Hop til indhold

Jeg måtte bare eje en ......


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

Hej alle :vinken:

 

Jeg kan ikke holde min lille hemmelighed mere, jeg må dele den med jer :mrgreen:

 

Jeg måtte bare eje en lille løve, så nu skal jeg vente 2 mdr. på at få hende hjem, hun kommer fra Janni og hele familien er så spændte :-D

 

Samtidig er jeg jo megaspændt på, hvordan Mille vil modtage hende, men da Mille er en god, hengiven lille golden skal det nok gå :-)

 

Her er min lille Jessie 4 dage gammel

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Mødet gik supergodt :-D

 

Jeg er meget stolt af Milles måde at håndtere de små hvalpe på. På et tidspunkt hvor hun gik rundt blandt dem, var hun ved at træde på en af dem, men skyndte sig at løfte benet igen, da hun mærkede, der var en hvalp under hende :engel:

 

Jessie fik lov at "bide/hive" hende i numsehårene og når det blev for meget, skubbede hun lige så forsigtigt Jessie lidt væk med sit bagben :blink:

 

Delica, som er mor til hvalpene, fik fortalt Mille et eller andet og Mille holdt øje med Delica resten af tiden, for ligesom afventende om hun gjorde det godt nok. Delica sagde ikke mere til hende, så det må have været i orden for Delica, jeg synes Mille er dygtig :klap:

 

Hvalpenes far er Charming No Name :-D

 

Efter at have set Mille med hvalpene er jeg ikke i tvivl om mere, at det kommer til at gå fint, når vi får Jessie om 6 uger, jubii :banan: Jannie mener bestemt heller ikke, der vil blive problemer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh hvor er hun sød og nuttet - og dejligt at Mille er så god med hvalpene også, det kan kun gå godt når den bette kommer hjem. Mille er da en lækker dame også:hjerte:

 

Jeg tror også at løverne er ved at overtage verdenen..de har allerede overtaget H-F hvor der hersker en vild og voldsom løvefeber, jeg er også ramt en smule, uha de er kære :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...