Hop til indhold

DM i lydighed og rally


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

her er en mail jeg har fået :-)

 

Hej alle - hermed følger lidt PraktiskeMeddelelser.

 

Pladsen åbner kl. 8.30

Der vil blive solgt kataloger ved informationsteltet - pris kr. 20

Start venligst med at købe et katalog - og finde dine startnumre.

(Hav gerne lige penge - så det hele går hurtigt.)

Gå så til bord for hhv. RALLY-numre og LP-numre og få udleveret dit eller dine numre.

(Resultatbøger skal ikke bruges til DM.)

 

Der vil også være mulighed for at købe lodder til vores Amerikanske Lotteri

som vi håber, at I alle vil støtte op om - 1 lod 10 kr. / 3 lodder 25 kr.

Dette salg fortsættes til vi har udsolgt, dog senest til kl. 15.00 bliver vinderne offentliggøres.

Husk også at have kontanter med til dette.

 

Kl. 9.30 vil der være indmarch

Desværre var det alt for dyrt at få et band til at gå forrest - så vi klarer os med højttaleranlæget

Og håber, at I alle vil være med til at gøre indmarchen festlig ved at deltage.

 

Kl. 10.30 starter prøverne

Vi prøver at tage hensyn til dem, der deltager i flere ting.

Men hold dig også selv orienteret om, hvordan tidsplanen forløber i de enkelte ringe.

Evt. mere specifik information vil blive sat i gadesælger ved informationsteltet.

 

Praktisk

HUSK at samle op efter din hund og dig selv.

Hav gerne tæppe/klapstol med - og vandskål til din hund.

Lad ikke hunde sidde i varme biler.

Stil kun telte op, på de dertil afmærkede områder - spørg i informationsteltet, hvis du er i tvivl.

Svømmehallens cafeteria vil have åbent under arrangementet.

 

Løbetid

Har du en tæve, der er i løbetid så vil vi gerne have besked snarest muligt - gerne på mail inden, hvis muligt.

Vis hensyn til de andre - lad din hund blive i bilen, når du ankommer, så du lige kan orientere dig

og meddele sekretæren at din hund er i løb.

I gadesælgeren ved informationsteltet kan du så få oplyst, hvor det er mest hensigtsmæssigt,

at du opholder dig med din hund.

 

PAUSEUNDERHOLDNING

Når prøverne efterhånden er færdige - så kan du gå rundt sammen med en ven og prøve vores

"pauseunderholdning". Vi stiller nogle ting op, som man kan prøve. Det er helt uforpligtende,

deltag hvis du har lyst - i det hele eller noget af det.

Dette er blot for at have noget at "fordrive tiden" med medens point tælles sammen og

præmier klargøres.

 

FOTO CD

Det bliver muligt at bestille en CD med fotos fra dagen. Vi har en god fotograf til at gå rundt og

tage billeder i løbet af dagen. Og der tages selvfølgeligt også af vinderne af alle klasserne.

Alle disse fotos kan man købe på en CD for 50 kr.

Bestilling og betaling i informationsteltet - CD´en bliver så tilsendt indenfor 14 dage efter arrangementet.

 

CAMPISTER

Nogle af jer har ytret ønske om at overnatte på pladsen i telt, campingvogn eller andet.

Det vil være muligt at ankomme fra kl. 16 om lørdagen. Der hvor Johannes Jørgensens Vej stødder op til

Ryttervej i et T, fortsætter der en grusvej på det grønne areal. Kør ind ad denne grusvej.

Så kan I campere i nærheden af masten mellem trappen og grusvejen - her vil der være mulighed for at få strøm.

Gå over til svømmehallen - mellem glasbygningen og den gule murstensbygning er der gennemgang

- når man går igennem her, går der lige overfor en trappe ned - her er der låst op til tre omklædningsrum,

som I må benytte.

Som lovet koster dette kun et symbolst beløb - kr. 50 pr. "campering" - betales i informationsteltet på dagen.

Da der var meget at holde styr på i tilmeldingerne - vil jeg gerne bede "campisterne" om at melde tilbage én

gang til, så jeg er sikker på at have noteret alle.

 

Fællesspisning

Der bliver fællesspisning ca. kl. 18.30

Dette kommer sikkert til at foregå i cafeteriet - men nærmere info herom i gadesælgeren ved informationsteltet.

 

Vi håber naturligvis på en god dag. Kom med godt humør - husk på vi gør vores bedste for, at få alt til at klappe,

men det er første gang vi står med et DM, og vi er kun glade, frivillige armatører.

 

Når der ikke står noget om vaccinationspapirer, behøver man så ikke tage dem med??

 

Hvem står for det??

 

Og lige præcis HVOR er det henne af?? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåå...det er oppe ved svømmehallen i Svendborg vest :blink:

 

Svendborg Idrætscenter

Ryttervej 70

5700 Svendborg

 

 

 

Tak! Jeg forstår ikke hvordan man kan arrangere noget så stort som et dm og så ikke skrive hverken adresse eller sætte noget rutevejledning ind på hjemmesiden :vedikke: nå nu er der da en chance for at vi finder frem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor meget chokoladekage skal jeg bage? Og hvad tid er det vi tager afsted, osv.?

 

Meget! :mrgreen: øhm skal vi bare holde fast i kl 13 hvis vi gerne vil blive til det slutter? Tænker måske det bliver en meget lang dag ellers når nu vi ikke skal deltage, det må blive næste år :engel::lol:

 

Kan du ikke lige sende mig en pm med dit nr bare lige for en sikkerheds skyld, og hvor du skal hentes? :-D

 

Jeg bager forresten den eneste kage jeg har haft succes med... banankage med chokoladeovertræk :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke mig, men måske kan de kende Skipper og Karina, eller skal vi lige strikke nogle genkendelige H-F hundebuser til dem.:mrgreen:

 

Jeg stemmer for at vi nøjes med at strikke til karina, der går ikke så meget garn til :mrgreen:

 

nå lur mig om vi ikke tiltrækker nogle mennesker hvis vi stiller os op med kage :hmm:om de så er fra h-f det må vi jo så finde ud af hen ad vejen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...