Hop til indhold

Køb af mundkurv


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Okay det synes jeg så er svært at se med sikkerhed på det billede, den er jo lavet af bevægeligt materiale så hvem ved :vedikke:

 

Personligt ville jeg selv fortrække den der, om den ellers passer ved afprøvning, end dem af metal..

 

Umiddelbart ser det ud atil at hunden både kan suse, spise/nipse og drikke med den på.

også min tanke, men når jeg har målt Cujo ringer jeg til dem og snakker med dem omkring længden ect..

 

så kan de sku få et ordentligt model billed af vores hund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay det synes jeg så er svært at se med sikkerhed på det billede, den er jo lavet af bevægeligt materiale så hvem ved :vedikke:

 

Personligt ville jeg selv fortrække den der, om den ellers passer ved afprøvning, end dem af metal..

 

Umiddelbart ser det ud atil at hunden både kan suse, spise/nipse og drikke med den på.

Næ, det er ikke altid til at se på billeder, men synes også at den virker til at være okay og den der er lettest at give godbidder igennem, af dem jeg indtil nu har set.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, nu skal vi jo alle til at investere i en mundkurv :cry:

 

Jeg har fået anbefalet denne mundkurv, og jeg syntes den ser rigtig god ud, der er plads til at hunden kan åbne munden og trække vejret.

 

new-pitbull-wire-dog-muzzle.jpg

 

Mundkurven laves på mål så den passer perfekt til din hund og kan købes på denne side Wire dog muzzle UK, perfect for Amstaff [Wire muzzle Amstaff M9] : Dog harness, Dog muzzle, Dog collar, Dog leash - The best dog training equipment!, Fordogtrainers.co.uk

 

Vedkommende som har anbefalet mig den er ved at forsøge at se om han kan få en rabatordning i stand med forretningen, så vi ved køb at flere kan få en vis størrelse rabat. Men lige gyldig om denne aftale går igennem eller ej, så bliver det nok denne mundkurv jeg køber, da det er langt den bedste jeg har set indtil nu.

 

Til dem der er interesserede i at købe denne mundkurv:

 

Hej Alle,

 

Det er nu lykkes mig at, forhandle os frem til en rigtig god pris på Amstaff mundkurv model M9 hos www.fordogtrainers.co.uk

 

Varen kan ses her: http://www.fordogtrainers.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=65&products_id=590&zenid=olgh6uo1h2235i5smf54dao7k1

 

Prisen er forhandlet til 235 kr** og det er incl porto. (Prisen uden rabat kode er 355 kr incl porto)

 

** beregnet ud fra dagens kurs og bankgebyr for engelsk pund.

 

Her er hvad du skal gøre:

 

1. Mål din hund i cm mål, følg denne guide: http://www.fordogtrainers.co.uk/index.php?main_page=page_4&zenid=olgh6uo1h2235i5smf54dao7k1

2. Cm mål udfylder du inden du lægger varen i kurven (VIGTIG: der skal stå cm efter tallet) tjek screenshot: http://peecee.dk/uploads/062010/amstaff.JPG

3. Du lægger nu din vare i kurven, og går vider til checkout.

4. Når du har oprettet dig som brugere, så kommer du vider til shipping, du tjekker din adresse og klikker på continue checkout.

5. Nu kommer du til betalingssiden, her skal du udfylde en Discount Coupon som er 220893, så skal du vælge om du vil betale med Credit Card eller over Paypal, du klikker herefter continue checkout.

6. Du skal nu tjek at alt info er rigtig, du vil nu kunne se at du har fået din rabat og du kan nu bekræfte din order.

 

Alle vare bliver sendt indenfor 5 - 8 hverdage og bliver sendt direkte til den adresse som I har angivet i jeres bestilling.

 

OBS. Dette tilbud udløber den 11.06.2010

 

Mvh

Sune Thomsen

Link til indlæg
Del på andre sites

eg ville nok vælge en i plast, som denne her, hvis der ellers ikke massiv front (kan jeg ikke se):

 

MUNDKURV - plastik med dobbelt bund - Str. 10 | Kenjan hunde & katteartikler

 

Men der står så at den ikke er egnet til muskelhunde. :confused:

 

Den har Petrine og den kan hunden selv tage af med en smule umage - nok derfor den ikke anbefales til muskelhunde (den er generelt elendig, jeg var vist for nærrig da jeg købte den)

Link til indlæg
Del på andre sites

Til dem der er interesserede i at købe denne mundkurv:

 

Hej Alle,

 

Det er nu lykkes mig at, forhandle os frem til en rigtig god pris på Amstaff mundkurv model M9 hos www.fordogtrainers.co.uk

 

Varen kan ses her: http://www.fordogtrainers.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=65&products_id=590&zenid=olgh6uo1h2235i5smf54dao7k1

 

Prisen er forhandlet til 235 kr** og det er incl porto. (Prisen uden rabat kode er 355 kr incl porto)

 

** beregnet ud fra dagens kurs og bankgebyr for engelsk pund.

 

Her er hvad du skal gøre:

 

1. Mål din hund i cm mål, følg denne guide: http://www.fordogtrainers.co.uk/index.php?main_page=page_4&zenid=olgh6uo1h2235i5smf54dao7k1

2. Cm mål udfylder du inden du lægger varen i kurven (VIGTIG: der skal stå cm efter tallet) tjek screenshot: http://peecee.dk/uploads/062010/amstaff.JPG

3. Du lægger nu din vare i kurven, og går vider til checkout.

4. Når du har oprettet dig som brugere, så kommer du vider til shipping, du tjekker din adresse og klikker på continue checkout.

5. Nu kommer du til betalingssiden, her skal du udfylde en Discount Coupon som er 220893, så skal du vælge om du vil betale med Credit Card eller over Paypal, du klikker herefter continue checkout.

6. Du skal nu tjek at alt info er rigtig, du vil nu kunne se at du har fået din rabat og du kan nu bekræfte din order.

 

Alle vare bliver sendt indenfor 5 - 8 hverdage og bliver sendt direkte til den adresse som I har angivet i jeres bestilling.

 

OBS. Dette tilbud udløber den 11.06.2010

 

Mvh

Sune Thomsen

 

Så er det gjort :)

 

Hvor er det fedt at du har fået sådan en aftale i hus! Virkelig godt klaret :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke mig der har fået aftalen i hus, men jeg skal bringe din ros videre :-D

 

Jeg regnede heller ikke med at du hed Sune, men kunne jo være det var manden eller sådan :P hehehe...

 

Men i hvert fald tak :)

 

Jeg glæder mig faktisk lidt til at få den ind af døren. Synes den er flot..

 

Måske er jeg ved at vænne mig bedre til tanken om det hele?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regnede heller ikke med at du hed Sune, men kunne jo være det var manden eller sådan :P hehehe...

 

Men i hvert fald tak :)

 

Jeg glæder mig faktisk lidt til at få den ind af døren. Synes den er flot..

 

Måske er jeg ved at vænne mig bedre til tanken om det hele?

 

Det håber jeg, vi skal vel alle bare lige have lidt til til at "sluge kamelen"...

Link til indlæg
Del på andre sites

også min tanke, men når jeg har målt Cujo ringer jeg til dem og snakker med dem omkring længden ect..

 

så kan de sku få et ordentligt model billed af vores hund :mrgreen:

 

Du kunne også bare tage cujo med ind i en butik:blink: Det er nemlig en trixie model og langt de fleste dyre forretninger forhandler varer fra trixie/eldorado, så det er jo bare at spørge om de lige har denne:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kunne også bare tage cujo med ind i en butik:blink: Det er nemlig en trixie model og langt de fleste dyre forretninger forhandler varer fra trixie/eldorado, så det er jo bare at spørge om de lige har denne:-D

vores lokale tager overpris og det de er altid noget blandet møj..

 

dyrehospitalet har kun i net.

 

Cujo er 30 cm om snuden og 8 cm fra snudespids til mellem øjnene .. hmm

 

hvor pokker er næsebåndet fra ...

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig virkeligt ondt at alt dette nu er virkelighed for jer, der har de racer der tilfældigt er smidt ind i den åndsforladte lovgivning. For et par måneder siden var det teori, men nu er det virkelighed og I skal rent faktisk montere jeres hunde med aggregater som er helt unødvendige og som påfører dem om ikke ubehag, så i hvert fald usikkerhed, samt store begrænsninger i jeres normale aktiviter, mens de hunde/ejere som loven egentligt er møntet på sikkert skider på det hele og lader som om intet var hændt, eller afliver deres dyr fordi de ikke betyder noget personligt for dem alligevel og så anskaffer sig andre racer som (endnu) ikke er påvirket af forbuddet.

 

Jeg bor ikke længere i DK og min race er ikke iblandt de forbudte, men det forhindrer mig ikke i at være SÅ harm over den totalt stupide lov, og jeg har SÅ ondt af de mange hunde, der indtil nu har været perfekte, højtelskede familiemedlemmer, som nu, totalt ubegrundet skal straffes og uden anelse hvorfor, totalt ændre deres livsstil.

 

Jeg fælder en tåre med alle jer, der står ansigt til ansigt med disse åndsforladte regler.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at ringe til forretningen, de må da vide det?

deres svar er

 

du skal måle fra der hvor næsen begynder til slutningen af næsen, under øjnene !

 

og cujo er 8 cm !!

 

men synes det lyder vildt, for er den størrelse jeg har kigget på

¨Snudeomfang: 35 cm, Næsebånd: 29 cm.

Normalt passende til f.eks.: Schæfer, Neufoundlände

det er da en lang snude så fra spids til mellem øjnene...

Link til indlæg
Del på andre sites

deres svar er

 

du skal måle fra der hvor næsen begynder til slutningen af næsen, under øjnene !

 

og cujo er 8 cm !!

 

men synes det lyder vildt, for er den størrelse jeg har kigget på

¨Snudeomfang: 35 cm, Næsebånd: 29 cm.

Normalt passende til f.eks.: Schæfer, Neufoundlände

 

det er da en lang snude så fra spids til mellem øjnene...

 

Ja, så er det da vist en pinochio hund :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke helt sikker på om du undrer dig fordi de har et billede af Cujo på deres hjemmeside

 

collar-me-dog.jpg

 

Eller om du har et spørgmål til mundkurven :blink:

fordi jeg er vilrede og den var også "pæn" men ... arg... vil jo helst have i læder, men svært når han er så kort snuden... ja så bliver der jo godt nok lang plads foran snuden, men alligevel..

 

Jeg er blevet lidt hooked på dem her nu ... men kan ikke finde dem online, så skal ned til den forvirret gamle kone i den lokale dyrepusher og høre hende af.

 

Julius-K9

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom jeg igennem til den lokale dyreshop og knægten havde fået mange hjem, han havde bestilt specielle læder mundkurve til kortsnude hunde som han kan drikke igennem og snuse ect. og er lukket foran :banan::klap::klap::banan::banan::banan: så skal jeg bare op og købe en og hjem og prøve om den passer på cujo.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom jeg igennem til den lokale dyreshop og knægten havde fået mange hjem, han havde bestilt specielle læder mundkurve til kortsnude hunde som han kan drikke igennem og snuse ect. og er lukket foran :banan::klap::klap::banan::banan::banan: så skal jeg bare op og købe en og hjem og prøve om den passer på cujo.

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...