Gæst Findus Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Lige et par nye billeder af Duffy som nu er 13 uger -synes allerede hun er vokset en del på de tre uger vi har haft hende.. Ellers nyder hun bare livet som en lille hvalp som er nysgerrig overfor ALT og er totalt uforstående over for hvorfor alting ikke kan spises og hvorfor man ikke må bide i alt ting Udover det hvalpe bideri, så er hun en fantastisk nem hvalp som stadig sover igennem om natten, er stortset renlig og der er fremskridt med alenehjemme træningen :5up: Magelig anlagt er hun nu også, hvorfor sidde op og spise, når man kan lægge ned og spise samtidigt :slem: Ellers taler billederne vist for sig selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Hun er bare for dejlig, både på billeder men også i virkeligheden Det der med at ligge ned og spise og drikke den praktiserer skipper også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Dejling. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Hun er bare TOTALT nuttet - lige til at kramme....såååååå blød og dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 dejligt at høre nyt om duffy! hun ser dødsens nuttet ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 hvor er det bare nogle dejlige billeder af lille Duffy. Hun er bare så charmerende.:hjerte: Og nu hvor jeg har æren af at kende hende, vil jeg da også bidrage med nogle billeder fra i går. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 Nåårh hvor er hun skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 hvor er det bare nogle dejlige billeder af lille Duffy. Hun er bare så charmerende.:hjerte: Og nu hvor jeg har æren af at kende hende, vil jeg da også bidrage med nogle billeder fra i går. Sikke et lille, pjusket troldeansigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst madraykin Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Hvor er hun sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Sikke en yndig smuksak :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts