Hop til indhold

En hund på Kattegat


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Harj allesammen, har I savnet mig? I kan tro jeg har savnet jer imens jeg har været væk :engel:

 

Jeg har tilbragt en hel uge til søs og sejlet Kattegat tyndt. Det har været sjawt og hyggeligt, men nøj hvor er jeg glad for at være hjemme i egen hytte igen. Der er ikke meget plads ombord på sådan en båd der, og ved I hvad? Der er faktisk slet ingen katte i det der Kattegat - kun en masse måger :vedikke:

Dybt skuffende!

 

I kan ellers tro det var heldigt at moren og faren havde mig med! Sådan en Gator som mig er faktisk temmeligt nyttig på sådan en tur.

 

Jeg har hjulpet med at finde vej..

 

Findevej.jpg

Findevej2.jpg

 

Opmuntret når livet til søs har virket svært!

Opmuntring.jpg

Opmundtring2.jpg

 

Han smagte ikke så godt, ham faren :???:

 

Opmuntring3.jpg

 

Og hjulpet faren med at holde varmen... Jo jo, vi hav-gatorer kan bruges til mangt og meget :mrgreen:

Holdevarme.jpg

 

Når jeg ikke har været på arbejde, så har jeg selvfølgeligt også nydt livet og slappet af...

Strand.jpg

Strand2.jpg

Udsigt.jpg

Udsigt2.jpg

 

Og været med ude og spise..

Udogspise3-1.jpg

Udeogspise.jpg

 

Og tænk engang, jeg fik charmet en mand inde ved Paradis til at give mig mig HELT EGEN is, helt gratis :klap:

Udogspise2.jpg

 

Da faren så det, var han helt overbevist om at det var moren der havde charmet, så han blev lidt højere og hans skuldre blev lidt bredere og så skyndte han sig hen og give mor et kys på kinden lige foran den søde mand :stupid: dumme faren, det var jo MIG der var den charmerende, ikke moren.

 

Ind imellem kom jeg ud på usikker grund..

 

Usikkergrund.jpg

.. Men så var det heldigt at jeg havde de voksne med så de kunne redde mig.

 

I kan tro man bliver træt ovenpå sådan noget, så det var ret heldigt at der var MASSER af gode liggesteder :lun:

Trt2.jpg

Trt.jpg

 

Det har været en deeeejlig tur, men jeg er godt nok glad for at være hjemme igen. Her er meget bedre plads når vi skal sove, og der er ingen der lægger sig på min hale :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen hjem Gator :lun:

 

Jeg har ikke savnet dig - men foreslår, at du bliver hjemme næste gang og lader mig om det der med vand! Det ligner lige noget for mig :ivrig::ivrig::ivrig:

 

Jeg mangler dig dog til at tackle hende den lille tykke engang i mellem - hun er ved at blive lige lovligt flabet....

 

Vruf

Kimmi

Næ nej du, for nu er jeg nemlig blevet en vaske ægte Kimmi-wanna-be og lige så tosset med det der vand noget som dig *stolt* :mrgreen:

 

Jeg vil dog gerne lege snart, og lover at tackle den lille tykke for dig hvornår det skulle være :genert:

 

Slikke-kyysssse-slik

Gatoren

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ nej du, for nu er jeg nemlig blevet en vaske ægte Kimmi-wanna-be og lige så tosset med det der vand noget som dig *stolt* :mrgreen:

 

Jeg vil dog gerne lege snart, og lover at tackle den lille tykke for dig hvornår det skulle være :genert:

 

Slikke-kyysssse-slik

Gatoren

 

Kimmi-wanna-be vidste jeg da godt :fornaermet: Overvejer at få lavet en t-shirt til dig.... og starte en officiel fanklub!

 

Ses :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap:dejlig ferie du har haft, godt du var med til at ordne alle de ting, som menneskene ikke kan finde udaf :mrgreen: og self var det dig og ikke din mor som havde charme :slem:

 

Potedask fra Zacko

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen hjem igen,

 

jeg har heller ikke savnet dig og er heller ikke spor misundelig, tror ikke sådan noget båd noget er noget for mig... jeg har vundet pokaler istedetfor :mrgreen:

 

Min mor siger dog, at jeg ser dig snart hvad end jeg vil eller ej, og at jeg skal spørge om din mor er ved at være tyk eller hva? (det synes jeg personlígt er et ret grimt spørgsmål, men det var altså det hun sagde...)

 

Mvh

Karla

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen hjem! Jeg synes det lyder som en hyggelig tur - især det med isen:mums: Gad vide om en lille beaglepige som mig også kunne charme mig til is :hmm:

 

Vi har været på camping en hel uge :klap:Du kan tro vi har hygget, og tonset! Du ved jo jeg elsker at løbe - skal vi snart tonse? :vuf:

 

Mor siger at jeg skal hilse mange gange

 

Potedask fra Svea

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen hjem igen,

 

jeg har heller ikke savnet dig og er heller ikke spor misundelig, tror ikke sådan noget båd noget er noget for mig... jeg har vundet pokaler istedetfor :mrgreen:

 

Min mor siger dog, at jeg ser dig snart hvad end jeg vil eller ej, og at jeg skal spørge om din mor er ved at være tyk eller hva? (det synes jeg personlígt er et ret grimt spørgsmål, men det var altså det hun sagde...)

 

Mvh

Karla

Tak :kys: Og stort tillykke med pokalerne. Det er sejt!

Jeg har kun vundet en rosette, den hænger inde i stuen ved mit billede, så du kan godt sige til dem derhjemme at dine pokaler som minimum også skal frem og stå i stuen, evt. på tv'et eller sådan noget.

 

Jeg glææææder mig til at se dig, og din mor :mrgreen:

 

Min moar er måske blevet lidt tyk, men mest på maven. Jeg tror det er fordi hun spiser så meget, det sætter sig jo den slags :roll: Faren går rundt og kalder hende "tykke" og piller ved maven, hun dasker lidt til ham og siger at han er dum, men det virker ikke til at genere hende voldsomt.

Sære mennesker :vedikke:

 

Velkommen hjem! Jeg synes det lyder som en hyggelig tur - især det med isen:mums: Gad vide om en lille beaglepige som mig også kunne charme mig til is :hmm:

 

Vi har været på camping en hel uge :klap:Du kan tro vi har hygget, og tonset! Du ved jo jeg elsker at løbe - skal vi snart tonse? :vuf:

 

Mor siger at jeg skal hilse mange gange

 

Potedask fra Svea

Taaak Sveske :kys:

Jeg vil rigtigt gerne snart tonse med dig igen. Moren har også snakket om, at vi skulle tage på tøsetur på café en af dagene :mrgreen:

 

Ja se jeg sagde jo det var sjovt at sejle! Selvom du har ret i at der ikke er meget plads, men så er man jo bare tættere på sine forældre :lun:

 

Velkommen hjem fra Skipper :mrgreen: min mor siger det er nogle rigtig fine billeder af dig...

Jep, du havde helt ret. Det bedste af det hele var at der var SÅ mange andre bådhunde som jeg kunne snakke med, og de var alle helt vildt søde og venlige.

 

Glæder mig allerede til at skulle til søs igen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...