Dorte Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Vi har været i Givskud Zoo i dag sammen med "moster" Lisbeth og hilst på ... gorillaer ... ulve ... aber ... næsehorn (nede i anlægget) ... elefanter ... psycho-struds, som var ved at angribe bilen Liva legede både Elvis og tosse - og nu sover hun tungt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Vi har været i Givskud Zoo i dag sammen med "moster" Lisbeth og hilst på ... gorillaer ... ulve ... aber ... næsehorn (nede i anlægget) ... elefanter ... psycho-struds, som var ved at angribe bilen Liva legede både Elvis og tosse - og nu sover hun tungt Herlige billeder og Liva har da fået en på opleveren:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Herlige billeder og Liva har da fået en på opleveren:-D Tak - ja det er lige så hun snorker. Vi burde egentlig ned til postkassen, men det må vist vente ... Hun tog det så pænt deroppe. Vi mødte bl.a. en puddel, som var helt vildt for at sige hej. Liva snusede bare til den sådan af ren høflighed og så gik hun bare videre. Flere små børn skulle hen og klappe - og de fik lige en hilsen med på vejen i form af et lille slik . Godt at jeg altid lige advarer forældrene om, at det værste der vil ske er et hundekys. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Liva kysser gerne.. Meget gerne:mrgreen: Ja postkassen må nok vente.. Her måtte jeg cykle over i centret alene, Luna orkede ikke mere:-D 2 timers skovtur (med indlagte løbeture), 2 timers hvile og så en times gåtur i frisk tempo med 2 bordere, SÅ bliver man træt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Liva på morgentur på den ene side af markvejen stod kornet stadig og på den anden var der høstet og halmballerne lå stadig på marken Vi har lige været en tur i Brugsen (inden regnen begynder) og damen insisterede på at bære køkkenrullerne hele vejen hjem. Prøvede flere gange at få hende til at bytte til noget mere handigt, men næ nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Tinka - lige før at regnen stod ned :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Tak - ja det er lige så hun snorker. Vi burde egentlig ned til postkassen, men det må vist vente ... Hun tog det så pænt deroppe. Vi mødte bl.a. en puddel, som var helt vildt for at sige hej. Liva snusede bare til den sådan af ren høflighed og så gik hun bare videre. Flere små børn skulle hen og klappe - og de fik lige en hilsen med på vejen i form af et lille slik . Godt at jeg altid lige advarer forældrene om, at det værste der vil ske er et hundekys. hvor dejligt med en god zoo tur og for sidste gang Dorte....det er ikke en struds det er en N A N D U !!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Billeder fra DM i Lydighed idag i Swææændborg :slem: Fik ikke set så meget lydighed....men fik spist kage og snakket med en masse søde hundefolk herinde fra Jeg fik købt en flot læder line og nogle guffer til kræet og fandt ud af hvorfor Karina hedder Karina Kamphund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 haha skipper kan vist dufte godbidder i det fjerne og tak for i dag til jer alle, var sjovt at se jer i virkeligheden Jeg troede jeg havde en træt hund med hjem men pludselig kom han farende forbi mig :hmm:det viste sig han havde fundet det okseøre jeg havde købt til ham som skulle gemmes til en anden dag :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 hvor dejligt med en god zoo tur og for sidste gang Dorte....det er ikke en struds det er en N A N D U !!!! Okay okay - så en Psycho-Nando Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 og liiidt flere billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 :lun: Totalt møgvejr, men altså:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Man starter tidligt:-D Hun er knapt 4 mdr gammel:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 :lun: Totalt møgvejr, men altså:lun: Må have lab-hvalp snart :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Må have lab-hvalp snart :lun: Jeg er solgt.. Her er Aimee (som jeg fulgtes med i dag). Hun blev 2 år forleden dag, og så er der lillemanden på 9 uger:lun: Det er første gang de ser hinanden.. Ejer af lillemanden havde en bror til Aimee, men han måtte aflives pga 2 overrevne korsbånd og 1 overreven menisk:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Vi har været til hundetræf i dag med min mors Mille og min moster og onkels Lotus og Ramses... Nelson fulgte nogenlunde med, men hold op hvor de fik løbet... Og læg mærke til Nelson på de sidste billeder; "Skrid moar, jeg vil ikke fotograferes!" :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Der var klubmesterskab i agilityklubben i dag med deltagelse af en masse HF-hunde: Lumi, Tyson, Louie, Petrine - og Caia som gæstehund. Aina tog en masse billeder, som ligger i denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/traening/18598-daf-klubmesterskab-billeder.html#post463076 Men jeg synes lige, at I skal se nogle af pletskuddene af min musling. [ATTACH]31987[/ATTACH] [ATTACH]31988[/ATTACH] [ATTACH]31989[/ATTACH] Og så Tysons dødsspring fra vippen. [ATTACH]31990[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Og jeg har længe ønsket mig sådan et billede af min lille elskehund Så tusind tak til Aina for at agere fotograf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 årh hvad flying dogs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Sidste nye herfra. Nova hygger på sofaryggen med grisen: [ATTACH]31993[/ATTACH] Nova er endelig helt ovre sin løbetid og hundene kan nu igen være sammen. Det nyder de til fulde [ATTACH]31994[/ATTACH] [ATTACH]31995[/ATTACH] [ATTACH]31996[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Så fik de to dyr lige tumlet lidt.....og bagefter skulle Pablo da sidde på armlænet af sofaen og slappe af...må da også være behageligt...eller noget... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Så fik de to dyr lige tumlet lidt.....og bagefter skulle Pablo da sidde på armlænet af sofaen og slappe af...må da også være behageligt...eller noget... Og hvordan har sofaen det så nu:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Så fik de to dyr lige tumlet lidt.....og bagefter skulle Pablo da sidde på armlænet af sofaen og slappe af...må da også være behageligt...eller noget... Armlæn og ryglæn på sofaer er altså det eneste der virkelig duer hvis du spørger vores hunde. Selve sofasæderne kan man ikke rigtig bruge til noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Og hvordan har sofaen det så nu:shock: den klarer det lige... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 den klarer det lige... Giv den en stikpille for en sikkerhedsskyld:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts