Gæst ElvisTerrie Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Hej Alle sammen. Min hund elvis kom i går aftes til at spise et halvt grill spyd af træ, som havde en meget skarp ende!! Han har derefter kastet op, og har ikke lavet noget afføring siden. Det ligner at han skal, men han ikke kan.. Vi har derfor givet ham noget havregrød og noget A38, men det ser ikke ud til at virke. Det er tydligt at hans adfær har ændret sig siden i går, og jeg vil bare såååå gerne gøre alt for at hjælpe min lille hunni.. Er der nogle der har nogle gode ideér?? Mvh, Mia, ejer at Elvis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Hvis der ikke kommer noget ud selvom han prøver, kunne det tyde på at noget sidder i vejen, i systemet. Mange af de dumme ting hunde spiser kommer ud i den anden ende, men der er jo også en chance for at de sætter sig fast. Jeg tror jeg ville tage ham til dyrlægen, og få ham til at kigge på ham, i dag. Især når du oven i købet siger, at du kan mærke at hans adfærd har ændret sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Hej Alle sammen.Min hund elvis kom i går aftes til at spise et halvt grill spyd af træ, som havde en meget skarp ende!! Han har derefter kastet op, og har ikke lavet noget afføring siden. Det ligner at han skal, men han ikke kan.. Vi har derfor givet ham noget havregrød og noget A38, men det ser ikke ud til at virke. Det er tydligt at hans adfær har ændret sig siden i går, og jeg vil bare såååå gerne gøre alt for at hjælpe min lille hunni.. Er der nogle der har nogle gode ideér?? Mvh, Mia, ejer at Elvis Tag til dyrlæge nu! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Ja jeg ville også få ham til dyrlæge hurtigst muligt... Håber alt går i orden med ham... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Jeg er enig med de andre- til dyrlægen, og det kan kun gå for langsomt Hvis du har et tilsvarende spyd liggende, så tag det med, så dyrlægen kan se hvad der er tale om. Håber det bedste for din lille elskehund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 SURT! Hvis du var taget til dyrlæge med det samme, så var det sandsynligt, at dyrlægen kunne have fisket den spidse genstand op gennem halsen, -med Elvis snorksovende, naturligvis. Nu er der næppe andet at gøre end først at røngtenfotografere ham og så lukke ham op og fiske dimsen ud. For hver time der går kan skaderne blive større. Så det er bare om at komme af sted. Du skal IKKE! vente til mandag. Hvis Elvis er sygeforsikret, så dækker forsikringen sandsynligvis akut behandling i week-enden så det ikke bliver dyrere for dig. Og tag endelig et tilsvarende spid med som dyrlægen kan se. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Puha, lyder absolut ikke godt - afsted til dyrlæge med det samme! Hvis du ikke ved hvor, så ring til din sædvanlige dyrlæge, så burde telefonsvareren give dig tlf. til den vagtdyrlæge, de samarbejder med! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Puha :ae: Hvad sagde dyrelægen??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Puha :ae: Hvad sagde dyrelægen??? De har da ikke været til dyrlæge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 De har da ikke været til dyrlæge Mon ikke Aslan satser på at TS har været ved dyrlægen efter hun oprettede tråden :blink: De vil jeg da i hvert fald håbe at de har... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Mon ikke Aslan satser på at TS har været ved dyrlægen efter hun oprettede tråden :blink: De vil jeg da i hvert fald håbe at de har... Ja, det vil jeg da også håbe, men det lyder ikke sådan, synes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 altså når det pludselig haster, er opdatering på internetfora da den mindste prioritet Håber ejeren er afsted nu, og at de vil opdatere når de kommer tilbage og der forhåbentlig er godt nyt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 altså når det pludselig haster, er opdatering på internetfora da den mindste prioritet Håber ejeren er afsted nu, og at de vil opdatere når de kommer tilbage og der forhåbentlig er godt nyt Selvfølgelig. Men jeg synes stadig ikke det lød som om de havde været ved dyrlæge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Selvfølgelig. Men jeg synes stadig ikke det lød som om de havde været ved dyrlæge Nej, ikke da hun skrev indlægget, men forhåbentlig efter alle de gode råd om at gøre det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Nej, ikke da hun skrev indlægget, men forhåbentlig efter alle de gode råd om at gøre det :blink: Ja det håber jeg da også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Mon ikke Aslan satser på at TS har været ved dyrlægen efter hun oprettede tråden :blink: Ja det var håbet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Satser også på I har været til dyrlægen... Hvordan er det gået?? Er han ok?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lenadk Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Dyrelæge. Håber alt godt for jer..:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Argh for helvede.. !!! Indlæg censureret... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Håber oså i har været afsted og at hunden har det godt . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts