Hop til indhold

Hundepas - regler og priser


Hoppebolden
 Share

Recommended Posts

Gæst n1nna

Mener ikke selve passet er så dyrt - noget med 50kr tror jeg - det der koster er evt. konsultation og de vacciner der er påkrævet for indrejse i det enkelte land.. man skal nok regne med ca 2-500kr vil jeg mene (alt efter dyrlægens prisniveau)..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Er næsten sikker på, at jeg gav 210 kr bare for passet.

 

hmm.. så er det nok bare mig der husker forkert på den pris jeg fik dengang jeg spurgte.. :engel: Men måske prisen på passet kan variere også? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik det lavet til Mollie i april, da vi er begyndt at færdes meget på Lolland og gerne vil have muligheden for at tage til Tyskland.

 

Jeg gav 220 for passet, 175 for en gang rabies og så en halv konsultation + moms - alt i alt endte vi med at betale ca. 850 kr. for den omgang.

 

Mollie skal så kun med til Tyskland, så en rabies var nok og hun skal ikke blodprøvetestes.

 

Jessie fik sit lavet, da hun var lille og det var hos opdrætters dyrlæge, så den pris kan ikke sammenlignes.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Hej Alle.

Vi snakker om at tage vores dejlige dreng med på ferie i år. Men så faldt snakken på hundepas og vi blev i tvivl om, hvor vidt passet skal fornyes? Gælder det resten af hundens liv eller skal det fornyes engang i mellem.

Håber virkelig i kan hjælpe :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...