Hop til indhold

Maggie og Groa


Gryn
 Share

Recommended Posts

Her er lidt billeder fra i går hvor Maggie og Groa igen var sammen. De to er rigtig gode venner, men heldigvis kan Maggie godt sige fra når Groa bliver lidt for fræk. Og så er Maggie rigtig god til at få ro på Groa når det hele går lidt for stærkt. Groa er også god til at fortælle Maggie at nu er det altså hende der skal jagtes.:-D

leg.JPG

løber.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Dejlige billeder af nogle fine hunde. Hvor er det nogle flotte klip jeres hunde har, eller hvad man kalder det. Frisure?,... nej vel?.

Det er Karumski der er frisør, hun klippede også Muff for mig, hun er dygtig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski
Det er Karumski der er frisør, hun klippede også Muff for mig, hun er dygtig :5up:

 

Tak anne-marie. Jeg syntes nu ikke helt jeg viste mine evner på Muff. Der var jo ikke så meget at gøre ved hende, end at klippet det HELE af. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak anne-marie. Jeg syntes nu ikke helt jeg viste mine evner på Muff. Der var jo ikke så meget at gøre ved hende, end at klippet det HELE af. :lol:

Nej, det var en frygtelig tilstand den stakkels hund var i :cry:

 

Men du klippede hende så varsomt det nok var muligt, og jeg kunne ikke selv have gjort det uden at hendes tillid til mig var gået fjøjten, så jeg synes godt nok at du der viste noget af det der for mig betyder mest, at du ser på hunden og ikke er hård ved den :5up:

 

For Muffs pels var en udfordring, du skulle helt ind til huden for at få det filter af :shock:

 

Jeg kan huske at jeg ikke rigtigt kunne sove de første nætter jeg havde hende, jeg havde det så skidt over den pels :cry:

 

Den hjalp du hende og mig af med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja, det gjorde jeg. Den stakkels Muff. Hun må føle hun kom i himmerige, da hun blev fri for alt det frygtelige filter. :-D

 

Ja, hun skiftede helt fuldstændigt kropssprog og hendes bevægelser blev frie :-D

 

Der skete noget af en forvandling med hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja, det gjorde der. :-P

 

Synd du ikke kunne beholde hende. :cry: Håber hun har det godt, der hvor hun er nu.

 

Ja, det håber jeg også, og det har hun også, hende der fik hende har et stort hjerte :lun:

 

Så Karumski, et indlæg mere og du er oppe på 50 :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...