Gryn Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Jeg har bestemt at Groa skal have en kombineret tråd med billeder og historier fra hendes liv. I søndags var vi til fødselsdag hvor vi var udenfor. Der var 3 dreneg med, de var hhv 2,4 og 12 år. Groa var rigtig sød ved dem, hun passede på den lille. De to store løb på et tidspunkt rund og legede fangeleg. Groa satte efter men stoppede da jeg sagde: du skal blive her. Vi fik igen igen ros for vores hund som mange opfatter som sød og lydhør. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Hvor er det dejligt at høre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Det lyder som en dejlig dag og ros kan man aldrig få for meget af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 venter på billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 God ide med en tråd specielt til Groa Det lyder som en rigtig dejlig dag. Kunne hun godt håndtere at der skete så meget uden at stresse? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 God ide med en tråd specielt til Groa Det lyder som en rigtig dejlig dag. Kunne hun godt håndtere at der skete så meget uden at stresse? Hun stressede lidt, men så gemte vi ting (smed) det ind i noget buskskads. Hun fandt hele tiden det vi smed der ind, min veninde sagde hun godt kan se vi har trænet Groa i at finde ting. da vi kom hjem snorksov hun i 2 timer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 venter på billeder Kommer, skal ioge have lagt dem ind på putteren.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 :klap::klap: Dygtige Groa men hvor bliver billederne af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 I får lidt her, det er så ikke lige fra i går eller noget....:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 tak for billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Hun stressede lidt, men så gemte vi ting (smed) det ind i noget buskskads. Hun fandt hele tiden det vi smed der ind, min veninde sagde hun godt kan se vi har trænet Groa i at finde ting. da vi kom hjem snorksov hun i 2 timer. Ja det trætter dem jo også at skulle bruge næsen så meget Går det ellers fremad med hendes stress efter I flyttede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Glæder mig til at følge med i Groas liv og færden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 tak for billeder Velbekomme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Hvor er hun sød, den lille krøltop, og altid klippet så pænt. Og så har jeg lige en lille bøn til dig, Gryn. Er du ikke lige sød at fjerne den sætning i din signatur, skrevet med gult, eller tilføje: Ascha gider godt. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Hvor er hun sød, den lille krøltop, og altid klippet så pænt. Og så har jeg lige en lille bøn til dig, Gryn. Er du ikke lige sød at fjerne den sætning i din signatur, skrevet med gult, eller tilføje: Ascha gider godt. :blink: Tak for de søde ord om min hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Lidt flere billeder: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Årh den smukke groa Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Lidt flere billeder: Genialt billede hvor hun gaber! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Gryn. Vil det være muligt at se et af de billeder som blev taget af Groa hos fotografen. Please :blink: :blink: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Hun er rigtigt blevet voksen at se på :hjerte: Dejlige Groa :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Gryn. Vil det være muligt at se et af de billeder som blev taget af Groa hos fotografen. Please :blink: :blink: :blink: Har ikke fået bestilt dem endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2011 Lidt fra i går og i dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts