Hop til indhold

Ændring i admingruppen


Administrator
 Share

Recommended Posts

A-hva'??? Man kan da heller ikke vende ryggen til et kort øjeblik før verden er af lave :megaked::fornaermet:

 

Nå, men eftersom jeg ikke har været her og ikke aner hvad der kan ligge bag, så kan man jo håbe på en ny Hjalte i vente eller noget i den stil :mrgreen::klap: Tivertifald tak for kampen Guanomo :kys:

 

Var der ikke noget med et nyt og mere tidskrævende job, hvor han, citat start "ikke kan sidde og fise den af på HF" citat slut?

 

Også tak herfra til Guanomo og alle andre, der er med til at holde HF kørende, det er bare sådan et super forum.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der ikke noget med et nyt og mere tidskrævende job, hvor han, citat start "ikke kan sidde og fise den af på HF" citat slut?

 

Også tak herfra til Guanomo og alle andre, der er med til at holde HF kørende, det er bare sådan et super forum.:5up:

 

Jeg ved det ikke :vedikke: Men er på ingen måde tilfreds med at gå glip af ting og sager mens jeg holder ferie i Tyrkiet :fornaermet::mrgreen: Så Guanomo: Hit med forklaringen eller jeg finder ud af hvor du bor!!!! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...