Hop til indhold

World Dog Show 2010


Recommended Posts

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi fik hilst på Sonja og Tyson i dag - kort (og jeg er ikke helt sikker på, at Sonja egentlig forstod, hvem der sagde hej :mrgreen:).

 

Jo, jeg kunne da genkende dig fra billeder herinde fra. :mrsgreen: Det var jo derfor, jeg spurgte dig til lydigheden, jeg regnede med, at det var det, du havde fulgt mest med i. :-) Jeg var dog sådan lidt distraheret, fordi jeg skulle over i store ring (var lidt sent på den, vi skulle jo være der et stykke tid i forvejen), og jeg havde i virkeligheden min opmærksomhed rettet mod HTM-finalen, hvor jeg desværre gik glip af danskernes optrædener, fordi de faldt sammen med opvisningen i store ring. :evil:

 

Jeg går ud fra, at det tårnhøje helvede, du var sammen med, var Lillefod? Kunne ikke lige tage mig sammen til at hilse, var som sagt lidt distraheret. :oops: Men pigen var da ikke HF'er, vel?

 

Det var lige før de lavede opvisning i store ring - hvilket vi selvfølgelig så. Hvor var I gode, Sonja :5up: Det så SÅ meget mere gennemarbejdet og sikkert ud end Katha og Anettes programmer!

 

Tak, hvor er du sød. :kys: Der var nogle enkelte ting, som Tyson ikke lavede, men publikum ved jo ikke, hvordan det skulle have set ud. :lol:

 

Jeg har dog hørt, at nogen var meget trætte af, at det ikke var kjolenummeret :slem:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så også Tyson - dog kun udenfor ringen desværre

 

Ja, det var faktisk ret heldigt (for mig :blink:) at du var der fredag formiddag, for det var faktisk det eneste tidspunkt, hvor jeg havde tid til at slappe lidt af og mødes med nogle. Der var jo hjælperbriefing kl. 10, men konkurrencen startede først kl. 13 (de andre dage startede den kl. 10), så jeg havde lige nogle timer til bare at hænge ud. Alle de andre dage havde jeg super travlt og skulle hele tiden noget, så jeg fik desværre ikke tid til at mødes med Gryn om søndagen, eller til at nusse løver om lørdagen. :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, jeg kunne da genkende dig fra billeder herinde fra. :mrsgreen: Det var jo derfor, jeg spurgte dig til lydigheden, jeg regnede med, at det var det, du havde fulgt mest med i. :-) Jeg var dog sådan lidt distraheret, fordi jeg skulle over i store ring (var lidt sent på den, vi skulle jo være der et stykke tid i forvejen), og jeg havde i virkeligheden min opmærksomhed rettet mod HTM-finalen, hvor jeg desværre gik glip af danskernes optrædener, fordi de faldt sammen med opvisningen i store ring. :evil:

 

Jeg går ud fra, at det tårnhøje helvede, du var sammen med, var Lillefod? Kunne ikke lige tage mig sammen til at hilse, var som sagt lidt distraheret. :oops: Men pigen var da ikke HF'er, vel?

 

 

 

Tak, hvor er du sød. :kys: Der var nogle enkelte ting, som Tyson ikke lavede, men publikum ved jo ikke, hvordan det skulle have set ud. :lol:

 

 

 

:mrgreen:

 

Godt spottet :mrgreen: Og ja, det tårnhøje helvede var Lillefod - pigen var Soey herindefra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige nogle spørgsmål...

 

 

Jeg vil rigtig gerne snakke med opdrættere og udstillere, men synes det er rigtigt svært, bare at gå hen og sige "Hej, smuk hund! Hvor kommer i fra?" :oops:

 

 

Er i forvejen ikke god til smalltalk så det gør jo ikke situationen nemmere...

 

Er jeg den eneste der synes det er svært?

 

Hvordan 'tilnærmer' I jer en opdrætter/udstiller?

 

Jeg havde mailet lidt med en opdrætter inden, så hun vidste at jeg ville komme hen og hilse på hende. Det gjorde det lidt lettere synes jeg :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod

Jeg går ud fra, at det tårnhøje helvede, du var sammen med, var Lillefod?

Godt spottet :mrgreen: Og ja, det tårnhøje helvede var Lillefod - pigen var Soey herindefra.

 

Må jeg være fri :fornaermet:

 

Er ikke nogen helvede... Jeg er en satan - TAK! :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der hunde, der havde mundkurv på?

 

Det er ang. en debat på en anden side, hvor en debattør siger at det er helt normalt at udenlandske hunde kan have mundkurv på. Og at det ikke hæmmer dem. De kan både spise og drikke og "tale hundesprog"..

 

Der er jo nok tale om udenfor ringen.....:mrgreen:

 

Ja det var der... Jeg så nogle hist og pist. Det var ikke udbredt dog...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...