Hop til indhold

Juni-hunde 2010


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

  • Svar 408
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej jeg sætter altså ikke et billede i af min Bastian, han er stadig ulææækker, af at have rullet sig i hestelort, var på besøg hos en veninde med hest, så han havde hele 2 timer, til at rulle hestepærene flade.

Han er blevet tør, efter at have været under vandslangen, men stinker stadig.

Den hund ruller sig i hvad som helst, om det så er en lille vandpyt, han er blevet vasket mere, i sine 11 mdr. "lange" liv, end alle mine andre hunde tilsammen. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan jeg godt forstå :mrgreen: Er også glad for at vi kun bor ca 15 min væk fra stranden og turen derud går via hede, så hun kan være løs hele tiden :mrgreen:

 

OH! :shock: er slet ik misundelig nej.... :fornaermet:

 

Har længe haft lyst til at tage til derud nu hvor jeg har hund, kan huske da jeg var lille og vi havde vore bearded collie med derude om sommeren :lun: nøj hvor hun bare nøøød det :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

OH! :shock: er slet ik misundelig nej.... :fornaermet:

 

Har længe haft lyst til at tage til derud nu hvor jeg har hund, kan huske da jeg var lille og vi havde vore bearded collie med derude om sommeren :lun: nøj hvor hun bare nøøød det :hjerte:

 

:mrgreen: Det er det skønne ved at bo i Skagen.. Vi er omgivet af strand og hav :banan: Ja, da jeg var lille boede jeg i Oksbøl, så der var der heller ikke så pokkers langt til stranden i Blåvand, vejers osv, så det var vi tit, også selvom vi ikke havde hund.. Tror faktisk jeg ville få det lidt dårligt, hvis jeg kom til at bo for langt væk fra strand og vand :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Det er det skønne ved at bo i Skagen.. Vi er omgivet af strand og hav :banan: Ja, da jeg var lille boede jeg i Oksbøl, så der var der heller ikke så pokkers langt til stranden i Blåvand, vejers osv, så det var vi tit, også selvom vi ikke havde hund.. Tror faktisk jeg ville få det lidt dårligt, hvis jeg kom til at bo for langt væk fra strand og vand :hmm:

 

Jeg har aldrig været sådan...du ved...strandmenneske :genert: men savner strandene så jeg flytter jo også snart hjem til Svendborg og de dejlige strande der :hjerte: men det er jo stadig ikke lige så godt som vesterhavet :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig været sådan...du ved...strandmenneske :genert: men savner strandene så jeg flytter jo også snart hjem til Svendborg og de dejlige strande der :hjerte: men det er jo stadig ikke lige så godt som vesterhavet :pift:

 

hehe.. jeg er nu heller ikke den der ligger og tager sol på stranden.. det siger mig intet :mrgreen: Men det er nu også noget mere ved at gå der efter vi fik Akira :klap: Og ja, intet slår vesterhavet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kanin .... wauv, skræmmende :shock: bliver den friseret?

nej han har bare punker hår :mrgreen: men han bliver da redt igennem så den er uden filterkager.

 

Den er seriøst skræmmende når man prøver at give den mad :shock::shock: den angriber ens hånd hvis man tager skålen og hvis man prøver at hælde foder i skålen, slår den på posen med "poterne"

Ellers er den kælen nok :mrgreen:

 

Han går under navnet "Batman"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

Fie måtte stå lidt "model" til afprøvning af de store blænder.

 

Begge billeder er croppet i 100% og fået samme efterbehandling, de er så taget i skyggen

 

blænde 1,4

LK3E2188.jpg

 

Blænde 2,2

LK3E2192.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Der kan jeg bedst lide det med blænde 2.2 men det er fordi hendes næse er alt for sløret på billede 1. Det ser forkert ud:oops:

Og så er det svært at se hendes øjne ordentlig på billede 1

 

Billederne kom så ud af en tråd på andet forum.

 

Der sker meget med billederne når blænden ændres, planen var også at skyde på 4 og 5,6, men hunden blev ikke siddene :damn:

 

Billederne er taget med 50mm

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...