Hop til indhold

Besøg hos Milo (med billeder)


Imba
 Share

Recommended Posts

I går var Kasper og jeg på besøg hos Milo og Janni + resten af familien (mennesker såvel som løver ;-)). Det var rigtig hyggeligt, og ubeskriveligt dejligt at besøge Milo igen. Og han er bare blevet stor! Jeg blev i hvert fald overrasket.

 

Har valgt at poste i dette forum, da han jo er en Løwchen, men det er ikke fordi andre ikke må være med :mrgreen: - og så syntes jeg jo også at Janni skulle se nogle af de billeder vi tog der ;-)

 

Først vedhæfter jeg et billede af Milo fra vores første besøg, så I kan se, hvor meget han er vokset. Resten er fra i går :rolleyes: Undskyld kvaliteten, men for det første er de taget med mobilkamera, og derudover er det meget svært at tage sig sammen til at tage gode billeder, når man er helt væk en sådan et lille væsen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er virkelig kær. Skønt billede af jer næse mod næse :lun:

 

Jarh, og han begyndte at sutte/nippe lidt til næsen, og så var der jo ikke et øje tørt- Han ved liiiige hvordan han skal opdrage sine nye forældre- hvis vi siger iiih og åååååhh så er det næsten som om han tænker "Det kunne de vist godt lide- prøver lige igen. YES SIR! Det må jeg huske" Tror han får opdraget mig før han lærer sit eget navn :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han bare dejlig :hjerte:

 

Kan godt forstå, at du har svært ved at vente, til du kan få ham med hjem. Suk....

 

Hvor er han kær.

 

Jeg kender godt til ventetiden, den er bare åh så lang.

 

Ååååååååh ja- den er uendelig lang tid- men til gengæld fuldt ud værd at vente på. :blink: Har da ventet al den tid jeg boede i lejer-lejlighed på at kunne få hund. Men når der pludselig er en så dejlig hund til en lige der foran næsen på én (litteraly :lol:), så bliver ventetiden laaaang og hård. Men jo mere man glæder sig og får lov til at vente desto skønnere bliver det at få ham hjem :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...