Umulia Skrevet August 20, 2010 Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Nogle her der har meldt sig til Trygfondens forsøgsprojekt med besøgshunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Har læst om det og tror det ville passe min lille selskabspapegøje rigtig godt, desværre ser det ikke ud til at der er nogle heroppe der i med i ordningen... men måske det kommer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Kunne godt tænke mig at Kaia kunne blive besøgshund - Men tiden er bare ikke til det, så det må vente til engang der pludselig dukker noget tid op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Ser ud til det er Kerteminde, Næstved og Vejle der kører det pt. "og skal ikke have behov for at modtage træning for at kunne deltage i ordningen." Mon de mener, at den skal kunne diverse lydighedskommandoer? Eller mere at den ikke jagter stokke, gør af kørestole etc? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Synes det lyder som en super ordning!:5up: Tror Hayly skal være lidt ældre, inden hun ville egne sig til sådan et korps - hun er stadig ret hvalpet af sind, og derfor har hun måske ikke helt den ro, som jobbet kræver. Men med tiden kunne det være en mulighed:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Jeg har ingen planer om det men synes ordninger super god og ideeen genial Jeg arbejder på byens plejehjem og tar af og til derop med Kiki & Koda de gamle elsker det og snakker om dem i dagevis... Det at vise dem lidt hundetricks går lige i hjertet og de griner og smiler.... Behovet på "mit" plejehjem er dog ikke så stort som andre steder da vi har to hunde og to katte på hjemmet som fastboende så når jeg kommer med mine er det dejligt fordi det nyt men dyr er de vandt til Jeg skal arbejde nytår i år så der skal hundende være med til vores plejehjems fest hehe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bombastic Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Har ikke hørt om det... Kunne jeg få et link eller noget så jeg kunne læse om det. Det lyder rigtig spændene. Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 TrygFonden - Fakta om TrygFonden Besøgshunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Jeg havde overvejet det, da Karla elsker gamle mænd... desværre er det 50/50 om hun gider gamle kvinder... så lidt for ustabil desværre synes jeg.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Det er for sent at melde sig nu. Jeg ville bare vide om nogen havde gjort det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Jeg ville gerne have været med, men der er lidt langt til Kerteminde uden bil. Dog ligger der et plejehjem i nærheden af hvor jeg bor, hvor jeg også har arbejdet. Der kunne jeg selvfølgelig tage hende med hen og se hvad de gamle siger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Nogle her der har meldt sig til Trygfondens forsøgsprojekt med besøgshunde? Jeg har haft kontakt med Tryg, men forsøget findes desv. ikke i nærheden af os :damn:de sagde vi skulle følge med i om det kom heromkring, muligheden var der måske, tror ellers det ville være noget for Bella, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Jeg har meldt mig til et tilsvarende program herovre. Chase er den fødte besøgshund, han kan stå med hovedet i skødet dagen lang - og han er totalt ligeglad med hvis skød det er. Vi skal til vurdering i oktober, så det bliver spændende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ida Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Min mor er tilmeldt med sin lille lhasa Miranda, i Næstved for et godt stykke tid siden efterhånden, og som jeg har forstået det skal de bare være omgængelige og ikke bide i stokke og kørestole og lign. Det er vidst nok noget man bliver "udvalgt til", man er altså ikke sikret at komme med selvom man har tilmeldt sig, de venter "begge" spændt på svar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Min mor er tilmeldt med sin lille lhasa Miranda, i Næstved for et godt stykke tid siden efterhånden, og som jeg har forstået det skal de bare være omgængelige og ikke bide i stokke og kørestole og lign.Det er vidst nok noget man bliver "udvalgt til", man er altså ikke sikret at komme med selvom man har tilmeldt sig, de venter "begge" spændt på svar. Der vil komme skriftligt svar i den kommende uge, om man er udvalgt til optagelsesprøve eller ej. De har fået så mange tilmeldinger, at de har været nødt til at sortere nogle fra på forhånd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Der vil komme skriftligt svar i den kommende uge, om man er udvalgt til optagelsesprøve eller ej. De har fået så mange tilmeldinger, at de har været nødt til at sortere nogle fra på forhånd. Er I egentlig meldt til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Er I egentlig meldt til? Nej, dels kunne Vinnie sikkert ikke bestå, dels er det lidt besværligt at slæbe en GD rundt med bus eller cykel (jeg har ingen bil mere) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Nej, dels kunne Vinnie sikkert ikke bestå, dels er det lidt besværligt at slæbe en GD rundt med bus eller cykel (jeg har ingen bil mere) VÅS!!! du kunne da bruge en cykel trailer og en sele! Hun har jo brillerne :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Hun har jo brillerne :blink: Nej, Baby L åd dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Nej, Baby L åd dem Nårh jamen så skal du bare be hende om at bygge rede (ligge sig rullet sammen) så kan hun sagtens være i cykelraileren og så lyner du bare ned :blink: Men altås uden at joke, ville hun så ikke kunne side i en cykeltrailer fastbundet i selen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Men altås uden at joke, ville hun så ikke kunne side i en cykeltrailer fastbundet i selen? Jo, det kunne hun sikkert godt. Men om jeg har kondi til at skubbe hendes godt 60 kg op ad bakkerne, er et helt andet spørgsmål Anyway, Vinnie flipper ud når der er andre hunde i nærheden. Jeg tror ikke det lige er hvad de leder efter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts