Hop til indhold

DM i lydighed og rally


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja bagge og molly har meldt afbud og frigga fravalgte os til fordel for et bryllup :vedikke:

 

Det var ærgeligt de ikke kan.

Men kan der så ikke blive plads til en lille sød Gracie, der elsker at køre bil?

Føler det lidt mærkeligt at skulle til et hundearrangement som den eneste uden min hund, og jeg ville gerne give hende den oplevelse.

Hun plejer at sidde stille og glo ud af vinduet, men hun kan godt spændes fast, og jeg kan tage et tæppe eller håndklæde med hun kan sidde på.

Så kan jeg nemlig stadig være Skipper-sitter på forsædet.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ærgeligt de ikke kan.

Men kan der så ikke blive plads til en lille sød Gracie, der elsker at køre bil?

Føler det lidt mærkeligt at skulle til et hundearrangement som den eneste uden min hund, og jeg ville gerne give hende den oplevelse.

Hun plejer at sidde stille og glo ud af vinduet, men hun kan godt spændes fast, og jeg kan tage et tæppe eller håndklæde med hun kan sidde på.

Så kan jeg nemlig stadig være Skipper-sitter på forsædet.:mrgreen:

 

selvfølgelig må hun komme med:klap:sender dig også lige en sms hvis nu du ikke når at se det her :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i dag allesammen :vuf: hvor var det bare FEDT endelig at møde alle Jer man har snakket med så længe :banan: Det var superhyggeligt! Og stort tilløk' med 1.pladsen Trine :vinder:

Fik godt nok ikke set nogetsomhelst LP eller rally, og fattede ikke nogetsomhelst af præmieoverrækkelserne, men der var kage og det var hyggeligt :mrsgreen:

Beklager I fik set den noget hidsige side af Karina :oops:

Nu vil vi bare putte på sofaen, er helt smadret :sove:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi siger også pænt tak for idag :mrsgreen: totalt hygge at møde en masse mennesker man kender gennem skærmen :klap: havde især glædet mig til at møde Bali pigen! Og du skuffede ikke :lol: men NUJ Karina er en skrap dame...selv Lillen blev bange for hende :lol:

 

Har forresten lagt billeder ind i August billed tråden :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper og jeg siger også tak for i dag! Ja altså skipper var mest interesseret i det ben jeg havde købt til ham :genert: men han fik da lige hilst på et par hunde og mennesker :mrgreen:

 

Lige nu ligger han og sover foran hoveddøren og ser ikke ud til at han rejser sig igen foreløbig :lun:

 

Og så er jeg forøvrigt meget beæret over den dkk dame der spurgte mig hvilken klasse vi havde stillet op i :engel: nok er han dygtig, men dm som 5 mdr gammel det er nok lige lovlig dygtig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper og jeg siger også tak for i dag! Ja altså skipper var mest interesseret i det ben jeg havde købt til ham :genert: men han fik da lige hilst på et par hunde og mennesker :mrgreen:

 

Lige nu ligger han og sover foran hoveddøren og ser ikke ud til at han rejser sig igen foreløbig :lun:

 

Og så er jeg forøvrigt meget beæret over den dkk dame der spurgte mig hvilken klasse vi havde stillet op i :engel: nok er han dygtig, men dm som 5 mdr gammel det er nok lige lovlig dygtig :mrgreen:

Hun var dåååååååm :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi siger også pænt tak for idag :mrsgreen: totalt hygge at møde en masse mennesker man kender gennem skærmen :klap: havde især glædet mig til at møde Bali pigen! Og du skuffede ikke :lol: men NUJ Karina er en skrap dame...selv Lillen blev bange for hende :lol:

 

Har forresten lagt billeder ind i August billed tråden :engel:

Hvor er du søøøøøød :oops: Og mange gange i lige måde :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva den af.....:confused:

 

Jamen altså...Karina havde flippet lidt ud på Izzie og nogle andre hunde, i løbet af dagen...grundet noget mad og noget stress :ae:

 

Da vi så stod og ventede på at folk skulle have deres præmier, havde Bali fået Karina til at sidde så flot og næsten lige ved siden af Izzie uden at der var noget. Karina rejste sig så, og Bali sagde "sit" og damen gik bare igang med en hel masse om positiv træning/indlæring og sikke en sød hund, hvorfor må hun ikke sige hej og bla! blah! blah!!! :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen altså...Karina havde flippet lidt ud på Izzie og nogle andre hunde, i løbet af dagen...grundet noget mad og noget stress :ae:

 

Da vi så stod og ventede på at folk skulle have deres præmier, havde Bali fået Karina til at sidde så flot og næsten lige ved siden af Izzie uden at der var noget. Karina rejste sig så, og Bali sagde "sit" og damen gik bare igang med en hel masse om positiv træning/indlæring og sikke en sød hund, hvorfor må hun ikke sige hej og bla! blah! blah!!! :rolleyes:

årh, sådan nogle har jeg et trick til:slem:

 

"puha slemmer menneske at du afbryder, puuhhhhhaaaaaaaa":genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for i dag allesammen. Dejligt endelig at møde de mennesker, og ikke mindst hunde man har læst så meget om herinde.:klap:

 

Gracie er godt nok også helt flad nu. Det var jo skide hårdt for hende at ligge på ryggen hele tiden imens hun blev kløet på maven af Aslans mor, der også var så sød at købe et ben til hende.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for i dag allesammen. Dejligt endelig at møde de mennesker, og ikke mindst hunde man har læst så meget om herinde.:klap:

 

Gracie er godt nok også helt flad nu. Det var jo skide hårdt for hende at ligge på ryggen hele tiden imens hun blev kløet på maven af Aslans mor, der også var så sød at købe et ben til hende.:-D

 

Og KarinaO har endelig accepteret at hun hedder menneske karina når vi har Bali's Karina med :lol: selvom du godt nok argumenterede godt for at det var hunden der burde hedde hunde karina :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...