Hop til indhold

World Dog Show 2010


Recommended Posts

:oops: Hvad betyder PM? :oops:

 

Praktiske Meddelelser :-) Det er til udstillerne, hvor der, ja, står praktiske meddelelser :blink:

 

I den der liste med PDF filer, er det den hvor der står dansk, eller du kan jo også læse den på tysk og engelsk hvis det vil :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stinnemus
Er der virkelig kun to som har lyst at hilse på mig og Groa?

 

NEJ DA! Hvordan kunne du tro vi ikke skulle hen og sige hej?:shock:

 

Jason og jeg skal bare liiiige være færdig med det der hundeudstillingshalløj før vi kan have det sjovt :rolleyes: Men fra ca. 10.30 er vi færdige og så skal vi rundt og snakke med dem vi kender :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Lørdag har jeg Groa med der ind, har nok en sort T-shirt på hvor der er trykt en pudel på ryggen.

 

Jeg ved jo hvordan du ser ud, så jeg skal nok komme hen og prikke til dig :mrgreen:

 

 

 

PS - til jer andre: Jeg er hende med pudelhunden :cool:se så om I kan finde mig :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
[/b]

 

 

 

 

Tror du bliver godt skjult i mængden :blink:

Arh så galt går det ikke :blink: Der er kun tilmeldt 35 i Jasons race (dværg abrikos/rød/sølv - og de sølv er nok halvdelen. Men så er der jo også lige toy og mellem som man nok kan forveksle med dværg også :hmm:) Aaaaaannyway - ser I nogle tosser med sølvpudler og et bur, hvor der er et stofslag henover med skriften "Sejcon Grey" så har I fundet min base :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh så galt går det ikke :blink: Der er kun tilmeldt 35 i Jasons race (dværg abrikos/rød/sølv - og de sølv er nok halvdelen. Men så er der jo også lige toy og mellem som man nok kan forveksle med dværg også :hmm:) Aaaaaannyway - ser I nogle tosser med sølvpudler og et bur, hvor der er et stofslag henover med skriften "Sejcon Grey" så har I fundet min base :mrgreen:

 

Jamen så er i jo nemme at finde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer søndag :-D

 

Skal ikke se på nogen specielle racer (Vizsla´erne er på lørdag), så jeg skal bare gå rundt og hygge - og nok også shoppe :engel:(Bare en lille-bitte-mikro-mini-smule...) Eller... :genert: Kan garanteret godt finde noget jeg liiige mangler for at være helt hvalpeklar, og noget til Ling så han ikke føler sig snydt :blink: :genert::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rikke Bruun

Jeg er altså ikke så god til at finde rundt i alt det her - så er der nogle som kan hjælpe mig med at finde ud af hvornår man kan se curly coatede retrivere i Herning???

 

 

Mvh

 

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rikke Bruun

1000 tak dorte - kan man regne ud ca. hvornår på dagen det er???

 

Beklager, men er helt grøn inden for det med udstillinger - er vant til fra hest at der står klokkeslet osv :-) vi er nok lidt forkælede og skal ikke selv regne ud osv.

 

på forhånd tak

 

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak dorte - kan man regne ud ca. hvornår på dagen det er???

 

Beklager, men er helt grøn inden for det med udstillinger - er vant til fra hest at der står klokkeslet osv :-) vi er nok lidt forkælede og skal ikke selv regne ud osv.

 

på forhånd tak

 

Rikke

 

Der står på ringlisten, at de skal på efter chesapeake'en. Mener de bedømmer cirka 20 hunde i timen til WDS, og der er 28 chesapeake'er.

Så du skal ikke komme alt for sent :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...