Hop til indhold

Charles!!!


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Altså, troede jeg havde forklaret ham at han ikke må lege med pigtråd :stupid:

 

Staklen havde slet ikke opdaget at hans ben var revet helt op :rolleyes: Han er blevet hæftet sammen, og det var meget traumatisk for ham, så nu står den på masser af nussen og "hvor er det synd for mig" :engel::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, troede jeg havde forklaret ham at han ikke må lege med pigtråd :stupid:

 

Staklen havde slet ikke opdaget at hans ben var revet helt op :rolleyes: Han er blevet hæftet sammen, og det var meget traumatisk for ham, så nu står den på masser af nussen og "hvor er det synd for mig" :engel::lun:

 

Øv, sikke en gyser :skraek: Har han det ellers okay?

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh stakkels Charles!

 

Det ser da heldigvis pænt ud efter omstændighederne. Jeg hader, hader, hader pigtråd! Især fordi det jo ikke rigtig bliver brugt så meget her mere, så de steder, der stadig er noget, er det typisk sådan noget hegn, der er faldet helt sammen og gået mere eller mindre i opløsning. Der er f.eks. noget i et engområde, hvor vi nogengange går - pludselig på tværs af det hele er et sammestyrtet hegn med pigtråd :evil: (ok - jeg burde nok ikke gå der, men alligevel....)

 

God bedring til ham!

Link til indlæg
Del på andre sites

Deter desværre stadig meget populært herovre :???: men det her var nu noget gammelt noget som ligger nede bagved stalden i skellet (hvor han slet ikke har noget at gøre nede!!)

 

Det er så farligt med sådan nogle skjulte fælder :evil:

 

Dengang jeg boede i Sønderborg havde jeg jo min hest på rideskolen dernede. Vi havde så bygget ridehal af sådan nogle blik(?)plader, der ligesom var blevet skåret til. De afskårne strimler var så blevet kørt ned bagved og så var der ligesom ikke sket mere... græsset var bare groet op omkring dem. Vi gik så dernede og græssede med hestene en sommerdag. En af pigernes hest, Karina (det hed hesten altså) fik så trådt på en af strimlerne, så den snittede forbenet på indersiden. Vi opdagede ikke noget, før hun lod hende løbe lidt i longen på ridebanen bagefter. Blodet STOD ud af benet på hende og alt var skåret over :shock: Den store sene var heldigvis ikke skåret igennem, så da dyrlægen endelig nåede frem blev hun lappet sammen, men i guder hvor var jeg dog nervøs for alt det blod hun mistede! Jeg stod i en halv time og skiftevis isafkølede og lavede trykforbinding på et forben på en hest, der gik mere og mere i panik.... ikke SÅ sjovt. Da han endelig kom måtte jeg lige ned og sidde i 20 minutter.... puh, jeg fik det dårligt! ½ år efter var hun heldigvis hel igen og fungerede fint som ridehest!

Link til indlæg
Del på andre sites

I kan spare jeres tårer og "ondt af", Charles er fuldstændig upåvirket af et afrevet ben, og er ikke engang urent gående :rolleyes::lol: Vi holder ham dog i snor/lang line, så han ikke render i krat eller andet der kan rive i klipsene.

 

Hehe.... ser ham for mig ...

 

hond9.gif

 

Man er vel en rigtig hanhund :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...