Hoppebolden Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Hej alle! Er der nogle herinde som har en ide om hvad et hundepas koster og i hvilke lande det gælder i? På forhånd tak :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Mener ikke selve passet er så dyrt - noget med 50kr tror jeg - det der koster er evt. konsultation og de vacciner der er påkrævet for indrejse i det enkelte land.. man skal nok regne med ca 2-500kr vil jeg mene (alt efter dyrlægens prisniveau).. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Mener ikke selve passet er så dyrt - noget med 50kr tror jeg - det der koster er evt. konsultation og de vacciner der er påkrævet for indrejse i det enkelte land.. man skal nok regne med ca 500kr vil jeg mene.. :hmm: Er næsten sikker på, at jeg gav 210 kr bare for passet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Mindes også cirka 50kr, + 2 rabies vacciner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Er næsten sikker på, at jeg gav 210 kr bare for passet. hmm.. så er det nok bare mig der husker forkert på den pris jeg fik dengang jeg spurgte.. Men måske prisen på passet kan variere også? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Alt i alt, med vacciner, blodprøver og diverse ting, kostede alle mine ca 1500 kroner stykket. Du kan læse på udenrigsministeriets hjemmeside (mener jeg det er) hvilke lande der er med i ordningen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Tror vi gav 1200 kr. Selve passet gav vi 190 kr for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Jeg fik det lavet til Mollie i april, da vi er begyndt at færdes meget på Lolland og gerne vil have muligheden for at tage til Tyskland. Jeg gav 220 for passet, 175 for en gang rabies og så en halv konsultation + moms - alt i alt endte vi med at betale ca. 850 kr. for den omgang. Mollie skal så kun med til Tyskland, så en rabies var nok og hun skal ikke blodprøvetestes. Jessie fik sit lavet, da hun var lille og det var hos opdrætters dyrlæge, så den pris kan ikke sammenlignes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Jeg har lige fået lavet pas, vaccination (alm og rabies), sundhedstjek osv på de 2 hunde der skal til Færøerne om 14 dage.. Jeg gav 1500 kr pr hund. Udover det kommer der undersøgelse og udfyldelse af diverse papirer + ormekur i forbindelse med rejsen.. ca 1000 kr pr hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 WoW nogle priser! Er det generelt nogle dyrlæger der er dyre mht konsultation osv. eller er det standard-niveauet? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tak for de fine svar alle sammen :banan: Ringede til min dyrelæge her den anden dag og det ser ud til at jeg slipper med 130 kr, da jeg kun skal ha lavet et pas.. Så det er bare super.. Jeg blev bare lige pludselig i tvivl mht blodprøve m.m ... Men endnu en gang mange tak for hjælpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Amigo Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Hej Alle. Vi snakker om at tage vores dejlige dreng med på ferie i år. Men så faldt snakken på hundepas og vi blev i tvivl om, hvor vidt passet skal fornyes? Gælder det resten af hundens liv eller skal det fornyes engang i mellem. Håber virkelig i kan hjælpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 passet gælder hele hundens liv, men vaccinationerne skal selvfølgfelig fornyes med jævne mellemrum! Der står i passet hvornår tidsfristen udløber for revaccination (der står hvad dato den er givet, og hvad dato den skal gives igen). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts