Hop til indhold

Cesar Millan endnu engang


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 137
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Argh ikke ham igen!!!

 

Jeg må dog lige takke jer allesammen før at være så dejligt hunde-venlige herinde! :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Jeg har før været på forums hvor manden blev lovprist, og det eneste jeg kan komme i tanke om muligvis er værre end at se ham mishandle hunde er at høre flokke af hundejere glæde sig over hvor fint han fik skræmt... nå undskyld, trænet den og den hund. :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg mener at man bagefter så ham slæbe hunden (som nu var tydelig bange) ind i hans "pack" hvor den tilsidst satte tænderne i en springer, pga. Cesars kluntede kropssprog,

 

Nemlig, det var grimt

 

og hvor ejerne fik skylden for at hunden angreb den anden hund. Jesus Christ :evil:. Gid nogen kunne lære den mand noget nyttigt.

 

Som for eksempel at holde sig fra hunde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Argh ikke ham igen!!!

 

Jeg må dog lige takke jer allesammen før at være så dejligt hunde-venlige herinde! :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Jeg har før været på forums hvor manden blev lovprist, og det eneste jeg kan komme i tanke om muligvis er værre end at se ham mishandle hunde er at høre flokke af hundejere glæde sig over hvor fint han fik skræmt... nå undskyld, trænet den og den hund. :evil:

 

Det er jeg 100% enig med dig i :5up:

 

Jeg forstår det ikke..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er godt du skriver det, for det virker som gode metoder for mange, desværre !

 

Og mange skal have lidt modspil før de ser at den er hel gal, umiddelbart ser meget af det harmløst ud.

 

Kan huske på et andet forum hvor nogle debattørere ikke kunne få øje på at hundene faktisk var bange for ham, de kunne simpelthen ikke aflæse hundesproget, de så de dæmpende forsøg som om at hunden lavede positiv underkastelse eller noget, nå ja og så missede de at han holdt en boxer i stram kæde så den blev nød til at have dens hovede tæt på hans, men det var bestemt ikke med hundens gode vilje :???:

 

De så tværtimod at hunden følte hengivenhed for ham, no way :cry:

 

Ja, det er slemt som man kan hoppe på alt hvad folk i fjernsynet siger, når man ikke har den store viden omkring et emne...!

 

Det værste er næsten at min far også hoppede med på den... Det fandt jeg især ud af, da jeg var ude og besøge en berner kennel i sommers... Midt mens vi snakkede viden om hundeadfærd, skulle min far lige vise at han var klog på hunde :roll: Ja, man skal da bare vise, at man er lederen, ligesom CM gjorde med den chihuahua. Tror nok opdrætteren lige overvejede om igen, om hvor vidt vi skal have en af hendes hunde...

Men jeg fik da stof til eftertanke - jeg skulle lige snakke med mine forældre om hundeadfærd INDEN vi får hund i huset :shock: De er heldigvis enige om, at det er mig der skal stå for træning og så videre (primært, de er der selvfølgelig også, men hunden bliver for størstedelen mit ansvar), og de er også begyndt at tage til sig af hvad jeg siger - men tror de er ved at være lidt trætte af hundesnak for at være ærlig :oops: Hvilket mine veninder vist også er, så det er dejligt med det her forum :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh ikke ham igen!!!

 

Jeg må dog lige takke jer allesammen før at være så dejligt hunde-venlige herinde! :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Jeg har før været på forums hvor manden blev lovprist, og det eneste jeg kan komme i tanke om muligvis er værre end at se ham mishandle hunde er at høre flokke af hundejere glæde sig over hvor fint han fik skræmt... nå undskyld, trænet den og den hund. :evil:

 

Foragten for denne mand er så stort, at vi ved at snakke om ham. Kommer af med vores aggresioner.

 

Skulle jeg bruge de ord jeg mener om ham, så var jeg for længst smidt ud af dette forum.

 

jeg finder det også skrækkelig at nogle syntes han er åh så dejlig.

 

desvære kræver det at du ved bare lidt om hundesprog, for at kunne se, at han er hel gal på den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Foragten for denne mand er så stort, at vi ved at snakke om ham. Kommer af med vores aggresioner.

 

Skulle jeg bruge de ord jeg mener om ham, så var jeg for længst smidt ud af dette forum.

 

jeg finder det også skrækkelig at nogle syntes han er åh så dejlig.

 

desvære kræver det at du ved bare lidt om hundesprog, for at kunne se, at han er hel gal på den.

 

:lol:

 

Ja, det er da dejligt at her er det lovligt at skrive mindre pæne ting om ham, jeg har været på et andet forum hvor man blev beskyldt for grimme ting fordi man skrev lidt grimt om denne ''pæne'' mand ;)

 

Fx var det forkert at kalde ham lille, jeg mener, det er han da, på alle mulige måder :hmm: :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

Ja, det er da dejligt at her er det lovligt at skrive mindre pæne ting om ham, jeg har været på et andet forum hvor man blev beskyldt for grimme ting fordi man skrev lidt grimt om denne ''pæne'' mand ;)

 

Fx var det forkert at kalde ham lille, jeg mener, det er han da, på alle mulige måder :hmm: :-D

 

Enig. :klap2:

Man blev vel nok træt af den der med, at folk selv skulle tage stilling, og det var fint, at de viste det :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

Ja, det er da dejligt at her er det lovligt at skrive mindre pæne ting om ham, jeg har været på et andet forum hvor man blev beskyldt for grimme ting fordi man skrev lidt grimt om denne ''pæne'' mand ;)

 

Fx var det forkert at kalde ham lille, jeg mener, det er han da, på alle mulige måder :hmm: :-D

 

Du har da bare sagt sandheden. Han er lille. Hvem kan påstå andet. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, hvad kan jeg skrive som ikke allerede er sagt?

 

En mandsling som bruger bange hunde som potensforlænger, er det ikke lidt grinagtigt?

 

Endvidere erklærer jeg mig enig med jer alle :-D

-Tænk at være så mange enige mennesker i et debatforum, det siger ikke så lidt om emnet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, hvad kan jeg skrive som ikke allerede er sagt?

 

En mandsling som bruger bange hunde som potensforlænger, er det ikke lidt grinagtigt?

 

Endvidere erklærer jeg mig enig med jer alle :-D

-Tænk at være så mange enige mennesker i et debatforum, det siger ikke så lidt om emnet ;-)

 

Det er fordi vi er en flok mennesker, der vil vores hunde det bedste.

 

Uden at ville prale. Ved lidt om hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Foragten for denne mand er så stort, at vi ved at snakke om ham. Kommer af med vores aggresioner.

 

Skulle jeg bruge de ord jeg mener om ham, så var jeg for længst smidt ud af dette forum.

 

jeg finder det også skrækkelig at nogle syntes han er åh så dejlig.

 

desvære kræver det at du ved bare lidt om hundesprog, for at kunne se, at han er hel gal på den.

 

Ja, det er nemlig et helt fantastisk forum på den måde, at så mange er så dygtige til at se at sådan noget som det "træning" han udfører er overgreb på overgreb.

 

- Som sagt så mange gange før så er det simpelthen skræmmende at så mange mennesker ved så lidt om hundesprog, og så er det bare så ærgerligt at der stadig er så mange der tror på gammeldaws hakkeorden og hård fysisk straf. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Så nu vovede jeg mig også ud i at se klippet :cry:

Og det skulle jeg ALDRIG have gjort :evil: Sig mig engang, hvad sker der lige i hovedet på den mand??!!!

Har han aldrig hørt om positiv forstærkning - altså afledning med positiv kontakt ??!!

 

Måtte lukke klippet, da han havde lagt hunden ned og han er da sikker på, at den bliver skadet i halsen, når han hænger den på den måde.

Man skulle tro han ønskede at tage livet af den stakkels hund :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Du ved godt at man kan få piller for den slags ikke?. :lol:

 

Det jeg mener er at vi ofte er så enige at der slet ikke kommer nogen debat ud af det. Det er lidt ærgerligt for det er jo dèr man kan lære noget nyt,... også om sig selv.

Jeg synes osse vi diskutere, men det er dejligt, synes jeg, at vi ikke er uenige om Cesar Millan, han er i en klasse hvor man skal være meget hård for at synes at det er nogle iorden metoder han bruger ;)

 

Jeg har ikke brug for medicin, men kan godt blive rystet over så lidt nogen har medfølelse og indsigt i dyr og i behandling af dem, her er Cesar Millan og hans tilhængere et godt eksempel :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

"This is as bad as it gets"(Citat: Cesar Millan) - og hvor har han dog ret...

 

Aldrig har jeg set en hunde"kyndig" opføre sig så grænseoverskridende og ubehageligt over for en hund - det er da "as bad as it gets"

 

Jeg kunne ikke lade være med at smile lidt da jeg så hunden - nåårh - den ville hilse og lege med de hunde den mødte og ikke være begrænset af sin snor. Det er så trist at ejerne tror at hunden er aggressiv og det kan undre mig at de ikke har flere problemer med deres hund. Hvilke andre signaler har de overset eller mistolket?

 

Men ham - ham Cesar Millan med hans kæmpe hundeflok, hans "store viden om hundesdfærd"(eller hvad han nu kalder det) - hvilken undskyldning har han? Hvor "lærer" man det henne?

 

Hvor "lærer" man at galge hunden op og ignorere det faktum at hunden har sele på?

Hvor "lærer" man at hunden er aggressiv når den piver, hyler og ivrigt forsøger at komme hen til den anden hund?

Hvor "lærer" man at stramme et halsbånd(/galgen) så meget at luft tilførslen stopper og så klappe hunden når den udmattet falder om på græsset?

Hvor "lærer" man at blive ved med at udsætte hunden for ens egen grænseoverskridende opførsel når hunden klart siger fra - eller forsvinder ind i sig selv?

 

Hvor "lærer" han det - hvordan kan han "se" og "tolke" det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...