Hop til indhold

Månedens hund juli 2010 "Hunde i action"


Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst frøkenwael

Da Samson stadig var hvalp og legede med hans to bedste han hunde venner:klap: dette trick samson laver på willie, har han lige selv lært af willie 5 minutter før:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse
HJÆLP......... hvor er der allerede mange fantastisk gode billeder...:klap::klap::klap:

 

svær katagori for en bulldog... action.... hvad er det...??!??:slem:

når madskålen skal tømmes? :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Action billeder har jeg mange af - Så wow hvor var det svært at vælge et billede.

 

Men elsker det her billede af Caia, Basse og Chili ude fra Bernstorffsparken af. ( Billedet er taget af Freja Blume)

Caia, Basse og Chili i B-Parken.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Piv, har ikke nogen billeder, hvor både motiv og billedkvalitet er i top... :cry:

 

Men det må blive det her af Møffe og Noomi (Nollikes søde golden :lun:), der hygger! :hjerte:

 

attachment.php?attachmentid=30029&d=1279496557

 

De var simpelthen så gode sammen :hjerte: Og har tusind geniale motiver - billedkvaliteten var bare ikke god, vejret var for ikke-solskins-agtigt :megaked:

 

Jeg kan ikke se noget billede? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Piv, har ikke nogen billeder, hvor både motiv og billedkvalitet er i top... :cry:

 

Men det må blive det her af Møffe og Noomi (Nollikes søde golden :lun:), der hygger! :hjerte:

 

attachment.php?attachmentid=30029&d=1279496557

 

De var simpelthen så gode sammen :hjerte: Og har tusind geniale motiver - billedkvaliteten var bare ikke god, vejret var for ikke-solskins-agtigt :megaked:

 

Ellers kan jeg finde et af Møffe og Luna, som du kan bruge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...