Hop til indhold

DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?


Recommended Posts

Vil også sige tak for idag!

Sjovt at se så mange af jer - selvom jeg overhovedet ikke fik styr på hvem, der var hvem :oops:

Men var KLART nemmere med jer, som havde jeres skønne vapser med :lun:Blev godt nok forelsket i lille Medina :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 421
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vil også sige tak for idag!

Sjovt at se så mange af jer - selvom jeg overhovedet ikke fik styr på hvem, der var hvem :oops:

Men var KLART nemmere med jer, som havde jeres skønne vapser med :lun:Blev godt nok forelsket i lille Medina :hjerte:

 

hi hi - det første billed MOTORKYS :hjerte: til mig :banan:

Aina - total gode billeder - og så lille Medina - hun var altså bare smuk :lun: kan vi ikke bare deles om hende, så kan Sonja beholde "stritører" :engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og tillykke til Jessie også og alle løverne fra Janni :blink: :-D

 

Og igen Freudika - Sorry for den lille væltning :genert: :stupid: Men alle fik sig vist et godt grin på min og Gizmo´s bekostning :genert: :blink:

 

Det er bare i orden ... det viser bare, at alt kan ske, når HF'ere mødes ude i den virkelig verden :mrgreen:

Selvom jeg blev lidt overrasket lige først da du placerede en hånd i brystet på mig :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kom desværre ikke hen, og hilse på jer, som jeg så, stod ved indgangen, jeg havde lidt småtravlt.

 

Cert´et kom ikke denne her gang, men jeg synes at det var o.k, at "tabe" til den smukke hanhund i ÅK , der blev 2´er i gruppefinalen. ( Gr.8 ). Så det blev en Exc. ÅK Plac. 2. 4.BHK, så det er helt fint.

 

Heldigvis holdt det tørt, lige til sidste hund, i vores ring var færdigbedømt.

Men vores telt måtte vi tage ned (og søge ly, hos nogle af de andre), ellers var det blæst ned. :shock: Hold da op det blæste jo en hel pelikan.

 

Held og lykke til jer, der skal på i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og forresten Janni må gerne sende Madina her over til mig :mrgreen:

 

Ja, Medina er da helt klart Fox-mutters. :engel::engel::engel:

 

Øhm...NIKS! :drille:

Medina er så meget min. Det fortalte hun mig med alle sine kys idag :lun:

 

Der hersker vist lidt forvirring her :vedikke: For Medina er jo uden tvivl MIN! Det ved de, der så hvordan hun helt og aldeles faldt i søvn på mit skød og sov en dejlig lur i mine arme :hjerte:

 

Men Atticus var også ret fantastisk synes jeg. Gav mange kyssere :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

hi hi - det første billed MOTORKYS :hjerte: til mig :banan:

Aina - total gode billeder - og så lille Medina - hun var altså bare smuk :lun: kan vi ikke bare deles om hende, så kan Sonja beholde "stritører" :engel::blink:

 

Deal! Vi deles om den lille skønhed :lun:

Magnum Yoda-ører er godt nok også en lille charmetrold - lige en tøs for Sonja...hehe :lun:

 

Er også helt vild med billedet af motor og dig :hjerte: Ser så hyggeligt ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der hersker vist lidt forvirring her :vedikke: For Medina er jo uden tvivl MIN! Det ved de, der så hvordan hun helt og aldeles faldt i søvn på mit skød og sov en dejlig lur i mine arme :hjerte:

 

Men Atticus var også ret fantastisk synes jeg. Gav mange kyssere :lun:

 

Atticus passer vildt godt i dine arme og var så kærlig og fin :lun:

Så hold du bare nallerne fra Medina :drille: FOX og jeg deles :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil også sige tak for idag!

Sjovt at se så mange af jer - selvom jeg overhovedet ikke fik styr på hvem, der var hvem :oops:

Men var KLART nemmere med jer, som havde jeres skønne vapser med :lun:Blev godt nok forelsket i lille Medina :hjerte:

 

Det var nemlig rigtig hyggeligt. :-) Ja, det kan vi jo sagtens sige, vi kom bare og slog os ned i løvelejren uden invitation, stjal deres stole, spiste deres kage og flødeboller og monopolerede deres hvalpe. :oops::mrgreen:

 

Kan I ikke alle sammen se, at lille stritøre Magnumgold ser ud som om, at hun hører hjemme på min arm og gerne ville blive der? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nemlig rigtig hyggeligt. :-) Ja, det kan vi jo sagtens sige, vi kom bare og slog os ned i løvelejren uden invitation, stjal deres stole, spiste deres kage og flødeboller og monopolerede deres hvalpe. :oops::mrgreen:

 

Kan I ikke alle sammen se, at lille stritøre Magnumgold ser ud som om, at hun hører hjemme på min arm og gerne ville blive der? :engel:

 

Jeg synes det var dejligt, at I invaderede løvelejren :lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vores dag gik lidt skidt..

 

Kritikken lød:

 

Velformet hoved med fint udtryk, udmærket hals, kort ryg, noget kort faldende kryds, behøver mere volumen i brystkurven, bra vinkler, passende benstamme, fine tasser, rør sig bra fremme og bag, udmærket pels

 

VERY GOOD og 4. vinder

 

Samme dommer for 4 uger siden, bare i Sverige:

 

tilltalande hane, vackert valformat huved, härligt uttryk, snygg hals, bra ryglinje, tiltrækkelig bredd i brystkurg, velvinklet, rør sig typisk og med bra steg, utmärkt pels..

 

1. vinder med CK og 2. BHK (efter stor overvejelse mod 1.BHK, hvor vi løb rundt og rundt. Frem og tilbage)

 

Så på de sidste 4 uger har Cody stadig et godt hoved, bevægelser og pels..

Han er bare skrumpet i ryg og brystkasse

 

Det nu meget sjovt med sådan en forskel på kritikkerne, på så kort tid..

Med tanke om, hvor tæt hun var på at gøre ham til svensk Champion

Gik lidt skidt?. 4. vinder hos labberne er da superflot. :klap:

 

Men ja, en hund kan altså opleves meget forskelligt af den samme dommer med meget kort interval. :vedikke: Det tror jeg alle udstillere har prøvet, men jeg ved ikke hvad man kan gøre ved det.

 

Red.: Glemte lige, :oops: et stort tillykke med alle HF medlemmernes flotte placeringer. :klap::klap::klap:

Redigeret af Ascha
Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nemlig rigtig hyggeligt. :-) Ja, det kan vi jo sagtens sige, vi kom bare og slog os ned i løvelejren uden invitation, stjal deres stole, spiste deres kage og flødeboller og monopolerede deres hvalpe. :oops::mrgreen:

 

Kan I ikke alle sammen se, at lille stritøre Magnumgold ser ud som om, at hun hører hjemme på min arm og gerne ville blive der? :engel:

 

Haha ja.... :mrgreen:

 

Tror mine første ord til løvemor var: "har du også en hvalp jeg kan holde?" :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

- og så kom hun med Medina :lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha ja.... :mrgreen:

 

Tror mine første ord til løvemor var: "har du også en hvalp jeg kan holde?" :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

- og så kom hun med Medina :lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun:

 

Jeg lover at næste udstilling på Sjælland, hvor løve-mor er, bager jeg kage og kommer på besøg :blink: der var altså rigtigt hyggeligt - var måske derfor vi var på besøg 2 gange :hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Tuuusind tak for i dag allesammen... (ingen nævnt ingen glemt:mrgreen:)

 

Det var super huggeligt at møde nogle af jer.. i må bare undskylde hvis jeg havde lidt travlt:oops:... altid lidt småforvirret og oppe at køre på en udstilling:genert:

 

Kæmpe tillykke allesammen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hey, afslør lige HVOR dygtig hun var? :-D

 

excellent, 1 v. i åbenklasse og 4. bedste tæve:klap:... blev placeret liiiiiige nøjagtig bag certvinderen, så det var knapt så fedt:evil:... men stadigvæk.. prinsessen fik da 1 point:engel:.

 

Er nu igang med at undersøge om der er blevet indført cert-stop, hvilket min ene husky veninde og min anden flat-veninde mener at der er blevet:hmm:... for i sårfald har bette-pigen altså fået cert... meeeeeeeen tør altså ikke regne med noget, for tror kun at det er i sverige at de har indført det:hmm:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Mener ikke der er cert-stop... Men det har været på tale...

 

Der er jo heller ikke nogen grund til at man kan blive champ på sit 9 cert eks...

 

Synes det skal indføres for hos samojederne står de samme hunde KONSTANT og vinder..... især hos tæverne... 20 certer og deromkring.. synes altså det er depri.:cry:

 

Men mine veninder mener at de havde læst det i hunden et eller andet sted, og den ene havde reseachet det på DKK's hjemmeside... men nu må vi se... tør ikke tro på noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de gode de billeder:5up:.... og endnu engang tillykke med debuten... var det ikke bare sjaaw...:mrgreen:

 

Sjov og sjov :mrgreen: Lige på grænsen til at jeg besvimede, så nervøs var jeg :oops:

 

Tillykke til jer! Hun var godt nok dygtig, hende Freya :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...