Hop til indhold

World Dog Show 2010


Recommended Posts

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kunne ikke finde Brigit og hendes hunde i går. Jeg havde ellers glædet mig sådan til at møde dem :megaked:

 

Men ellers så var det en rigtig god dag. Vi fik set en masse hunde, købt et stort tyggeben til Anton, fik en masse foderprøver og bedst af alt, så fik vi snakket med en utrolig dejlig norsk buhund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG jeg er bombet!!!!

 

Var i Herning hele dagen i går, og i dag til kl 13.30.

 

Begge dage op kl 6 :shock:

 

Første dag:

 

Jeg fik nusset Shiba, og kigget Shiba, og snakket med Shiba opdrætter, og Så fik jeg da også lige kigget på Shiba :klap: Blev rigtig positivt overraskede over Shibaerne! For det første havde jeg forventet at du havde en strid pels, som ikke var rar at røre ved, men den var bare rigtig blød og lækker! :lun::klap: Og for det andet, så tog alle Shibaerne, det hele helt cool, ingen nervæsitet eller stress eller sådan noget, de var bare helt cool, flere lå bare på gulvet og sov! :lun::5up:

 

Så var jeg rundt ved alle standene , og kigge på hundeting :klap:

Fik kun købt for 880 kr :???: Havde regnet med at købe for meget mere :oops:

Men jeg fik købt et lækkert lammeskind, en økologisk bamse, en Dog Dizzy fra NO, en kong ting og noget Kong Stuff'n, en af de der fingertandbørster fra Tholo, et vildt flot afrikansk halsbånd, og så havde jeg jo også en masse vareprøver med hjem! :klap::klap:

 

Kiggede rigtig mange steder efter en lækker lædersnor, ville helst have Hurttas, men den var ikke i den rigtige længde :???: og når jeg ikke kunne få den ville jeg lige se dem fra Kenjan, men de var bare alt for stive, så fik ikke købt nogen :???:

 

Vi så også agility, det var rigtig godt :mrgreen:

 

Så så jeg opvisninger i store ring, Dogdancing synes jeg ikke var så godt om lørdagen, men meget af det andet var rigtig godt :-D og så så vi hvem der blev BIG i de forskellige grupper.:-)

 

Anden dag:

 

Var jeg med en veninde der oppe, som havde en Hovawart med, der skulle udstilles, så det så vi selvfølgelig. Så var vi rundt på standene og kigge, og få gratis vareprøver :engel:, vi så dogdancing i hal F, men det var HTM, og det er altså ikke lige så godt som Freestyle :genert:

 

Men vi så dogdancing i store ring, hvor jeg så Sonja og Tyson :klap: De var gode :5up:

 

 

Jeg synes nu altså at den puddel der blev BIG, var rigtig flot :fornaermet::genert:

 

Er godt nok træt nu! :gab:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kom til at tage ud og kigge i dag også :oops:

 

Først fik vi shoppet det der skulle shoppes. Vi syntes det var en del nemmere at overskue standene fra morgenen, hvor der ikke var så mange. Så var vi inde og kigge DDB-er og der var godt nok nogle lækre nogle imellem :hjerte: men der stod en placeret i bur lige hvor alle folk skulle forbi, med ressourceforsvar og en masse tørfoder i buret. Den så bestemt ikke tryg ud, var meget stresset, havde slet ikke tid til at spise og havde utrolig travlt med at forsvarer maden hver gang en anden hund gik forbi :ae: udover det var det nogle søde og smukke hunde der var der.

 

Bagefter gik vi til dobermanns... og her sad vi så fast resten af dagen :lol: helt fuldstændig betaget af denne smukke smukke hunderace :hjerte: Ved doberne var der roligt og hyggeligt. Vi satte os og fik kigget og faldte pladask for denne super lækre tæve. Både af udseende og temperament var hun slet ikke til at stå for :lun:

[ATTACH]28770[/ATTACH]

 

[ATTACH]28771[/ATTACH]

 

[ATTACH]28772[/ATTACH]

Hun var kælen, rolig, på når der blev trænet lidt og så tog hun bare alt postyr i stiv pote :5up: Vi snakkede med ejeren og hun viste os nogle andre hun kom med, som havde kennel og avlede... deres hunde var vi nu ikke synderlig interesseret i (flotte var de da, men stressede en hel del). Spurgte så hvor hun havde hendes vidunder fra... Hun kom fra Serbien, hvor de havde fundet en kennel med hunde med et fantastisk temperament og et fantastisk udseende...

Selvfølgelig finder jeg mig en yndlings der kommer fra serbien og ikke sådan lige er til at opsporer igen om en del år hvis det nu skulle være :stupid:

men så kom hendes svenske veninde tilbage fra ringen med en lækker lækker doberhan og han var også bare for dejlig :lun: og med samme herlige temperament :hjerte:

 

Ved siden af doberne var Dogo Argentino... øv hvor blev vi skuffede! De kunne da ikke have fundet meget dårligere eksempler for racen! Må de bare ikke have ører eller hvad? :vedikke:

En af hundene blev behandlet rigtig dårligt med træk og dask og blev til sidst træt af det og lavede udfald mod ejeren (håbede seriøst den fik sat et ordentlig tandsæt i armen på ham) og først 5gang den gjorde det røg den ud. Er det ikke meningen at en hund der ikke kan kaperer det skal ud (nu var det så ejerens skyld, men den var virkelig ikke tryg ved det)?

En af dem lå lidt fra os... hele tiden lå den lige så fredeligt... indtil den så sig sur på en forbipasserende uden hund og lavede udfald mod denne... det gjorde den flere gange i den tid vi var der.

 

Rotterne var der også nogle smukke blandt, men jeg syntes godt nok de er blevet brede efterhånden og det gør det da ikke bedre at det er de brede skrumler med flad næse der går hen og vinder :vedikke: Nå, men dem så vi ikke så meget ved igen denne gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi vel hjemme igen. Hold da op en laaaaang tur hjem. :???:

 

Det gik rigtig godt med Nelson, han var meget velopdragen og fik very good. :hjerte:

 

Jeg fik ikke rigtig handlet, for det magtede jeg faktisk ikke... Synes alle stande havde det samme, og vi mangler vist heller ingenting :oops:

 

Har ingen billeder af os, da vi var alene afsted. Men I kan få BOB og BOS...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kom til at tage ud og kigge i dag også :oops:

 

Først fik vi shoppet det der skulle shoppes. Vi syntes det var en del nemmere at overskue standene fra morgenen, hvor der ikke var så mange. Så var vi inde og kigge DDB-er og der var godt nok nogle lækre nogle imellem :hjerte: men der stod en placeret i bur lige hvor alle folk skulle forbi, med ressourceforsvar og en masse tørfoder i buret. Den så bestemt ikke tryg ud, var meget stresset, havde slet ikke tid til at spise og havde utrolig travlt med at forsvarer maden hver gang en anden hund gik forbi :ae: udover det var det nogle søde og smukke hunde der var der.

 

Bagefter gik vi til dobermanns... og her sad vi så fast resten af dagen :lol: helt fuldstændig betaget af denne smukke smukke hunderace :hjerte: Ved doberne var der roligt og hyggeligt. Vi satte os og fik kigget og faldte pladask for denne super lækre tæve. Både af udseende og temperament var hun slet ikke til at stå for :lun:

[ATTACH]28770[/ATTACH]

 

[ATTACH]28771[/ATTACH]

 

[ATTACH]28772[/ATTACH]

Hun var kælen, rolig, på når der blev trænet lidt og så tog hun bare alt postyr i stiv pote :5up: Vi snakkede med ejeren og hun viste os nogle andre hun kom med, som havde kennel og avlede... deres hunde var vi nu ikke synderlig interesseret i (flotte var de da, men stressede en hel del). Spurgte så hvor hun havde hendes vidunder fra... Hun kom fra Serbien, hvor de havde fundet en kennel med hunde med et fantastisk temperament og et fantastisk udseende...

Selvfølgelig finder jeg mig en yndlings der kommer fra serbien og ikke sådan lige er til at opsporer igen om en del år hvis det nu skulle være :stupid:

men så kom hendes svenske veninde tilbage fra ringen med en lækker lækker doberhan og han var også bare for dejlig :lun: og med samme herlige temperament :hjerte:

 

Ved siden af doberne var Dogo Argentino... øv hvor blev vi skuffede! De kunne da ikke have fundet meget dårligere eksempler for racen! Må de bare ikke have ører eller hvad? :vedikke:

En af hundene blev behandlet rigtig dårligt med træk og dask og blev til sidst træt af det og lavede udfald mod ejeren (håbede seriøst den fik sat et ordentlig tandsæt i armen på ham) og først 5gang den gjorde det røg den ud. Er det ikke meningen at en hund der ikke kan kaperer det skal ud (nu var det så ejerens skyld, men den var virkelig ikke tryg ved det)?

En af dem lå lidt fra os... hele tiden lå den lige så fredeligt... indtil den så sig sur på en forbipasserende uden hund og lavede udfald mod denne... det gjorde den flere gange i den tid vi var der.

 

Rotterne var der også nogle smukke blandt, men jeg syntes godt nok de er blevet brede efterhånden og det gør det da ikke bedre at det er de brede skrumler med flad næse der går hen og vinder :vedikke: Nå, men dem så vi ikke så meget ved igen denne gang.

 

Ej altså jeg var også der og se dobbere Zackos kærste skulle udstilles så vi var med som heppe kor :lun:

 

Men jeg ved jo ikke hvordan du ser ud :stupid: vi var der fra ca 11.30 til 13.30 da var hun færdig og vi gik shop amok :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej altså jeg var også der og se dobbere Zackos kærste skulle udstilles så vi var med som heppe kor :lun:

 

Men jeg ved jo ikke hvordan du ser ud :stupid: vi var der fra ca 11.30 til 13.30 da var hun færdig og vi gik shop amok :banan:

Eii skulle jeg da lige have vidst. Hvordan gik det med hende?

Jeg havde joggingbukser (sorte med hvid stribe langs siden) og en hvid top og så sad vi det meste af tiden nede i hjørnet ved siden af den snobbede lille dreng i jakkesættet der ikke gad give sine hunde vand :evil: og hvalpen i buret der meget gerne ville med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Eii skulle jeg da lige have vidst. Hvordan gik det med hende?

Jeg havde joggingbukser (sorte med hvid stribe langs siden) og en hvid top og så sad vi det meste af tiden nede i hjørnet ved siden af den snobbede lille dreng i jakkesættet der ikke gad give sine hunde vand :evil: og hvalpen i buret der meget gerne ville med.

Hun fik rødt bånd ( jeg har ikke så meget forstand på hvad det betyder) men var vist en anden placering eller nowet :oops:

 

Ham den lille gnom i gråt jakkesæt :roll: så ham kun da han var inde i ringen.

 

Vi stod i den side ud mod stien, sådan ca midt for, og hende vi var nede og heppe på havde en lille dobber hvalp med også :hjerte: ikke til udstilling, bare med.

 

Hvad da ellers været sjovt lige at hilse, men hey der var nok mange herinde fra, og måske man har mødt dem men det aner jeg jo ikke :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun fik rødt bånd ( jeg har ikke så meget forstand på hvad det betyder) men var vist en anden placering eller nowet :oops:

 

Ham den lille gnom i gråt jakkesæt :roll: så ham kun da han var inde i ringen.

 

Vi stod i den side ud mod stien, sådan ca midt for, og hende vi var nede og heppe på havde en lille dobber hvalp med også :hjerte: ikke til udstilling, bare med.

 

Hvad da ellers været sjovt lige at hilse, men hey der var nok mange herinde fra, og måske man har mødt dem men det aner jeg jo ikke :damn:

 

Jep ham gnomen. Hende med den lækre tæve havde masser af vand med og prøvede flere gange at mine ham om at han lige skulle give hunden vand, men han gad simpelthen ikke :evil: ikke engang da den stakkels hund havde været ude at løbe :(

Eii men så sad vi jo lige ved siden af jer! Til venstre for jer. Vi sad lidt i vejen når folk skulle ind i ringen :oops: (men så kunne man lige smugle sig til at nusse lidt lækre hunde :genert:).

Så skulle jeg jo have været henne og hilse på hvalpen! Turde ikke rigtig, for syntes det er lidt mærkelig at spørge på dansk hvis de nu er udenlandske :oops: men sød det var den! :lun:

 

Så sad i næsten lige ved siden af ham der der blev helt vildt sur over placeringen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep ham gnomen. Hende med den lækre tæve havde masser af vand med og prøvede flere gange at mine ham om at han lige skulle give hunden vand, men han gad simpelthen ikke :evil: ikke engang da den stakkels hund havde været ude at løbe :(

Eii men så sad vi jo lige ved siden af jer! Til venstre for jer. Vi sad lidt i vejen når folk skulle ind i ringen :oops: (men så kunne man lige smugle sig til at nusse lidt lækre hunde :genert:).

Så skulle jeg jo have været henne og hilse på hvalpen! Turde ikke rigtig, for syntes det er lidt mærkelig at spørge på dansk hvis de nu er udenlandske :oops: men sød det var den! :lun:

 

Så sad i næsten lige ved siden af ham der der blev helt vildt sur over placeringen?

Ja lille Tikka kunne du nemt have nusset hun er såååååå skøn og mysser dig gerne :lun:

 

Ja det er rigtig der var en som blev skide sur, lige ved siden af os var en som havde ret mange hunde med, ej hvor er det da træls at vi har siddet lige ved siden af hinanden uden at hilse :fornaermet:

 

Jamen hvorfor måtte den hund dog ingen vand få, sådan et lille fjols, og sølle hund :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja lille Tikka kunne du nemt have nusset hun er såååååå skøn og mysser dig gerne :lun:

 

Ja det er rigtig der var en som blev skide sur, lige ved siden af os var en som havde ret mange hunde med, ej hvor er det da træls at vi har siddet lige ved siden af hinanden uden at hilse :fornaermet:

 

Jamen hvorfor måtte den hund dog ingen vand få, sådan et lille fjols, og sølle hund :roll:

 

Ja det var da ret ærgerligt... øj nu bliver jeg jo nødt til at køre ud og nusse hvalpen bare fordi jeg kan :lol:

 

Ja han blev møgsur i længere tid da og de kom endda på anden pladsen inden for det. Jeg sad ellers hele tiden og håbede han røg ud sådan som han behandlede hunden.

 

Aner det virkelig ikke. Han troede måske hunden præsterede bedre når den var ved at dø af tørst :vedikke::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var da ret ærgerligt... øj nu bliver jeg jo nødt til at køre ud og nusse hvalpen bare fordi jeg kan :lol:

 

Ja han blev møgsur i længere tid da og de kom endda på anden pladsen inden for det. Jeg sad ellers hele tiden og håbede han røg ud sådan som han behandlede hunden.

 

Aner det virkelig ikke. Han troede måske hunden præsterede bedre når den var ved at dø af tørst :vedikke::roll:

Noget der faktisk undre mig rigtig meget var at der blev kaldt så mange gange i højtalerne om hunde i biler :shock: jeg mener hvem var det en hemlighed for at det var møg varmt idag, sådan et sted må de mennesker af alle som kommer der da vide at en hund ikke kan sidde i en bil i det vejr :shock:

 

Med hensyn til hvalpe nus så ligger hun nok og sover trygt derhjemme nu vi var på søtur da vi kom hjem den store havde brug for at løbe noget krudt af og Zacko havde brug for en bade tur med sine ynglings tøser, og lillen mødte en schæfer vaps som hun legede med ved søen så jeg gætter på at dobber tøserne er brugte nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Noget der faktisk undre mig rigtig meget var at der blev kaldt så mange gange i højtalerne om hunde i biler :shock: jeg mener hvem var det en hemlighed for at det var møg varmt idag, sådan et sted må de mennesker af alle som kommer der da vide at en hund ikke kan sidde i en bil i det vejr :shock:

I dag var faktisk ingenting i forhold til i torsdags syntes jeg :shock: I torsdags blev der konstant kaldt over højtalerne med hunde i biler. En blev endda bedt om at komme og hente sin hund ved dyrelægerne fordi de var brudt ind i bilen for at få den ud (det har måske afskrækket en del), men ja jeg syntes også det burde være logik at hunde ikke skal sidde i bilen sådan en dag.

 

Med hensyn til hvalpe nus så ligger hun nok og sover trygt derhjemme nu vi var på søtur da vi kom hjem den store havde brug for at løbe noget krudt af og Zacko havde brug for en bade tur med sine ynglings tøser, og lillen mødte en schæfer vaps som hun legede med ved søen så jeg gætter på at dobber tøserne er brugte nu.

Årh :lun: Er også mere træt af jeg ikke fik nusset den der. Jeg er simpelthen så dårlig til bare at gå hen og snakke til folk sådan et sted. Var også derfor jeg kun fik nusset en enkel flatter i torsdags :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag var faktisk ingenting i forhold til i torsdags syntes jeg :shock: I torsdags blev der konstant kaldt over højtalerne med hunde i biler. En blev endda bedt om at komme og hente sin hund ved dyrelægerne fordi de var brudt ind i bilen for at få den ud (det har måske afskrækket en del), men ja jeg syntes også det burde være logik at hunde ikke skal sidde i bilen sådan en dag.

 

 

Årh :lun: Er også mere træt af jeg ikke fik nusset den der. Jeg er simpelthen så dårlig til bare at gå hen og snakke til folk sådan et sted. Var også derfor jeg kun fik nusset en enkel flatter i torsdags :stupid:

Idag var der også en som blev kaldt at hvis de ikke henvendte sig NUuuuuu så ville de bryde bilen op, er sgu helt ok, men er da vildt at der skal være folk som går rundt og tjekker biler, ja jeg er helt i chok for kommer man til sådan noget er man da hundemenneske så ved man det sgu da, ej det er for underligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige nogle spørgsmål...

 

 

Jeg vil rigtig gerne snakke med opdrættere og udstillere, men synes det er rigtigt svært, bare at gå hen og sige "Hej, smuk hund! Hvor kommer i fra?" :oops:

 

 

Er i forvejen ikke god til smalltalk så det gør jo ikke situationen nemmere...

 

Er jeg den eneste der synes det er svært?

 

Hvordan 'tilnærmer' I jer en opdrætter/udstiller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige nogle spørgsmål...

 

 

Jeg vil rigtig gerne snakke med opdrættere og udstillere, men synes det er rigtigt svært, bare at gå hen og sige "Hej, smuk hund! Hvor kommer i fra?" :oops:

 

 

Er i forvejen ikke god til smalltalk så det gør jo ikke situationen nemmere...

 

Er jeg den eneste der synes det er svært?

 

Hvordan 'tilnærmer' I jer en opdrætter/udstiller?

 

Har det præcis ligesom dig! Især på WDS, fordi man ikke aner om de forstår et hak af hvad man siger :genert:

 

Tror bare man skal springe ud i det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige nogle spørgsmål...

 

 

Jeg vil rigtig gerne snakke med opdrættere og udstillere, men synes det er rigtigt svært, bare at gå hen og sige "Hej, smuk hund! Hvor kommer i fra?" :oops:

 

 

Er i forvejen ikke god til smalltalk så det gør jo ikke situationen nemmere...

 

Er jeg den eneste der synes det er svært?

 

Hvordan 'tilnærmer' I jer en opdrætter/udstiller?

 

De fleste udstillere vil meget gerne snakke om deres hunde, så du kan roligt kontakte dem.

Men vent til racen er fædigbedømt, udstillerne kan ikke koncentrere sig om at besvare spørgsmål, når de venter på at komme i ringen.

Link til indlæg
Del på andre sites

De fleste udstillere vil meget gerne snakke om deres hunde, så du kan roligt kontakte dem.

Men vent til racen er fædigbedømt, udstillerne kan ikke koncentrere sig om at besvare spørgsmål, når de venter på at komme i ringen.

 

 

Som sagt er jeg ikke ret godt til smalltalk, så hvordan "begynder" man sådan en samtale? Ved godt jeg er dum :stupid::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var også i Herning for at kigge på shibaer - 88 tilmeldte og 60 fremmødte, så der var masser at kigge på :-D

 

Jeg har lagt et billede af BIR og BIM ud her:

http://www.shiba.spkhund.dk/BIRBIMWDSHerning2010.jpg

 

De to smuksakker på billedet er:

 

DRAGON HOUSE MR. JONES (tv.)

som blev Bedst i racen - BIR / World Winner CACIB - Hanhund + BIG3

Ejer: Sandi Smith + Doris Raue, Tyskland

Opdrætter: Sandi Smith + L. Engen, USA

 

World Winner CACIB - Tæve

HANDZIMEMESITE YAKUHIME (th.)

Ejer: M.R. Kardash, Rusland

Opdrætter: E. Zakamskaya, Rusland

 

Dommeren var skrap men også meget dygtig, synes jeg :-)

 

Forresten blev faderen til mit næste kuld 2. bedste han :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Som sagt er jeg ikke ret godt til smalltalk, så hvordan "begynder" man sådan en samtale? Ved godt jeg er dum :stupid::oops::oops:

 

Jeg er afsindig dårlig til det... og specielt til world... men de gange det er lykkedes mig har jeg ventet til de har været i ringen eller mødt dem udenfor hvor de lufter hundene... og så kontakter jeg altså hunden først :oops::oops::oops: stiller mig strategisk så den lige kommer til at snuse til mig og så må jeg jo hellere hilse på den :mrsgreen: og hvis så ejerne siger "Neii var der en mere der gad kæle med dig" så er de danske og så tør jeg godt spørge lidt til hunden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er afsindig dårlig til det... og specielt til world... men de gange det er lykkedes mig har jeg ventet til de har været i ringen eller mødt dem udenfor hvor de lufter hundene... og så kontakter jeg altså hunden først :oops::oops::oops: stiller mig strategisk så den lige kommer til at snuse til mig og så må jeg jo hellere hilse på den :mrsgreen: og hvis så ejerne siger "Neii var der en mere der gad kæle med dig" så er de danske og så tør jeg godt spørge lidt til hunden :lol:

 

 

 

Ha ha ha, hvor er du udspekuleret :slem: Super god måde... Den vil jeg prøve af næste gang!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var også i Herning for at kigge på shibaer - 88 tilmeldte og 60 fremmødte, så der var masser at kigge på :-D

 

Jeg har lagt et billede af BIR og BIM ud her:

http://www.shiba.spkhund.dk/BIRBIMWDSHerning2010.jpg

 

De to smuksakker på billedet er:

 

DRAGON HOUSE MR. JONES (tv.)

som blev Bedst i racen - BIR / World Winner CACIB - Hanhund + BIG3

Ejer: Sandi Smith + Doris Raue, Tyskland

Opdrætter: Sandi Smith + L. Engen, USA

 

World Winner CACIB - Tæve

HANDZIMEMESITE YAKUHIME (th.)

Ejer: M.R. Kardash, Rusland

Opdrætter: E. Zakamskaya, Rusland

 

Dommeren var skrap men også meget dygtig, synes jeg :-)

 

Forresten blev faderen til mit næste kuld 2. bedste han :-D

 

Er den tyske hanhund faren? :shock: Han var så SMUK! :lun:

Bliver da bare slet ikke mere misundelig på alle dem der skal have en lille vaps fra dig nu! :fornaermet::engel:

 

Var du der oppe, så dig slet ikke, men vidste jo heller ikke hvad jeg skulle kigge efter :blink: :fornaermet::genert:

 

Hilste på en af Porskærlunds hunde :lun: En nusser hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik hilst på Sonja og Tyson i dag - kort (og jeg er ikke helt sikker på, at Sonja egentlig forstod, hvem der sagde hej :mrgreen:). Det var lige før de lavede opvisning i store ring - hvilket vi selvfølgelig så. Hvor var I gode, Sonja :5up: Det så SÅ meget mere gennemarbejdet og sikkert ud end Katha og Anettes programmer!

 

Jeg har dog hørt, at nogen var meget trætte af, at det ikke var kjolenummeret :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Slæbte jo familien med derind - Og det meste af dagen blev brugt på at se dogdancing - Hold da op, der var mange der gjorde det super godt :5up:

 

Og så fik vi nusset jagthunde og spidshunde :lun:

 

Men nærmest LØB igennem hallen med pudlerne... Undskyld, til alle puddel udstillere - Men det er altså alt for meget for mig, med al den lak, gejl og de ganske uklædelige "frisure" de ellers store og majestætiske pudler bliver udsat for. (og mange handlere så lige så forfærdelige ud)

Synes de ligner noget fra et freakshow - Så vi skyndte os at komme videre.

 

Så ud til jagt og spidshundene igen, hvor handlerne i flere tilfælde var iklædt hele jagt-outfittet og hundene ikke var blevet trimmet og klippet i mærkelige former og stadig lignede hunde - ME LIKE :klap:

 

Fik også købt et nyt transportbur til Kaia og en lækker Arrak træningsvest - Uhhh... Lækker, lækker, lækker :mrgreen:

 

Rendte så vidt jeg ved ikke i nogen herfra, men tilgengæld en masse ude fra DCH og et par veninder havde også slæbt den pukkelryggede med :5up:

 

Jeg bryder mig heller ikke om de klipninger, men det er endnu en gang kravene hvis hunden skal udstilles. Groa har ikke sådanne mærkelige klipninger. Jeg blev ked af da jeg så en der løftede sin storpudel i halen :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...