Hop til indhold

Den fælles HTM (dogdancing) tråd


sonja77
 Share

Recommended Posts

Der kom også tilfældige folk ind fra parken udenfor og kiggede, bl.a. en indvandrermor med sin tre drenge, som synes, at det var spændende at se hundene optræde. Det var rigtig hyggeligt, der var virkelig en god stemning. :-)

 

Aj hvor fedt da :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aj vidste ikke at Caia og mor var derude :stupid:

 

Jeg tror, at de var gået, da du kom. De gik vist, da frokostpausen startede. :-)

 

Næste gang I holder dogdancing i klubben, så sætter du dit hår op - så man kan se dit ansigt på billederne :slem:

 

Næh, det er da min strategi. :drille: :blink:

 

Nogle af billederne nede på jorden er da for øvrigt blevet lidt kinky. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jo en fælles dansk HTM-side, dogdancing.dk. Der bliver resultaterne af alle konkurrencer lagt ind. Resultaterne fra i dag er allerede lagt ind, og hvis i scroller ned gennem siden, kan I se nogle videoer af forskellige af numrene.

 

DOGDANCING

 

Vi skulle jo have haft Stig fra Abertil ude at filme, så han kunne lave dvd'er med alle numrene. Men desværre brød hans bil sammen, så han nåede ikke frem. Til gengæld filmede nogle af deltagerne så nogle af numrene, så det er nogle af dem, der ligger på siden.

 

Søs fra vores klub, som vi havde lokket til at være hjælper, filmede næsten alle numrene, men hun har ikke fået dem lagt på nettet endnu. Hun filmede alle mine og Tysons numre, så jeg glæder mig til at se dem. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og min kollega og hendes yngste datter var der også, men dem så du jo. Da de gik, var de godt i gang med at snakke om, hvorvidt de mon skal have en löwchen. :mrgreen:

 

hehe...hørte godt noget, som tydede på at de overvejede hund - havde ikke fanget at det var en löwchen..hehe. Shabi er jo også en charmetrold, så man blir jo helt solgt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror, at de var gået, da du kom. De gik vist, da frokostpausen startede. :-)

 

 

 

Næh, det er da min strategi. :drille: :blink:

 

Nogle af billederne nede på jorden er da for øvrigt blevet lidt kinky. :oops:

 

hihi, godt du selv sagde det :5up: :lol:

 

hvor er i bare super seje! tillykke med den nye "titel" og sejren :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, en god dag! :banan:

 

Vejret var med os, og alt klappede som det skulle, på trods af at det var første gang, at Randi og jeg arrangerede konkurrence og ikke heeelt havde styr på tingene. :mrgreen:

 

Tyson vandt HTM1 med 24,03 point! :yeah: Så nu kan han kalde sig HTM1 og er rykket op i klasse 2! :klap:

 

Det vil så godt nok også sige, at jeg kun har en uge til at lave et nyt HTM-nummer, da vi er tilmeldt konkurrence mandag den 19. april. :genert:

 

Freestylen (Pretty Woman-nummeret) gik ikke lige så godt. Tyson missede rigtig mange tricks og lavede i det hele taget ikke så meget af nummeret, og så blev jeg nødt til bare at improvisere løs med det resultat, at timingen var helt off flere gange. Vi blev nr. 6 med 23 point, men ikke bestået, da vi fik for lave karakterer for udførelse (forståeligt nok). MEN - vi klarede nummeret igennem næsten uden gøen! :yeah: To-tre gange gik han i gang med at gø, men jeg fik ham stoppet med det samme ved at sitte ham helt kort, og han gik IKKE i gø-mode og fortsatte resten af nummeret, som han ellers plejer. :banan: Så det var en KÆMPE succes for os på det plan. Og da vi kom til Ommer-klassen lavede han hele programmet næsten perfekt (godt nok i et lidt langsomt tempo, da han var ret træt på det tidspunkt :lol:), så jeg var godt tilfreds.

 

I Melodi Grand Prix-klassen (uofficiel klasse) gik vi bare ind og improviserede til Diggi loo diggi ley, da vi intet havde forberedt. Vi havde det SÅ sjovt, og Tyson var super fokuseret og gjorde alt, hvad jeg bad ham om. Så vi vandt sgu klassen med 26,67 point! :banan: Dommerne syntes, at det var så skægt med den klasse, at de lavede lidt sjov og kaldte vinderen (= Tyson og mig) ind igen lige efter klassen for at lave nummeret igen. Og så måtte vi jp improvisere igen. :lol: På det tidspunkt var Tyson begyndt at være lidt træt, men han gjorde det nu godt igen. :kys:

 

Oven i Ainas billedspam vil jeg da også lige bidrage med lidt billeder. :mrgreen:

 

 

 

Tillykke med titlen! Og minus-gø successen! Og det hele - I er alt for seje :banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

hihi, godt du selv sagde det :5up: :lol:

 

Det måtte jeg jo hellere gøre, inden nogle andre gjorde det. :mrgreen: Nå, heldigvis havde jeg nogle hippieforældre, der altid gik nøgne rundt, så jeg er opdraget til ikke at skamme mig over at vise lidt hud. Havde dog ikke behøvet at være SÅ meget, og så til en konkurrence. :rolleyes:

 

hvor er i bare super seje! tillykke med den nye "titel" og sejren :klap:

 

Tak :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Shit, hvor tog du mange billeder, Aina. :lol::klap:

 

Det var rigtig hyggeligt, at du kom og kiggede på. Og også Caia og Caia-mor (hvor er Caia for øvrigt helt utrolig smuk :lun:).

 

Der kom også tilfældige folk ind fra parken udenfor og kiggede, bl.a. en indvandrermor med sin tre drenge, som synes, at det var spændende at se hundene optræde. Det var rigtig hyggeligt, der var virkelig en god stemning. :-)

 

Det var nemlig en rigtig hyggelig dag. Jeg gik faktisk først lidt over 2. Så fik set at dig og Tyson vinde til melodi granprix nr. Hvilket forøvrigt var super godt lavet:5up:

 

Og jeg var bare glad for at Caia også lærte noget ved at være med, og oven i hatten fik jeg en god snak med Søs om bl.a. at starte som føl allerede nu. Så medmindre noget går galt, er jeg snart at fidne nede i DAF også:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Aj vidste ikke at Caia og mor var derude :stupid:

 

Næste gang I holder dogdancing i klubben, så sætter du dit hår op - så man kan se dit ansigt på billederne :slem:

 

 

Jojo, jeg var der skam med Caia, og jeg var der helt frem til kl. 14 faktisk:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Opdagede jeg jo ikke :stupid:

 

Hehe - Nej sådan kan det gå:-)

Mon ikke vi ses en anden gang? Det kunne godt tænkes.

Jeg så godt dig, hvis du er den jeg tænker på.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nemlig en rigtig hyggelig dag. Jeg gik faktisk først lidt over 2. Så fik set at dig og Tyson vinde til melodi granprix nr. Hvilket forøvrigt var super godt lavet:5up:

 

Nå, sorry, jeg lagde ikke mærke til, at du stadig var der. :oops:

 

Og jeg var bare glad for at Caia også lærte noget ved at være med, og oven i hatten fik jeg en god snak med Søs om bl.a. at starte som føl allerede nu. Så medmindre noget går galt, er jeg snart at fidne nede i DAF også:-)

 

Fedt, skal du starte som føl nu her? På hvilket hold, ved det det? Det synes jeg at super, for så har jeg en at følges til kurserne med, når den tid kommer. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg downloadede "Get Happy" med Judy Garland i går, som jeg vil bruge til vores HTM2 -nummer. Jeg har lyttet til den på min MP3-afspiller hele vejen til og fra arbejde i dag. Har pænt pres over, at jeg skal nå at lave og øve koreografi til på mandag. :shock:

 

 

Bare det at du kan finde et nummer der passer til jer er super! Jeg har endnu ikke fundet et nummer, men okay jeg begynder først for alvor når vi har overstået denne her uge.. :-)

 

Hvorfor skal du til konkurrence på en mandag?! Selvf. går det godt, I er mega dygtige sammen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Nå, sorry, jeg lagde ikke mærke til, at du stadig var der. :oops:

 

 

 

Fedt, skal du starte som føl nu her? På hvilket hold, ved det det? Det synes jeg at super, for så har jeg en at følges til kurserne med, når den tid kommer. :klap:

 

Jeg og Søs snakkede i hvert fald om muligheden mht. at starte allerede nu.

Hun synes også at jeg skal kigge mig om efter en anden klub at træne AG i, da det primært er på hygge plan i DAF - Altså der er ikke mange store hunde at finde til AG hos jer... Men nu må vi se, det er jo bare så dejlig tæt på hvor vi bor...

 

Jeg skal lige ha skrevet en mail til Søs, så vi kan få det hele på plads.

Hvis det ikke bliver nu, bliver det når Søs kommer tilbage efter barsel.

Men jeg regner med at det bliver enten mandag eller tirsdag at jeg skal være med som føl da det passer bedst i hverdagens ting og sager. Og ja det kunne være super at have en at følges med og dele tingene med... Så er vi jo i samme båd også:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...