Hop til indhold

DKK Vejen august 2010


Recommended Posts

..... Og Koda er toppen af poppen i Rally :mrgreen:

 

Eller nu skal det sikkert nok gå galt med den selvsikkerhed vi ligger for dagen hihi

 

Ho ho ho.... modigt :5up:

 

Altså sidst jeg var i Vejen, var der nogen, der gav Somersby.... jeg siger det bare.... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

aaaj, kan I ikke lige love at optage videoer af alle de HF'ere der løber ag, går rally og LP? så vi andre kan se hvor fint det gik?

 

Jeg løber ag i Horsens den dag - jeg skal have fjernet en visdomstand om fredagen, så går ud fra, at jeg hellere vil løbe i min egen baghave end køre helt til Vejen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder godt :5up:

 

Hehe ja du om nogle forstår også hvorfor jeg ikke har tilmeldt Koda udstillingen hehe.... ;-)

 

Hvor meget betyder den pels??

Er nemlig selv lidt bekymret, da jeg er kommet til at tilmelde en skaldet hund til udstilling i næste weekend.:stupid:

Vi kan kalde det en begynderfejl..... eller noget....:hmm:

 

....og eller håbe på de andre også er skaldede.:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor meget betyder den pels??

Er nemlig selv lidt bekymret, da jeg er kommet til at tilmelde en skaldet hund til udstilling i næste weekend.:stupid:

Vi kan kalde det en begynderfejl..... eller noget....:hmm:

 

....og eller håbe på de andre også er skaldede.:vuf:

 

Hehe tja det gør nok at man ikke får Exelent nok, tror det ødelægger dommerens helhedsindtryk af hundene hvis dens pels ikke er god :cry:

 

Til verdensudstillingen var dommeren også henne og måle højden på koda da hun troede han var for høj, nok fodi benene ser længere ud fordi han havde meget lidt pels på........

 

........ hmm og desværre nej de andre show hunde er nok ikke skaldet... Til wds var var det kun koda og hans søskende som fældede en del tror jeg og koda var den værste.. Men kunne umiddelbart ikke se noget på de andre store flotte hanner hvad de har gjort eller hvad hundene ikke har gjort vides ikke...

 

Men tror nu alle kodas badeture osv. har no st lidt skub i tingene og så den hårde vinter hvor han satte meget pels...

Link til indlæg
Del på andre sites

var der nogen der skulle løbe ag / gå rally om søndagen? For Karla og jeg skal løbe om lørdagen i Horsens, men vi kunne jo evt. svinge forbi Vejen og heppe om søndagen...

 

Ag-banen var ihvertfald sidste år "free for all", så man ikke behøvede at betale for gæstehund osv.... ved ikke om det er på samme måde i år? :vedikke:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

var der nogen der skulle løbe ag / gå rally om søndagen? For Karla og jeg skal løbe om lørdagen i Horsens, men vi kunne jo evt. svinge forbi Vejen og heppe om søndagen...

 

Ag-banen var ihvertfald sidste år "free for all", så man ikke behøvede at betale for gæstehund osv.... ved ikke om det er på samme måde i år? :vedikke:

 

Jeg har ik selv meldt til, men regner med at køre ned og kigge på løver om søndagen ... og så ellers kigge Rally og lydighed :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
var der nogen der skulle løbe ag / gå rally om søndagen? For Karla og jeg skal løbe om lørdagen i Horsens, men vi kunne jo evt. svinge forbi Vejen og heppe om søndagen...

 

Ag-banen var ihvertfald sidste år "free for all", så man ikke behøvede at betale for gæstehund osv.... ved ikke om det er på samme måde i år? :vedikke:

 

Vi er tilmeldt et par klasseløb søndag og skal også udstille Bravo :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe tja det gør nok at man ikke får Exelent nok, tror det ødelægger dommerens helhedsindtryk af hundene hvis dens pels ikke er god :cry:

 

Til verdensudstillingen var dommeren også henne og måle højden på koda da hun troede han var for høj, nok fodi benene ser længere ud fordi han havde meget lidt pels på........

 

........ hmm og desværre nej de andre show hunde er nok ikke skaldet... Til wds var var det kun koda og hans søskende som fældede en del tror jeg og koda var den værste.. Men kunne umiddelbart ikke se noget på de andre store flotte hanner hvad de har gjort eller hvad hundene ikke har gjort vides ikke...

 

Men tror nu alle kodas badeture osv. har no st lidt skub i tingene og så den hårde vinter hvor han satte meget pels...

 

Gracie havde også enorm pels for bare 1½ måned siden. Der mødte vi en anden aussie i nabolaget, der havde fældet vinterpelsen.

Nu er hun nærmest skaldet, men hun har også lige været i løbetid-

Det må vi bare tage med. Der er ikke så meget at gøre ved det. desværre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg kommer om søndagen med min coton de tulear i mellemklasse tæve :-D Vi glæder os meget - og krydser fingre for vejret :blink:

 

Forresten så er jeg ny herinde :genert:

 

Spændende :-D

 

Og velkommen til :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg bliver da også nød til og kigge forbi vejen kan jeg høre, lyder jo spændende :-D

 

Men min tosset (dejlige) hund har ikke gået til træning endnu, da de har holdt sommerferie, så ved ikke hvordan han lige tager alle de hunde der!

 

Men det må komme an på en prøve, kan jo altid vende hjem igen hvis det går over gevind :hmm:

 

Hvor er det henne i vejen?

Hvad tid starter det?

Har aldrig været sådan et sted før, så ved nada! :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver da også nød til og kigge forbi vejen kan jeg høre, lyder jo spændende :-D

 

Men min tosset (dejlige) hund har ikke gået til træning endnu, da de har holdt sommerferie, så ved ikke hvordan han lige tager alle de hunde der!

 

Men det må komme an på en prøve, kan jo altid vende hjem igen hvis det går over gevind :hmm:

 

Hvor er det henne i vejen?

Hvad tid starter det?

Har aldrig været sådan et sted før, så ved nada! :stupid:

 

Her kan du finde adressen, samt op til flere PDF filer der fortæller hvor mange der kommer af hver race, og hvilke ringe de stiller op i :-)

 

Velkommen til Dansk Kennel Klub for hundeejere

Link til indlæg
Del på andre sites

Tager du Karla med? :engel:

 

Det er et godt spørgsmål... jeg tror det faktisk ikke... Hun ville uden tvivl hygge sig, men man er bare lidt mere "fri", når man ikke har det lille bøvle-øre med på slæb...

 

Hvis hendes "far" er hjemme, så bliver hun også hjemme. Hvis ikke, så ryger hun med...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ik selv meldt til, men regner med at køre ned og kigge på løver om søndagen ... og så ellers kigge Rally og lydighed :)

 

Så vidt jeg kan se, så er løverne på rimeligt tidligt... De er anden race i ring 5 og der er kun 9 bichon Frise' ... så hvornår skal vi gerne være der / køre? Deruodover vil jeg gerne over og se Staby'erne i ring 18 - men der er 4 racer (30 hunde) inden det bliver deres tur...

 

Ved du om Tina udstiller Mille den dag? De er race 3 i ring 10 - men der er 33 havanesere og et par bologneser på før dem...

 

Jeg vil gerne se lidt rally også (skal jo selv op 14 dage senere) og parkerer migselv på agility ringsiden fra omkring kl 13.30... så jeg helt sikkert får set Petrine og Malene løbe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et godt spørgsmål... jeg tror det faktisk ikke... Hun ville uden tvivl hygge sig, men man er bare lidt mere "fri", når man ikke har det lille bøvle-øre med på slæb...

 

Hvis hendes "far" er hjemme, så bliver hun også hjemme. Hvis ikke, så ryger hun med...

 

Det er nok også sikrest at lade hende blive hjemme - man ved aldrig hvem der kunne finde på at "låne" hende med hjem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...