JeanetteH Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Jamen så lægger jeg da ud:-D Jeg sidder og redigerer billeder fra strandturen i morges, og synes da I skal se nogle af dem. De kommer sårn lidt hen af vejen, som jeg får dem redigeret.. Men dette her skal I altså lige se nu:mrgreen: Har desværre ikke fanget fokus perfekt, men se, hvor glad hun er:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hvor er det bare et super godt billede Luna nu med fart :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Wow! Hun ser jo helt ungdommelig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hvor er det bare et super godt billede Luna nu med fart :5up: Wow! Hun ser jo helt ungdommelig ud Tak, ja der var fart på.. Men jeg skal tættere på hende.. De fleste fart-billeder fra stranden er smidt ud:cry: Totalt sløret brun klat:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Karlsson, ægte golden med tavle og gigantisk:shock: Og Luna ved/i sin "sø" Og nu sover hun sødt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Igen gode billeder og jeg er bare så vild med Luna Og I mødte en Zacko :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Jamen så lægger jeg da ud:-D Jeg sidder og redigerer billeder fra strandturen i morges, og synes da I skal se nogle af dem. De kommer sårn lidt hen af vejen, som jeg får dem redigeret.. Men dette her skal I altså lige se nu:mrgreen: Har desværre ikke fanget fokus perfekt, men se, hvor glad hun er:lun: Totalglad Luna-mus Og Luna ved/i sin "sø" Og nu sover hun sødt:-D Bølle-ører Nu skal du jo passe på, at hun ikke bliver for vild ikk' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Fantastiske billeder!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Igen gode billeder og jeg er bare så vild med Luna Og I mødte en Zacko :hjerte: Taark:-D Ja det gjorde vi, han hedder Karlsson og er 5 år gammel. Han synes Luna var lækker:genert: Totalglad Luna-mus Bølle-ører Nu skal du jo passe på, at hun ikke bliver for vild ikk' Fnis.. jow skal nok passe på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hvor er Luna egentlig fra? Hun er da vildt lækker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Fantastiske billeder!!! Tusind tak:-D Hvor er Luna egentlig fra? Hun er da vildt lækker! Luna er fra en privat familie, købt i Gyrstinge ved Ringsted. Hendes mor kom fra Apernille på Fyn. Hendes far hedder Kevin på stamtavlen, så det er lidt svært at finde ud af mere om ham. Har heller ikke kunne finde billeder af ham:???: Men de var begge brune.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Så flytter jeg da bare mit indlæg over til september-tråden i stedet Laki har lige haft besøg af Skipper. De hyyyygger. Skipper lagde hårdt ud og var en energibombe klar til leg Det evige tovtræk om tøjdyret Laki syntes det var mere end hårdt at få besøg midt i hans græske siesta, så han tog sig lige en morfar i ny og næ To kammersjukker Skipper ligner at han ligger og griner for sig selv :klap: De er altså søde sammen, de to Og bemærk lige Skippers næse på det andensidste billede! Og hullet bag ham... Tror ikke der er nogen, der er i tvivl om hvad Skipper fik tiden til at gå med, når nu Laki sov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Frigga nu også opdateret til efteråret Ja de 2 har det simpelthen godt sammen, også selvom stakkels Laki gerne ville have sig en middagslur. Jeg elsker det billede hvor skipper ligger med armen omkring Laki Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hold op, hvor er de søde sammen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Så flytter jeg da bare mit indlæg over til september-tråden i stedet Laki har lige haft besøg af Skipper. De hyyyygger. Skipper lagde hårdt ud og var en energibombe klar til leg Det evige tovtræk om tøjdyret Laki syntes det var mere end hårdt at få besøg midt i hans græske siesta, så han tog sig lige en morfar i ny og næ To kammersjukker Skipper ligner at han ligger og griner for sig selv :klap: De er altså søde sammen, de to Og bemærk lige Skippers næse på det andensidste billede! Og hullet bag ham... Tror ikke der er nogen, der er i tvivl om hvad Skipper fik tiden til at gå med, når nu Laki sov Hvor er de dog skønne sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Skipper og Laki er altså et herligt makkerpar. Sødt billede af Skipper der holder om laki, som om han siger: " Så lad os da få overstået den middagslur, hvis du virkelig er så træt.";-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Skipper og Laki er altså et herligt makkerpar.Sødt billede af Skipper der holder om laki, som om han siger: " Så lad os da få overstået den middagslur, hvis du virkelig er så træt.";-) haha nu er labradoren jo en jagthund så mon ikke mere det er skipper der stolt fremviser det nedlagte bytte :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hvor er det nogle gode billeder af Laki og Skipper Hvor er de søde, der hvor Skipper holder om Laki... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 jeg har et godt et der blev taget i dag, på Arnolds første tur til stranden! Han soppede, men da han så en kæmpe krabbe sprang vi begge op af vandet så hurtigt vi kunne! ..fik desværre ikke noget billede af krabben synes simpelthen det er SÅ flot et billede, det første, når man ser på skyerne og vandet og hele perspektivet! Og jeg er ikke engang særlig god til at tage billeder! Rent held! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 jeg har et godt et der blev taget i dag, på Arnolds første tur til stranden! Han soppede, men da han så en kæmpe krabbe sprang vi begge op af vandet så hurtigt vi kunne! ..fik desværre ikke noget billede af krabben synes simpelthen det er SÅ flot et billede, det første, når man ser på skyerne og vandet og hele perspektivet! Og jeg er ikke engang særlig god til at tage billeder! Rent held! :klap::klap: både nr. 1 og 3 er vildt gode - godt skudt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 haha nu er labradoren jo en jagthund så mon ikke mere det er skipper der stolt fremviser det nedlagte bytte :hmm: Vil det sige han bare har nedlagt Laki? Og mig der gik og troede at Skipper var sådan en flink fyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Jamen så lægger jeg da ud:-D Jeg sidder og redigerer billeder fra strandturen i morges, og synes da I skal se nogle af dem. De kommer sårn lidt hen af vejen, som jeg får dem redigeret.. Men dette her skal I altså lige se nu:mrgreen: Har desværre ikke fanget fokus perfekt, men se, hvor glad hun er:lun: Hvor ER hun DEJLIG:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Karlsson, ægte golden med tavle og gigantisk:shock: Og Luna ved/i sin "sø" Og nu sover hun sødt:-D Endnu engang fantastiske billeder Jeanette:lun:... Luna er bare skøn:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Så flytter jeg da bare mit indlæg over til september-tråden i stedet Laki har lige haft besøg af Skipper. De hyyyygger. Skipper lagde hårdt ud og var en energibombe klar til leg Det evige tovtræk om tøjdyret Laki syntes det var mere end hårdt at få besøg midt i hans græske siesta, så han tog sig lige en morfar i ny og næ To kammersjukker Skipper ligner at han ligger og griner for sig selv :klap: De er altså søde sammen, de to Og bemærk lige Skippers næse på det andensidste billede! Og hullet bag ham... Tror ikke der er nogen, der er i tvivl om hvad Skipper fik tiden til at gå med, når nu Laki sov Hihi... hvor er det bare en fantastisk billede:5up:... De er bare søde sammen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WhoLetTheDogsOut Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 jeg har et godt et der blev taget i dag, på Arnolds første tur til stranden! Han soppede, men da han så en kæmpe krabbe sprang vi begge op af vandet så hurtigt vi kunne! ..fik desværre ikke noget billede af krabben synes simpelthen det er SÅ flot et billede, det første, når man ser på skyerne og vandet og hele perspektivet! Og jeg er ikke engang særlig god til at tage billeder! Rent held! Jeg synes nu at nummer 4 er sødt! Med den lille numse der stritter :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts