Hop til indhold

Savner I ikke Nellie?


vinhou
 Share

Recommended Posts

Ja det er jo ikke meget I har hørt til Nellie siden jeg fik hende - jeg har købt en xbox som optog en del af min tid, så det er begrænset hvor meget jeg har været på nettet. :genert:

 

Men Nellie er en søøøød pige... hun er 37 cm. høj nu og vejer 12 kg og ja, hun er jo så snart 5 måneder gammel. Gad vide hvor stor hun bliver? Det vil passe mig fint hvis hun kun lige vokser en smule mere - bare så hun bliver for stor til at smutte ud gennem kattelemmen. :blink:

 

Nå, men her er nogle nye billeder af hende. Visse af jer ved vel, at det kan være svært at tage gode billeder af sorte dyr, men nogle af disse er ihvertfald pletskud efter min mening.

 

For eksempel dette billede:

160520102059.jpg

 

Hun nyder stadig at sove på denne måde:

170520102062.jpg

 

Du må ikke ligge i vindueskarmen Nellie! Men det ser nu så sødt ud... :genert:

190520102067.jpg

 

Puttepiger:

230520102080.jpg

 

Her kan I se størrelsesforskellen på de to elskevovser:

040520102011.jpg

 

Og så lige et billede af Nellie med fjollede ører - hendes ører vender sig om hele tiden, og jeg prøver at forklare hende, hvor piiiiinligt det er, men det er hun tilsyneladende ligeglad med... se hvor fjollet hun ser ud!

190520102070.jpg

 

Og til sidst har jeg lige fået taget en video af hende, mens hun hilser godmorgen på min kæreste... det vigtige i denne video er lyden, så skru op! Er det en normal hundelyd? Det lyder fantastisk nuttet, men jeg har nu aldrig hørt en hund sige sådan før. :rolleyes:

Link: [media]

[/media]

 

Og til allersidst vil jeg bare lige nævne at jeg er såååå glad for at jeg har fået hende. Hun er bare en super duper dejlig og lærenem lille pige! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, hun har bare en fin størrelse nu! Smart med en hund hvor man ikke er ved at blive mast når den sidder på ens skød... :oops:

 

Og ja, hun kurrer som en lille (meget entusiastisk) due... når jeg har været væk og kommer tilbage bliver den lyd der blandet med noget knurre-gøen - jeg får simpelthen skældud fordi jeg har været væk. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er da bare for dejlig, og det er nogle rigtig gode billeder, kan rigtig godt lide det første med dem begge, men er også helt vild med putte sammen billedet og.. ej, er vild med alle billederne :lun:

 

Det med ørene, det sker også tit for Akira, og nøj hvor ser det altså sjovt ud, når hun kommer gående med vrangen vendt ud på det ene eller begge øre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Ja det er jo ikke meget I har hørt til Nellie siden jeg fik hende - jeg har købt en xbox som optog en del af min tid, så det er begrænset hvor meget jeg har været på nettet. :genert:

:klap:Fedt! Jeg kender godt det, når man fortaber sig i sådan noget pjat. Utroligt som man kan blive grebet af det! Det er dog nok ikke meget anderledes end at sidde på HF hele dagen :mrgreen:

 

 

190520102070.jpg

Sikke dog en charmerende lille Nellie med de bagvendte ører :hjerte:

 

Og hvor hun dog kan kurre til din kæreste haha. Det lyder ret morsomt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nellies forkertvendte ører er bestemt charmerende, på trods af at hun ikke ligner verdens mest intelligente væsen med dem på. :mrgreen:

 

Faktisk havde hun et helt STRITøre en dag jeg kom hjem fra 2½ timers arbejde. Det strittede sgu, jeg prøvede at lægge det ned, men det var helt stift. Jeg ved ikke, hvad hendes plan er for de ører. :lol:

 

Hendes duelyd/kurren hører jeg heldigvis mange gange om dagen - hvis jeg fx har været inde i et andet rum bare 1 minut, og hun ikke har kunnet komme med, så kurrer hun (og skælder ud) når jeg kommer tilbage. Udover det er der forøvrigt ingen bøvl med at de er alene hjemme. Intet er blevet ødelagt, ingen har rodet, ingen har lavet noget på gulvet. :5up:

 

Nellie er jo hittehund, og derfor vides der ikke, hvad hun er en blanding af. Teorien er en blanding mellem labrador og dansk svensk gårdhund, men ingen ved det med sikkerhed. Dejlig er hun dog. :lun:

 

Nøjjj, store Møffe! Sascha vejer kun godt dobbelt så meget som Nellie. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...