Hop til indhold

August hunde 2010


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 307
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hun er da ved at blive stor :shock: og hvor fint hun ligger med den bærbare :lun: er hun mon på hunde-forum :mrgreen:

 

Ja, hun har vokset helt vildt her den sidste uge... Hun er endda vokset ud af sin puppy sele, så har købt en ny sele til hende idag, den er så fiin til hende :mrgreen: Men hun spiser også som aldrig før for tiden, måske hun prøver at se om hun kan nå op til Skippers kampvægt -hun tror jo stadig lidt at hun er labrador :blink:

 

Jeps, Duffy har også fundet glæden ved hunde-forum :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hun har vokset helt vildt her den sidste uge... Hun er endda vokset ud af sin puppy sele, så har købt en ny sele til hende idag, den er så fiin til hende :mrgreen: Men hun spiser også som aldrig før for tiden, måske hun prøver at se om hun kan nå op til Skippers kampvægt -hun tror jo stadig lidt at hun er labrador :blink:

 

Jeps, Duffy har også fundet glæden ved hunde-forum :rolleyes:

 

vi er på 22 kg nu så hvad mangler hun? 18 kg? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, slangerne kunne jeg også godt undvære!

 

Man skal også kunne lide at slå græs her..... :blink:

 

Ok vilde slanger der bider er jeg heller ikke mest glad for, men ellers er slanger bare så silkebløde og fine.

 

Havetraktor! Dét skal i da ha' :-D Mig og Anders er også dybt imponerede over jeres indhegnede grund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mens jeg var på kanoturen fra helvede :shock: blev skipper passet af min kærestes onkel. De har vist hygget sig... sådan her så han ud da han kom hjem :mrgreen:

 

Nåårh, hvor sød :lun: Hehe, var det en hård kanotur?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...