Hop til indhold

Frantzi -> Dexter


Rams
 Share

Recommended Posts

Jeg voksede op med den dejligste laborador, Robin (hans far hed Batman, så hvordan kunne han komme til at hedde andet:klap:). Da mine forældre blev skilt, overvejede min mor, at jeg skulle have min egen hund, da jeg altid har elsket alle dyr, specielt hunde!:lun:

Men da min mor stod midt i en livskrise, kunne hun ikke også overskue, at skulle have ansvaret for en hund (Det kan man jo ikke overlade til et 11 årigt barn!)

Så derfor har min mor altid lovet mig, at hun ville give mig en hund, når jeg engang har plads, tid og råd til én.:rolleyes:

 

Denne tid er kommet. Jeg bor i et stort hus, mangler kun det sidste semester af min uddannelse (hvilket betyder, at min økonomi kun er lidt presset i 6 mdr endnu) og så har jeg mere tid nu, end jeg vil få når jeg er helt uddannet og arbejder på fuld tid.!

 

Valget er faldet på en Löwchen, ved navn Frantzi.. Han er 5 mdr og ude fra Lions of Denmark..

Da han er lidt ældre end en helt ny hvalp, kan jeg have ham på weekend et par gange inden han rigtigt kan flytte ind i august. (hvor jeg har ferie)

Og det er han denne weekend! :lol::lol:

 

Så det jeg ville fortælle med denne lange historie er, at denne tråd vil komme til at handle om, Frantzi bliver til Dexter (Det navn, vi vil kalde ham, selvom det er Frantzi, der står på stamtavlen) og falder til herhjemme hos os :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hentede Dexter igår aftes..

Sjovt nok så lystrede han så fint, da Janni kaldte ham Frantzi, men når jeg siger det, reagerer han overhovedet ikke:genert:

Så herhjemme kalder vi ham ved Dexter.. Jeg tror slet ikke han tænker over hvad vi siger, men han har fra start fundet ud af, at der vanker godbidder eller positiv opmærksomhed når vi siger Dexter.. Så mon ikke det går den rigtige vej ?

:lol: