Gæst Bille Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Hej alle Jeg kan ikke holde min lille hemmelighed mere, jeg må dele den med jer Jeg måtte bare eje en lille løve, så nu skal jeg vente 2 mdr. på at få hende hjem, hun kommer fra Janni og hele familien er så spændte Samtidig er jeg jo megaspændt på, hvordan Mille vil modtage hende, men da Mille er en god, hengiven lille golden skal det nok gå Her er min lille Jessie 4 dage gammel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Tillykke med hende - jeg glæder mig til at følge hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Nej hvor spændende, tillykke! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 De smitter, de der løver! Tillykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Ej, hvor spændende - tillykke! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 suk ... den søde ventetid .. Håber ikke den bliver for ulidelig ! Og tillykke med det bette pus ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 ååårh hun er kææær :hjerte: Men tror altså at det er løverne der er ude på at overtage verdensherredømmet :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Tillykke med det kommende familiemedlem..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 åååååååårh :hjerte: Tillykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 Stort tillykke med hende... ventetiden er laaaang:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 tillykke, hun ser sød og dejlig ud, hende er jeg sikker på, at i blir glade for! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 suk en lille guldklump tillykke med hende og held og lykke med hende og mille i fremtiden :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Nye billeder af Jessie :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Nye billeder af Jessie :hjerte::hjerte::hjerte: nuhrr! hun har været på besøg! hvad sagde hvalpene til sådan en stor golden? og omvendt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Nååårrhhh! Hvor sød! :hjerte: Stort tillykke med hende. Glæder mig til at høre om besøget- billederne afslører jo at de har mødtes. De er vanedannende de løver Det kommer du ikke til at fortryde. Hvem er hendes forældre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Mødet gik supergodt Jeg er meget stolt af Milles måde at håndtere de små hvalpe på. På et tidspunkt hvor hun gik rundt blandt dem, var hun ved at træde på en af dem, men skyndte sig at løfte benet igen, da hun mærkede, der var en hvalp under hende Jessie fik lov at "bide/hive" hende i numsehårene og når det blev for meget, skubbede hun lige så forsigtigt Jessie lidt væk med sit bagben :blink: Delica, som er mor til hvalpene, fik fortalt Mille et eller andet og Mille holdt øje med Delica resten af tiden, for ligesom afventende om hun gjorde det godt nok. Delica sagde ikke mere til hende, så det må have været i orden for Delica, jeg synes Mille er dygtig :klap: Hvalpenes far er Charming No Name Efter at have set Mille med hvalpene er jeg ikke i tvivl om mere, at det kommer til at gå fint, når vi får Jessie om 6 uger, jubii :banan: Jannie mener bestemt heller ikke, der vil blive problemer :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Det tyder da rigtig godt. :5up: Århhhh, bliver så misundelig, når jeg ser billeder af sådan en nuser, lille løvebaby. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Ihh hvor er hun sød og nuttet - og dejligt at Mille er så god med hvalpene også, det kan kun gå godt når den bette kommer hjem. Mille er da en lækker dame også:hjerte: Jeg tror også at løverne er ved at overtage verdenen..de har allerede overtaget H-F hvor der hersker en vild og voldsom løvefeber, jeg er også ramt en smule, uha de er kære Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts