Hop til indhold

Hundeglade børn søges til tv-program


Gæst Mastifftv
 Share

Recommended Posts

Gæst Mastifftv

HUNDEGLADE BØRN SØGES TIL TV PROGRAM

 

- Er dit allerstørste ønske at få din helt egen hund?

- Er du en dreng eller pige mellem 8 og 13 år?

- Har du mon plaget din mor og far så længe om en hund at de endelig er ved at sige ja selvom de er bekymret for om du mon kan klare det store ansvar der er, at have din egen hund?

 

Så er du måske lige præcis den dreng eller pige vi søger til et nyt hundeprogram til DR Ramasjang?

Du skal først og fremmest ønske dig en hund og være villig til at påtage dig det store ansvar det er at have sin helt egen hund, når man bare er mellem 8 og 13 år.

Det er meget vigtigt, at du og din familie er villige til at adoptere en hund som aldersmæssigt vil være fra ca. seks måneder gammel og altså ikke en helt lille hvalp. Hundene vil være sunde og raske, og kommer fra et dyreinternat formidlet gennem Dyrenes Beskyttelse. Denne organisation hjælper hunde og katte med at finde et godt hjem, og du og din familie vil derfor også være med til at give en dejlig hund et nyt og trygt hjem.

 

Send din ansøgning til hund snabela mastifftv.dk (uden mellemrum og med tegnet for snabela i jeres mail, det kan man bare ikke her)

 

Du skal sende billede med af dig og din familie samt din adresse og telefonnummer på dig selv og dine forældre. Skriv også en kort beskrivelse om dig og din familie, og jeres tanker om at adoptere en hund. Hvad synes din mor og far om, at du skal have din egen hund og dermed også ansvaret for at den bliver luftet, opdraget, leget med osv.

 

Vi læser alle ansøgningerne, og synes vi, at du og din familie virker egnede, ringer vi i løbet af august og september. Har du ikke hørt fra os med udgangen af oktober, er du desværre ikke kommet i betragtning.

 

Glade sommerhilsner fra hunde – redaktionen

 

Mastiff A/S

Vermundsgade 40 D

2100 København Ø - Tel. +45 35550550

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...
Gæst lucasvince12

hej jeg heder Lucas Tammaro jeg er 12 år og er vild med dyr især hunde. jeg har ønsket mig en hunde mere en noget anet siden jeg var 5 år. jeg har haft en kat fisk ørkenrotter og øgler som jeg har i nu. jeg elsker hunde, drømmer om dem, teler hvor mange jeg ser og møder nå jeg cykler eller går tur. jeg har også passet hund for en ven som tog på ferie i 14 dage. jeg har vilde have en hund i så lang tid at min mor nu sir at hvis jeg kan give 240 grunde til at vise at jeg er ansvarlig nok kunne det være jeg for lov...HJÆLP!!!!!!! jeg bliver 32 år før jeg kan samle 240 gode grunde....en til u har jeg 8 gode grunde så muligheden er der i nu. min far syntes også at vi skal have en hund, men det er vist min mor det bestemmer alt....HJÆLP.

 

min mor har også sagt at hvis et tv program kom og spurte om at deltage kunne hun nok ikke sige nej. så hvis i ikke kan hjælpe mig, er jeg nød til at finde på 232 gode grunde mere, eller vente in til jeg bliver 32:stupid::vuf::vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

hej jeg heder Lucas Tammaro jeg er 12 år og er vild med dyr især hunde. jeg har ønsket mig en hunde mere en noget anet siden jeg var 5 år. jeg har haft en kat fisk ørkenrotter og øgler som jeg har i nu. jeg elsker hunde, drømmer om dem, teler hvor mange jeg ser og møder nå jeg cykler eller går tur. jeg har også passet hund for en ven som tog på ferie i 14 dage. jeg har vilde have en hund i så lang tid at min mor nu sir at hvis jeg kan give 240 grunde til at vise at jeg er ansvarlig nok kunne det være jeg for lov...HJÆLP!!!!!!! jeg bliver 32 år før jeg kan samle 240 gode grunde....en til u har jeg 8 gode grunde så muligheden er der i nu. min far syntes også at vi skal have en hund, men det er vist min mor det bestemmer alt....HJÆLP.

 

min mor har også sagt at hvis et tv program kom og spurte om at deltage kunne hun nok ikke sige nej. så hvis i ikke kan hjælpe mig, er jeg nød til at finde på 232 gode grunde mere, eller vente in til jeg bliver 32:stupid::vuf::vedikke:

Tråden er snart tre år gammel, så du må enten finde på noget godt, eller vente til du bliver voksen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hej jeg heder Lucas Tammaro jeg er 12 år og er vild med dyr især hunde. jeg har ønsket mig en hunde mere en noget anet siden jeg var 5 år. jeg har haft en kat fisk ørkenrotter og øgler som jeg har i nu. jeg elsker hunde, drømmer om dem, teler hvor mange jeg ser og møder nå jeg cykler eller går tur. jeg har også passet hund for en ven som tog på ferie i 14 dage. jeg har vilde have en hund i så lang tid at min mor nu sir at hvis jeg kan give 240 grunde til at vise at jeg er ansvarlig nok kunne det være jeg for lov...HJÆLP!!!!!!! jeg bliver 32 år før jeg kan samle 240 gode grunde....en til u har jeg 8 gode grunde så muligheden er der i nu. min far syntes også at vi skal have en hund, men det er vist min mor det bestemmer alt....HJÆLP.

 

min mor har også sagt at hvis et tv program kom og spurte om at deltage kunne hun nok ikke sige nej. så hvis i ikke kan hjælpe mig, er jeg nød til at finde på 232 gode grunde mere, eller vente in til jeg bliver 32:stupid::vuf::vedikke:

 

Hej Lucas :-D

 

Hvilke 8 gode grunde til at få hund har du? Bare nysgerrig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lucasvince12

De er søde. De er personlige. De er en ven for livet .man hyger sig med dem.du kan lære dem de sejeste ting.de er næsten altid glade.du kan give kærlighed til nogle der har brug for det.og at man altid har den sjoveste og sødeste ven til at være sammen med en🐶🐺😊😄

Link til indlæg
Del på andre sites

Du får også lært at have ansvar, du lærer af den og du bruger en masse tid i naturen :-D

Det er da bedre end at sidde foran computer og tv, det kan enhver forældre da kun elske :lol:

Håber at du tår lov tid at få en hund en dag.

 

Som forældre har jeg dog altid kun givet mine børn lov til at have et dyr, som jeg selv ville være interesseret i at overtage pasningen af, hvis det skulle glippe med interessen fra barnets side. Det sker af og til.

Men jeg synes at oplevelsen med dyr har givet mine børn meget mere, end at det var en "belastning" for mig at skulle passe når det ikke kunne, eller mistede lidt af interessen.

 

Er de tre hunderacer de/den hund du godt kunne tænke dig, eller har dine forældre hunde? (jeg er bare nysgerrig :rolleyes:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lucasvince12

Min far har haft hund så han hjælper mig med den jeg syntes ser sød/god ud og hvis han siger at den er sød/gode at have så tag jeg den.det gjorde jeg med alle 3.😄 Ps. Laver i så der hund igen eller nogler andre dyre programmer ?....😍🐺😄

Link til indlæg
Del på andre sites

Min far har haft hund så han hjælper mig med den jeg syntes ser sød/god ud og hvis han siger at den er sød/gode at have så tag jeg den.det gjorde jeg med alle 3. Ps. Laver i så der hund igen eller nogler andre dyre programmer ?....
Jeg er nok lidt langsom, men har du allerede valgt 3 hunde ud til jeres familie i en alder af 12 år?. De er ikke blevet så gamle så, eller har I haft dem samtidig?.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lucasvince12

Min far siger at blandet hunde er stærkere og beder in fuldblodet hunde. Men hundene er valgt af min far. Han viser en hund som han syntes er god og hvis det liner at den har en god personlighed og den er sød så tager vi den also i den der test så han støtter op om det men det gør min mor ikke(ikke sjovt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min far har haft hund så han hjælper mig med den jeg syntes ser sød/god ud og hvis han siger at den er sød/gode at have så tag jeg den.det gjorde jeg med alle 3.� Ps. Laver i så der hund igen eller nogler andre dyre programmer ?....���

 

Det er ikke os der laver hundeprogrammet. Du skal kontakte dem her:

Mastiff A/S

Vermundsgade 40 D

2100 København Ø - Tel. +45 35550550

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...