Hop til indhold

Groas billed/historie tråd


Gryn
 Share

Recommended Posts

Jeg har bestemt at Groa skal have en kombineret tråd med billeder og historier fra hendes liv.

 

I søndags var vi til fødselsdag hvor vi var udenfor. Der var 3 dreneg med, de var hhv 2,4 og 12 år. Groa var rigtig sød ved dem, hun passede på den lille. De to store løb på et tidspunkt rund og legede fangeleg. Groa satte efter men stoppede da jeg sagde: du skal blive her. Vi fik igen igen ros for vores hund som mange opfatter som sød og lydhør.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

God ide med en tråd specielt til Groa :mrgreen: Det lyder som en rigtig dejlig dag. Kunne hun godt håndtere at der skete så meget uden at stresse?

 

Hun stressede lidt, men så gemte vi ting (smed) det ind i noget buskskads. Hun fandt hele tiden det vi smed der ind, min veninde sagde hun godt kan se vi har trænet Groa i at finde ting. da vi kom hjem snorksov hun i 2 timer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun stressede lidt, men så gemte vi ting (smed) det ind i noget buskskads. Hun fandt hele tiden det vi smed der ind, min veninde sagde hun godt kan se vi har trænet Groa i at finde ting. da vi kom hjem snorksov hun i 2 timer.
Ja det trætter dem jo også at skulle bruge næsen så meget :-) Går det ellers fremad med hendes stress efter I flyttede?
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...