Hop til indhold

Første rigtige agilitykonkurrence


Amocca
 Share

Recommended Posts

ja, det er dejligt at se videoerne og se at den lille hale logrer hele banen rundt :lun:Var jo ellers meget i tvivl om vi var "klar" til at starte konkurrencer, når hun egentlig ikke er helt stabil på alle forhindringer... men det mente Sanne jo vi var... og det ser da absolut ud til at lille hunden giver hende ret :mrgreen: Hun nød hvert sekund af lørdagens stævne, det samme gjorde jeg :5up:

 

Ha ha, der har vi så ikke samme indstilling. :mrgreen: Jeg har gladeligt meldt os til konkurrencer, selvom jeg på forhånd vidste, at vi ville blive disket, fordi Tyson ikke kunne vippen. Jeg meldte os bare til for at have en hyggelig dag, for træningens skyld og for at give Tyson en sjov oplevelse på banen. Og de kriterier blev fuldt ud opfyldt. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og klasse 1 spring. samme tekst :mrgreen: disket på slalom, handlerfejl - trækker hende fx af det sidste spring :stupid:

 

[media]

[/media]

 

Jeg er især imponeret af denne, det ser virkelig godt ud. Pyha, hvor er hende Karla altså hurtig, bliver helt forpustet af at se på videoerne :klap:

 

Det bliver spændende om vi kommer til at løbe mod hinanden senere på året, jeg forudser at Mingus og jeg får røvfuld :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, der har vi så ikke samme indstilling. :mrgreen: Jeg har gladeligt meldt os til konkurrencer, selvom jeg på forhånd vidste, at vi ville blive disket, fordi Tyson ikke kunne vippen. Jeg meldte os bare til for at have en hyggelig dag, for træningens skyld og for at give Tyson en sjov oplevelse på banen. Og de kriterier blev fuldt ud opfyldt. :5up:

 

det er heller ikke pga disk jeg var bekymret for om hun var "klar"

, det gør mig intet at blive disket (det vidst jeg jo også, at jeg villeblive denne dag :mrgreen:)... det var mere, risikoen for, at hun oplevede at blive frustreret på banen når både hun og jeg ikke er 100% stabile... :-D

 

men hun og jeg havde en super dag - så det gør vi igen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er især imponeret af denne, det ser virkelig godt ud. Pyha, hvor er hende Karla altså hurtig, bliver helt forpustet af at se på videoerne :klap:

 

Det bliver spændende om vi kommer til at løbe mod hinanden senere på året, jeg forudser at Mingus og jeg får røvfuld :mrgreen:

 

mange tak :mrgreen: løber Mingus også mellem? og røvfuld? :hmm: njaaa... fart giver jo ikke noget i sig selv, hvis man ikke løber fejlfrit :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, Mingus er mellem. Sådan er det jo når man er kæmpe-cavalier helt uden for alle standarder :mrgreen:

 

 

hehe, ja jeg mente jo nok han var en cavalier, så var jo ret sikker på, at han løb lille... men så "mødes" vi jo nok en dag på mellem-banerne :mrgreen: (du må meget gerne hjælpe mig, når jeg ser lost ud i banegennemgangen :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...