Hop til indhold

DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?


Recommended Posts

Bad og bad...det er ligesom et fedt. Temmelig mange Bernere kommer da ikke i bad før en udstilling. Nogle gange tror man ligefrem det er et princip hos ejeren.

 

Vi bader ikke Bassen på en bestemt dag før før udstilling. Det er ligegyldigt...et par dage før....denne gang blev det så onsdag før søndag. Listemin kan bruges til andet end at skylle tænder i....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 421
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Bad og bad...det er ligesom et fedt. Temmelig mange Bernere kommer da ikke i bad før en udstilling. Nogle gange tror man ligefrem det er et princip hos ejeren.

 

 

 

Behøver jeg nævne der lige nu cirkulerer billeder rundt på Facebook fra en bernerudstilling, hvor der kommenteres på handling og manglende pelspleje :mrgreen::mrgreen:

 

(selvfølgelig postet af newffolk)

Link til indlæg
Del på andre sites

Behøver jeg nævne der lige nu cirkulerer billeder rundt på Facebook fra en bernerudstilling, hvor der kommenteres på handling og manglende pelspleje :mrgreen::mrgreen:

 

(selvfølgelig postet af newffolk)

 

 

Hit med link for satan !!! Der er ting jeg MÅ se !!! Det kan absolut kun være underholdende...ikke mindst fordi Bassens klippe-dame er newff-opdrætter. Så altså HIT MED LINK :mrgreen: :klap: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bliver mere og mere glad for, at Gizmo har så kort en pels... Jeg er jo slet ikke til det der kæmpe arbejde med lang pels :genert:

 

Når han engang skal udstilles, så får han et bad enten dagen før, måske på selve dagen, og så tørres, og på med et dækken... Ingen mærkelig pels eller noget, bare en ren hund :blink: Det er lige mig :blink: :engel:

 

Forresten... Jeg har muligvis også Ling med i morgen. Og Gizmo kommer helt sikkert med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hit med link for satan !!! Der er ting jeg MÅ se !!! Det kan absolut kun være underholdende...ikke mindst fordi Bassens klippe-dame er newff-opdrætter. Så altså HIT MED LINK :mrgreen: :klap: :mrgreen:

 

 

Hahaha, da jeg ikke vil bringe nogen i fedtefadet, så vil jeg ikke linke :mrgreen:

 

og hov, hvad var det for et bandeord der sneg sig ind der, var du ikke præst? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha, da jeg ikke vil bringe nogen i fedtefadet, så vil jeg ikke linke :mrgreen:

 

og hov, hvad var det for et bandeord der sneg sig ind der, var du ikke præst? :engel:

 

Nej uha, jeg var ikke præst. Jeg er det stadig væk :mrgreen: ! Nå, men siden du ikke vil linke her, det jo betyde, at du gerne vil sende mig en pb med linket. Tak, tak tusinde tak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Rikke, jeg har ligsom Misja med i morgen :fornaermet:

 

Sorry, retter fluks :oops:

 

Bliver mere og mere glad for, at Gizmo har så kort en pels... Jeg er jo slet ikke til det der kæmpe arbejde med lang pels :genert:

 

Når han engang skal udstilles, så får han et bad enten dagen før, måske på selve dagen, og så tørres, og på med et dækken... Ingen mærkelig pels eller noget, bare en ren hund :blink: Det er lige mig :blink: :engel:

 

Forresten... Jeg har muligvis også Ling med i morgen. Og Gizmo kommer helt sikkert med :mrgreen:

 

Jeg gør nu heller ikke det store ud af det :lol:

 

Klipper pelsen under poterne og afrunger ørerne og det er faktisk lige så meget praktisk foranstaltning (så han ikke glider på gulvet og ikke får ugler i ørerne).

 

Nåjo, og så et bad.

 

Hahaha, da jeg ikke vil bringe nogen i fedtefadet, så vil jeg ikke linke :mrgreen:

 

og hov, hvad var det for et bandeord der sneg sig ind der, var du ikke præst? :engel:

 

Link! Tak!

 

fnis... link sendt.

 

Ogs' her? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man gerne stille dumme spørgsmål som f.eks.

 

Hvad koster det (2 personer + hund der ikke skal udstilles)?

Hvad ring er samojederne i?

Bliver folk pissesure hvis ens hund forstyrrer eg. gør eller leger ved siden af ringen?

 

Entré: 50 kr

Gæstehund: 135 kr (inkl. fører)

 

Sammyer i ring 15.

 

Der er sikkert nogen som får ondt i r*ven, hvis din hund skaber sig. Men nogle racer gøer jo helt vildt I selve ringen, så det er nok lidt forskelligt...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...