Gæst MissLuna Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Hvad fylder i jeres konge med? Vi har prøvet med det der fyld på dåse fra konge, men en dåse (til 70 kr) er lige fyld nok til Lunas sorte konge og bamses lille konge... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Er det en slags kopi af kong? Ej nu driller jeg...har givet min væk, men jeg plejede at presse nogen store godbidder op i den...så de med den rigtige teknik kunne få dem ud.... men hvad med leverpostej? Eller er det helt fjollet? hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Leverpostej eller smøreost er let at bruge som fyld - men selvfølgelig lidt fedende i længden. :blink: Hjemmelavet hundemad (kogt ris, kød og grøntsager). Blanding af f.eks. A38, havregryn og tun. Bare tun. Blendet blanding af kogt lever og tørkost, der er opblødt i levervandet. Jeg fryser næsten altid kongen med fyld, så varer den længere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Jeg fylder den med tørfoder opblødt i varmt vand, så det får leverpostejskonsistens, evt. med lidt olie i, og godbidder der ikke er opløst, så der stadig er lidt knas. Det er en sund og billig løsning. At hunden så ikke kan få det hele ud af den Kong, er en anden sag. Marvben er bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Tørfoder opløst i vand og så en klat leverpostej eller tun mast sammen med det opblødte foder. Og så fryser jeg altid min inden hundene får den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Chili og Caia får deres konger med deres foder i - Nogengange opløst, andre gange normalt. Der kan komme alt i fra tun, toskerogn, kylling, leverpostej osv... Og de ELSKER at få dem:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 tørfoder mixet med leverpostej, tun, makrel ... brød most sammen med samme... dåsemad, de der små pate'er man kan købe i discount supermarkeder til 3 kr... smøreost eller ymer mixet med enten brød eller tørfoder... fars blandet med havregryn osv osv... kun fantasien sætter grænser... Jeg fryser dem ikke, for så bliver hundebarnet utålmodig og opgiver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Når jeg er organiseret, så der er opblødt tørfoder med olie og andre godter i. Når det skal gå stærkt, og den bliver gjort klar et par minutter inden sengetid, så er det en håndfuld foderpiller og en klat A-38 på toppen og så ind i fryseren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luksusfoder Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Er det en slags kopi af kong? Ej nu driller jeg...har givet min væk, men jeg plejede at presse nogen store godbidder op i den...så de med den rigtige teknik kunne få dem ud.... men hvad med leverpostej? Eller er det helt fjollet? hehe Det har vi også brugt, men jeg synes bare ikke at de er så interesserede i KONG - desværre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Tun, ymer og æbletern Smøreost og æbletern Most banan og ymer Makrel i tomat og ymer kun fantasien sætter grænser Jeg har også lavet nogle af skånekost en gang, jeg havde noget til overs. Altså udkogte ris, kogt hvid fisk og ymer Jeg stopper den lille ende med en tørfoder-pille, sætter kong'en i et tekrus, hælder fyld i og smider krus og kong i fryseren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Er det en slags kopi af kong? Ej nu driller jeg...har givet min væk, men jeg plejede at presse nogen store godbidder op i den...så de med den rigtige teknik kunne få dem ud.... men hvad med leverpostej? Eller er det helt fjollet? hehe Jeg tror der kan værre en hel leverpostej i Lunas KONG, så ville heller prøve noget andet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Tun, ymer og æbleternSmøreost og æbletern Most banan og ymer Makrel i tomat og ymer kun fantasien sætter grænser Jeg har også lavet nogle af skånekost en gang, jeg havde noget til overs. Altså udkogte ris, kogt hvid fisk og ymer Jeg stopper den lille ende med en tørfoder-pille, sætter kong'en i et tekrus, hælder fyld i og smider krus og kong i fryseren gode forslag det må afprøves Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts