Hop til indhold

Gaggede udtryk


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Hvor er Eddie bare herlig :mrsgreen: Og Kenzo :blink: Men hvad er dog det Eddie har spist på det sidste billede? :badr:

 

Sand/mudder/grus... :stupid: Han var ude og bade sammen med hans bedste "kusine" Liva, og når nu man lille, rund og ikke så god en svømmer som en retriever, så bruger man tiden på at soppe og fedte sig ind i grus.

Så selvfølgelig nåede han liiige at skulle smage på det, inden jeg fik tørret det væk.

Billedet er fanget af Dorte, som har hurtig på aftrækkeren. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super billeder af Eddie og Kenzo. Her ser Nelson vist ikke for klog ud....:-)

 

missmette-albums-hundetraef-29-august-2010-picture16662-29-08-2010.jpg

 

Nelson ser godt nok ikke specielt gakket ud på dette billede, men jeg smiler altid, når jeg ser dette billede fra fri leg til bulldogtræning... Synes han ligner en kat...:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
:lun: hvor er han skøn

Han var verdens skønneste lille franskmand. Hvis han blev fornærmet kunne han bruge lang tid på at stirre ind i en stikkontakt imens han sad med ryggen til og bøjet hoved :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han var verdens skønneste lille franskmand. Hvis han blev fornærmet kunne han bruge lang tid på at stirre ind i en stikkontakt imens han sad med ryggen til og bøjet hoved :lun:

 

Han så dejlig ud :lun: og gud hvor er det da dejligt at høre, at det ikke kun er min franske der har det med at kunne blive fornærmet. Eddie kan blive så tøse-fornærmet så trods for man er en knægt..:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Eeej nogle herlige billeder.. Kom endelig med flere :klap:. Ville ønske jeg havde en lille franskmand jeg kunne smide billeder ind af.

Men så må man jo vente pænt, til man har sparet op og fundet en god avler.. Øv øv hader at vente :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...