Hop til indhold

Cujo og Luna

Lonny
 Share

Recommended Posts

Vi har jo passet Cujo i dag, eller det vil sige, jeg har, Bo har været på arbejde hele dagen :-D

Det er gået rigtig godt, man kan godt mærke at de kender hinanden bedre nu, så i dag var der tid til også bare at ligge og slappe af :5up:

Men de fik nu også leget en hel del, lavet fodersøg og fisket godbidder op af badekaret :mrgreen:

Jeg tog en masse billeder af dem (ca. 235 :shock:), jeg har forsøgt at begrænse mig i denne her tråd, men det er vist alligevel ikke helt lykkedes :lol:

Fodersøg

4801828954_6c4449ab38.jpg

4801193125_4927c691a3.jpg

Masser af leg :mrgreen::

4801823114_1b9ce69be0.jpg

4801186675_5cedef1749.jpg

4801818874_3292b28460.jpg

4801816990_cae242d905.jpg

Redigeret af Lonny
Link til indlæg
Del på andre sites

De er altså så fine sammen. :lun:

Mon ikke Cujo ønsker, at han kunne få Luna med sig hjem? :engel:

Det kan godt være Cujo ønskede det, men jeg tror nu Luna var meget glad for han skulle hjem, hun var simpelthen så træt at hun knapt kunne hænge sammen, og hun har sovet tungt lige siden han gik :lol:

Men de har også haft en kanon dag fuld af sjov :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan:

super billeder :lun:

Vi er glade for det bare gik så godt nu det var anden gang de var sammen :klap:

cujo veksler ldit mellem at sove i dag og gå rundt i haven :mrgreen:

(jeg fik endda hej møs af luna da vi kom :lun:)

vi er så glade for du gad passe bulderen :klap:

vi havde en kanon dag i sommerland og er super glade for du passede ham, så vi slap for dårlig samvittighed mht. alene hjemme osv.

vi er ømme i dag og druk hovedpine :shock::vedikke:

:kys: vi er jer evig taknemmelige :kys:

her er lidt stemings billeder fra vores tur

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh... :lun:Hvor er de søde, ligner sådan nogle der bare har kendt hinanden altid. :hjerte:

Er der så stor forskel på hunner og hanner størrelsesmæssigt, eller er Luna lidt petite? :-)

luna er ren amstaff og cujo er jo en blanding af ren ambull og amstaff/ambull :blink:

og ja de klikkede hurtigt med hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan:

super billeder :lun:

Vi er glade for det bare gik så godt nu det var anden gang de var sammen :klap:

cujo veksler ldit mellem at sove i dag og gå rundt i haven :mrgreen:

(jeg fik endda hej møs af luna da vi kom :lun:)

vi er så glade for du gad passe bulderen :klap:

vi havde en kanon dag i sommerland og er super glade for du passede ham, så vi slap for dårlig samvittighed mht. alene hjemme osv.

vi er ømme i dag og druk hovedpine :shock::vedikke:

:kys: vi er jer evig taknemmelige :kys:

her er lidt stemings billeder fra vores tur

I ser ud til at have haft en rigtig hyggelig tur :5up:

Selvfølgelig vil vi passe ham :lun:

Han var også så dygtig, han imponerede mig flere gange, ligegyldigt hvad jeg bad ham om (dæk, sit, nej), så hørte han efter med det samme :-D

Dæk (eller "læg dig") var dog lidt pudsig :blink: Når jeg bad ham om at lægge sig, så skyndte han sig at lægge sig præcist hvor han var, for ligesom at vise at han havde forstået, og når han så kunne se at jeg havde set hans velvillighed, så rejste han sig for at finde den plads han egentlig helst ville ligge på, og så gik han derhen og lagde sig i stedet :lol:

Årh... :lun:Hvor er de søde, ligner sådan nogle der bare har kendt hinanden altid. :hjerte:

Er der så stor forskel på hunner og hanner størrelsesmæssigt, eller er Luna lidt petite? :-)

De er rigtig søde sammen :lun:

Og som Guanomo svarede, så er de ikke helt samme race, så deraf størrelsesforskellen :-D

Luna vejer 22 kilo og kommer maks til at veje ca. 23-24 kilo som voksen, hvor Cujo allerede har sin voksen vægt og vejer 35 kilo.

Link til indlæg
Del på andre sites

I ser ud til at have haft en rigtig hyggelig tur :5up:

Selvfølgelig vil vi passe ham :lun:

Han var også så dygtig, han imponerede mig flere gange, ligegyldigt hvad jeg bad ham om (dæk, sit, nej), så hørte han efter med det samme :-D

Dæk (eller "læg dig") var dog lidt pudsig :blink: Når jeg bad ham om at lægge sig, så skyndte han sig at lægge sig præcist hvor han var, for ligesom at vise at han havde forstået, og når han så kunne se at jeg havde set hans velvillighed, så rejste han sig for at finde den plads han egentlig helst ville ligge på, og så gik han derhen og lagde sig i stedet :lol:

.

ja det er typisk :lol: hvis han tigger ved bordet, og det gør han kun ved hjalte fordi hjalte godt kan "tabe ting" :engel:

siger vi han skal gå hen i kurven og ligge sig, det gør han men efter 3 sek. rejser han sig og går han og ligger sig ved en af vores stole :lol:

han er god til de kommandoer, bare ikke i lang tid af gangen :lol: altså blive i dem :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

.

Sjovt egentligt han hører efter, for vi har aldrig brugt dæk :mrgreen: vi bruger "lig dig" men du må gøre håndtegnene rigtigt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt egentligt han hører efter, for vi har aldrig brugt dæk :mrgreen: vi bruger "lig dig" men du må gøre håndtegnene rigtigt :lol:

Nej, det var bare min beskrivelse af kommandoen, jeg sagde "læg dig", jeg havde jo hørt hvad I sagde til ham, og hvordan I forgæves forsøgte at få Luna til at dække ved at sige "læg dig" eller sitte ved at sige "sæt dig" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Orrh, hvor ser det altså hyggeligt ud! :lun:

Basse ligger her ved siden af mig, og fortæller at hvis I nogensinde mangler en ekstra hund på den der fatboy, så kan hun godt hjælpe.. :slem:

Nu er det jo ikke så tit Cujo lige kommer forbi ringsted, det er vist barepå grund af sommerferien, medmindre altså at hans far vil til at kører fra lolland til ringsted hver weekend :blink:

Men ellers må det jo bare blive uden Cujo :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det jo ikke så tit Cujo lige kommer forbi ringsted, det er vist barepå grund af sommerferien, medmindre altså at hans far vil til at kører fra lolland til ringsted hver weekend :blink:

Men ellers må det jo bare blive uden Cujo :blink:

ikke hver weekend, det afhænger af hvad din husbond smider på grilleren :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

ikke hver weekend, det afhænger af hvad din husbond smider på grilleren :mums:

Vi kan altid finde noget lækkert at smide på grillen, så I siger bare til :5up:

Ååååhr, dejlige basser :hjerte:

Ser ud til at de begge har nydt opholdet.

Det gjorde de helt sikker også :-D

Og så er det sjovt at se udviklingen i deres forhold efterhånden som de lærer hinanden mere at kende. Indtil nu har Luna rent faktisk kun leget med tæver, og jeg kan altså tydeligt se forskel i hendes væremåde nu hvor det er en hanhund, og det er altså ret sjovt at se :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites