Hop til indhold

HJÆLP! Min hund har spist noget skarpt!!


Gæst ElvisTerrie
 Share

Recommended Posts

Gæst ElvisTerrie

Hej Alle sammen.

Min hund elvis kom i går aftes til at spise et halvt grill spyd af træ, som havde en meget skarp ende!!

Han har derefter kastet op, og har ikke lavet noget afføring siden. Det ligner at han skal, men han ikke kan..

Vi har derfor givet ham noget havregrød og noget A38, men det ser ikke ud til at virke. Det er tydligt at hans adfær har ændret sig siden i går, og jeg vil bare såååå gerne gøre alt for at hjælpe min lille hunni..

 

Er der nogle der har nogle gode ideér??

 

Mvh, Mia, ejer at Elvis ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der ikke kommer noget ud selvom han prøver, kunne det tyde på at noget sidder i vejen, i systemet. Mange af de dumme ting hunde spiser kommer ud i den anden ende, men der er jo også en chance for at de sætter sig fast.

Jeg tror jeg ville tage ham til dyrlægen, og få ham til at kigge på ham, i dag. Især når du oven i købet siger, at du kan mærke at hans adfærd har ændret sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hej Alle sammen.

Min hund elvis kom i går aftes til at spise et halvt grill spyd af træ, som havde en meget skarp ende!!

Han har derefter kastet op, og har ikke lavet noget afføring siden. Det ligner at han skal, men han ikke kan..

Vi har derfor givet ham noget havregrød og noget A38, men det ser ikke ud til at virke. Det er tydligt at hans adfær har ændret sig siden i går, og jeg vil bare såååå gerne gøre alt for at hjælpe min lille hunni..

 

Er der nogle der har nogle gode ideér??

 

Mvh, Mia, ejer at Elvis ;)

 

Tag til dyrlæge nu!

Link til indlæg
Del på andre sites

SURT! Hvis du var taget til dyrlæge med det samme, så var det sandsynligt, at dyrlægen kunne have fisket den spidse genstand op gennem halsen, -med Elvis snorksovende, naturligvis.

 

Nu er der næppe andet at gøre end først at røngtenfotografere ham og så lukke ham op og fiske dimsen ud.

For hver time der går kan skaderne blive større. Så det er bare om at komme af sted. Du skal IKKE! vente til mandag. :shock:

Hvis Elvis er sygeforsikret, så dækker forsikringen sandsynligvis akut behandling i week-enden så det ikke bliver dyrere for dig.

 

Og tag endelig et tilsvarende spid med som dyrlægen kan se.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...