

Riddle:

[ATTACH]25778[/ATTACH]

Echo:

[ATTACH]25779[/ATTACH] [ATTACH]25780[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Frodo:

[ATTACH]25781[/ATTACH] [ATTACH]25782[/ATTACH]

 

Eddie:

[ATTACH]25783[/ATTACH] [ATTACH]25784[/ATTACH]

 

Elessar:

[ATTACH]25787[/ATTACH] [ATTACH]25788[/ATTACH]

 

Hazel:

[ATTACH]25785[/ATTACH] [ATTACH]25786[/ATTACH]

 

Jeg har valgt at sløre billedet af min venindes datter da jeg for det første ikke har fået tilladelse til at bringe billeder af hende her og for det andet ikke synes hun skal udstilles offentligt.

 

Jeg er ved at komme et skridt nærmere hvem jeg skal beholde, dvs. at jeg er begyndt at udelukke hvem som jeg ikke skal beholde, så nu er læsten nede på 5 hvalpe som skal blive boende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ved at komme et skridt nærmere hvem jeg skal beholde, dvs. at jeg er begyndt at udelukke hvem som jeg ikke skal beholde, så nu er læsten nede på 5 hvalpe som skal blive boende :mrgreen:

 

Og hvem er det så? Fortæl, fortæl! :ivrig:

 

Jeg kan godt tage Dragon, Echo og Hazel. Det bliver da ikke for meget at holde styr på, vel? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jeg skulle have læst det med fed :megaked:

 

Og lige til en advarsel: nuttehedsfaktoren er helt i top nu, så hvalpeskruke personer og personer med sarte sjæle bør holde sig fra tråden :mrgreen:

 

jeg var jo lige ved at nedsmelte i hjernen da jeg så de billeder :lun: kæææft hvor er de cute - måske der alligevel godt liiiiige kunne blive plads til en lillebitte aussiehvalp herhjemme :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jeg skulle have læst det med fed :megaked:

 

 

 

jeg var jo lige ved at nedsmelte i hjernen da jeg så de billeder :lun: kæææft hvor er de cute - måske der alligevel godt liiiiige kunne blive plads til en lillebitte aussiehvalp herhjemme :genert:

Altså jeg havde da læst det med fed, men skulle jo kigge alligevel :damn:

 

Frodo :hjerte::hjerte: han må godt være Zackos lillebror :mrgreen: men hold da op de er bare alt alt for søde allesammen :ivrig::ivrig::ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: :lun: :lun:

 

Ok - jeg har måske et problem, man læser en advarsel ("kig ikke -de er for nuttede"), men man må jo liiiiiiiiiiige tjekke.... FEJL!

 

Havde verdens bedste drøm i nat, havde købt en lille merle Aussie hvalp som lignede Elessar så meget at det næsten var creepy.. Tror Bitten havde lugtet lunten, hun vækkede mig i hvert fald xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...