Hop til indhold

Besøgshund

Umulia
 Share

Recommended Posts

Ser ud til det er Kerteminde, Næstved og Vejle der kører det pt.

"og skal ikke have behov for at modtage træning for at kunne deltage i ordningen."

Mon de mener, at den skal kunne diverse lydighedskommandoer? Eller mere at den ikke jagter stokke, gør af kørestole etc?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ingen planer om det men synes ordninger super god og ideeen genial :mrgreen:

Jeg arbejder på byens plejehjem og tar af og til derop med Kiki & Koda de gamle elsker det og snakker om dem i dagevis... Det at vise dem lidt hundetricks går lige i hjertet og de griner og smiler....

Behovet på "mit" plejehjem er dog ikke så stort som andre steder da vi har to hunde og to katte på hjemmet som fastboende så når jeg kommer med mine er det dejligt fordi det nyt men dyr er de vandt til :mrgreen:

Jeg skal arbejde nytår i år så der skal hundende være med til vores plejehjems fest hehe... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mor er tilmeldt med sin lille lhasa Miranda, i Næstved for et godt stykke tid siden efterhånden, og som jeg har forstået det skal de bare være omgængelige og ikke bide i stokke og kørestole og lign.;-)

Det er vidst nok noget man bliver "udvalgt til", man er altså ikke sikret at komme med selvom man har tilmeldt sig, de venter "begge" spændt på svar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mor er tilmeldt med sin lille lhasa Miranda, i Næstved for et godt stykke tid siden efterhånden, og som jeg har forstået det skal de bare være omgængelige og ikke bide i stokke og kørestole og lign.;-)

Det er vidst nok noget man bliver "udvalgt til", man er altså ikke sikret at komme med selvom man har tilmeldt sig, de venter "begge" spændt på svar.

Der vil komme skriftligt svar i den kommende uge, om man er udvalgt til optagelsesprøve eller ej. De har fået så mange tilmeldinger, at de har været nødt til at sortere nogle fra på forhånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men altås uden at joke, ville hun så ikke kunne side i en cykeltrailer fastbundet i selen?

Jo, det kunne hun sikkert godt.

Men om jeg har kondi til at skubbe hendes godt 60 kg op ad bakkerne, er et helt andet spørgsmål ;-)

Anyway, Vinnie flipper ud når der er andre hunde i nærheden. Jeg tror ikke det lige er hvad de leder efter :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites