Doberfan Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 bare lige til dem der måske ikke forvilder sig over i agilitykonkurrencetråden så tog vi endnu en pokal til samlingen idag... [ATTACH]31683[/ATTACH] I er bare SÅ seje, tillykke!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Lige lidt nye billeder af Duffy hun er da ved at blive stor og hvor fint hun ligger med den bærbare er hun mon på hunde-forum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 hun er da ved at blive stor og hvor fint hun ligger med den bærbare er hun mon på hunde-forum Ja, hun har vokset helt vildt her den sidste uge... Hun er endda vokset ud af sin puppy sele, så har købt en ny sele til hende idag, den er så fiin til hende Men hun spiser også som aldrig før for tiden, måske hun prøver at se om hun kan nå op til Skippers kampvægt -hun tror jo stadig lidt at hun er labrador :blink: Jeps, Duffy har også fundet glæden ved hunde-forum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Ja, hun har vokset helt vildt her den sidste uge... Hun er endda vokset ud af sin puppy sele, så har købt en ny sele til hende idag, den er så fiin til hende Men hun spiser også som aldrig før for tiden, måske hun prøver at se om hun kan nå op til Skippers kampvægt -hun tror jo stadig lidt at hun er labrador :blink: Jeps, Duffy har også fundet glæden ved hunde-forum vi er på 22 kg nu så hvad mangler hun? 18 kg? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 vi er på 22 kg nu så hvad mangler hun? 18 kg? Ja det er ikke helt galt, hun vejer ca 3.5 nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Ja det er ikke helt galt, hun vejer ca 3.5 nu i skal bare proppe hende med noget fedt så når hun 22 kg in no time skipper vil elske hvis de kan lave nogle rigtige brydekampe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 "Fuck hundeloven, vi gemmer os i den her bunker"... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Hun slår mig sgu:shock:....................................... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Hun slår mig sgu:shock:....................................... Så er det da godt hun ikke er større! Blev sparket i hovedet af min hest i går. Ved ikke lige hvorfor jeg ikke tog skade, eller....? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 vi er på 22 kg nu så hvad mangler hun? 18 kg? WoooW! Så har han overhalet Gracie. Hun vejer 21,5. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Så er det da godt hun ikke er større! Blev sparket i hovedet af min hest i går. Ved ikke lige hvorfor jeg ikke tog skade, eller....? :hmm: Øhm AV:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Ja, slangerne kunne jeg også godt undvære! Man skal også kunne lide at slå græs her..... :blink: Ok vilde slanger der bider er jeg heller ikke mest glad for, men ellers er slanger bare så silkebløde og fine. Havetraktor! Dét skal i da ha' Mig og Anders er også dybt imponerede over jeres indhegnede grund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Ville bare lige vise jer hvor smuk min hund faktisk er fatter ikke at hele verden ikke bukker og nejer for damen :hjerte: Hun er min soooouuuulDOG :hjerte: Man KAN selvfølgelig også bare fylde hele dynen Bwest fwiends Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 I skal da heller ikke snydes for nye billeder af den vidunderligt smukke møgkat Chaplin aka Doktor Jekyl & Mr. Cat :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 ooog lige lidt flere af kattemissern Beklager fotospam men Chapper er overbevist om at han er born to be americas next top model Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Misja ligger og hygge-tørre ude på altanen, efter endnu en regnvåd gåtur :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Misja ligger og hygge-tørre ude på altanen, efter endnu en regnvåd gåtur :hjerte: Uhh, hvor er hun nuser Hun er bare så smuk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Uhh, hvor er hun nuser Hun er bare så smuk. Taak skal du have Een her er jo også vældig glad for hende, på alle måder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Søde Mitte:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Tark J! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Mens jeg var på kanoturen fra helvede blev skipper passet af min kærestes onkel. De har vist hygget sig... sådan her så han ud da han kom hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Mens jeg var på kanoturen fra helvede blev skipper passet af min kærestes onkel. De har vist hygget sig... sådan her så han ud da han kom hjem Nåårh, hvor sød Hehe, var det en hård kanotur? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Meget dårlig billede af to trætte tøser:lun: Men det er taget med min ekstra-fon (mobilen er gået i stykker og skal sendes til rep, når jeg får råd:megaked:) mens Dorte kørte:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Meget dårlig billede af to trætte tøser:lun: Men det er taget med min ekstra-fon (mobilen er gået i stykker og skal sendes til rep, når jeg får råd:megaked:) mens Dorte kørte:mrgreen: Hvor er de søde sammen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Hvor er de søde sammen! Ja de er:-D Rigtig søde:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts